Jos pitäisi valita coolein suomalainen mies kautta aikojen, niin hän eittämättä olisi Urho Kaleva Kekkonen. Tämä epeli osasi hoitaa valtion asiat kuntoon. Kun rautatieläiset rupesivat lakkoilemaan, niin Kekkonen antoi näille itkupilleille kaksi vaihtoehtoa. Joko tulet töihin, tai menetät työsi.
KETÄ VALTIOMIES USKALTAISI NYKYÄÄN LAITTAA YLIAHNEET SAIRAANHOITAJAT SAMALLA TAVALLA KURIIN???
"Ein reich, Ein Volk, Ein Fuhrer"
MarttyyriMallari-TTt
UKK
10
427
Vastaukset
- NOT!
Hoitsuthan tekevät sentään töitä. Toisin kuin monet kunnan ja työnantajan varoilla loisivat äidit!
silti palkka vaatimuksiin!!! Kokoomus on lupauksineen tämänkin sotkun takana. Hoitakoot sekoomus omista pusseistaan nämä palkankorotukset sitten.
"Sosiaalisessa yhteiskunnassa ei rahaa tarvita"
MarttyyriMallari-TTt
- "Kekä täällä hei"
Luin juuri lehdestä, että palkankorotuksilla ei taata ostovoimaa.
"Hyvä Benkku" - rahapajalla
"Yliahneet" sairaanhoitajat irtisanoutuvat joukolla ja siirtyvät normaalipalkkaisiin töihin joissa tienaavat helpostikin 500 € enemmän kuussa kuin nyt.
Kukas sitten vaihtaa sun vaippas muutaman vuoden päästä? 30-v arabimies raapii töhnät sun perseestäs ja sylkäisee päälle. Se ei ole ahne.- Tuskin...
sillä kansallisuudella on väliä, kuka ne kakat raapii.
Itse olisin ainakin tyytyväinen, jos olis edes jotain ulkolaisia sairaanhoitajia sitte 40 vuoden päästä. - .............
Tuskin... kirjoitti:
sillä kansallisuudella on väliä, kuka ne kakat raapii.
Itse olisin ainakin tyytyväinen, jos olis edes jotain ulkolaisia sairaanhoitajia sitte 40 vuoden päästä.Miten niin vasta 40 vuoden päästä? Kuka tahansa voi joutua onnettomuuteen ja päätyä muiden hoidettavaksi vaikka huomenna eikä silloin todellakaan ole väliä hoitajan kansallisuudesta kunhan työnsä hyvin hoitaa.
- J.Katainen
vois asiat järjestää, kun on ne sotkenutkin.
Eipä taida vaan löytyä selkärankaa. Yhden kauden ministeri tuli hänestä.- Ikävää tässä on,
että jokunen ihminen voi kuolla tämän jupakan takia. Nyt olisi aika lunastaa puoli vuotta vanhat lupaukset.
- Verkkokissa
Minulle UKK ei ole ollut kovin cool sen jälkeen kun about viisivuotiaana näin sen raapivan haarojaan laiturillamme. Järkytys pienelle tytölle, että pressa voi niin tehdä. No ok, onhan se silti monella tavalla cool.
mitä sitten, että Kekkonen raapi muniaan? Kyllähän sinäkin olet josku varmaan raapinut pilluasi?
Kekkonen, tämä suomen viilein kuulapää ansaitsee arvostuksemme, koska hän oli oikea johtaja eikä mikään vätys. Siis hän oli mies, eikä marjanpoimija.
"Joten tasoissa ollaan"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
