OTATKO TÄNÄÄN VIINAA???

Mitä jos et tänään korkkaisi pulloa ja viettäisit selvän lauantai illan. Huomenna aamulla nousisit virkeänä klo 06.00 ylös ja lähtisit vaihtamaan talvirenkaat autoosi kerrankin ajoissa.


"Mahdoton unelma"


MarttyyriMallari-TTt

42

1951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sano yksikin hyvä syy, miksi pitäsi olla selvin päin? Siksikö, että tylsä viikonloppu tuntuisi pidemmältä?

      • saisit vaihtelua mitättömään elämääsi ja et ajaisi kolaria.


        "Huomenna sataa lunta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        saisit vaihtelua mitättömään elämääsi ja et ajaisi kolaria.


        "Huomenna sataa lunta"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ootsä joku lappilainen vai epäpätevä ennustajaeukko?


      • ..........
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        saisit vaihtelua mitättömään elämääsi ja et ajaisi kolaria.


        "Huomenna sataa lunta"


        MarttyyriMallari-TTt

        Millä perusteella sinä sanot kenenkään elämää mitättömäksi?


      • .......... kirjoitti:

        Millä perusteella sinä sanot kenenkään elämää mitättömäksi?

        Stallari on paijannut liikaa lampaita.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Ootsä joku lappilainen vai epäpätevä ennustajaeukko?

        tulee yleensä näihin aikoihin.


        "Tai sitten ei tule"


        MarttyyriMallari-TTt


      • .......... kirjoitti:

        Millä perusteella sinä sanot kenenkään elämää mitättömäksi?

        jos sinulla ei ole muuta viihdykettä kuin alkoholi, niin
        asiat eivät ole hyvällä tolalla, SAATANA!!!


        "Älä kysy tyhmiä"


        MarttyyriMallari-TTt


    • No hemmetti, join jo puoli tölkillistä siideriä lounaan kanssa :). Onneksi en omista autoa.

      • ------------

        Kuka juo PUOLI tölkillistä ruoan kans?


      • ------------ kirjoitti:

        Kuka juo PUOLI tölkillistä ruoan kans?

        Minä, oliko muuta epäselvää viestissä?


      • ------------
        DorkaM kirjoitti:

        Minä, oliko muuta epäselvää viestissä?

        Kissalleko annoit loput?


    • ------------

      Oon jo loivassa nousussa!

    • viinaa

      Ja sunnuntaisin ei kukaan täyspäinen nouse ylös ennen klo kymmentä.

      Renkaat vaihtuu leasing-firman piikkiin, eikä siinä tarvi omia käsiä sotkea.

    • ghkjghkjghjk

      Viikonloppu alkoi ja päättyykin selvänä ja talvirenkaatkin on jo vaihdettu. En tod. aio nousta klo 6 aamulla, koska ajattelin katsella yöllä pari leffaa ja aion nukkuakin tasan niin pitkään kuin huvittaa.

    • Pullopersesika

      Eilen tuli otettua ja vieläkin suuta kuivaa.
      Toisaalta sillähän se lähtisi millä on tullutkin...

      • -n-

        sika sippurahäntä!


      • okei, okei
        -n- kirjoitti:

        sika sippurahäntä!

        Kun nyt kerran käsket..
        ;)


      • -n-
        okei, okei kirjoitti:

        Kun nyt kerran käsket..
        ;)

        silloin, kun rauta on kuumaa ;)


      • Pullopersesika
        -n- kirjoitti:

        silloin, kun rauta on kuumaa ;)

        ..sitten just on kuumaa..?
        ;)


      • -n-
        Pullopersesika kirjoitti:

        ..sitten just on kuumaa..?
        ;)

        kuuminta hottia..


      • Pullopersesika
        -n- kirjoitti:

        kuuminta hottia..

        Ne eipä kai tässä sitten muuta kuin pidemmittä puheitta takomaan..


    • Nezmysel

      korkkaa pulloa, en herää aamu kuudelta enkä vaihda talvirenkaitakaan.

      Kapinallinen.

      • paitsi :

        hyvät kesärenkaat on paremmat kuin huonot talvirenkaat :)


      • myös päinvastoin
        paitsi : kirjoitti:

        hyvät kesärenkaat on paremmat kuin huonot talvirenkaat :)

        Hyvät talvirenkaat on paremmat kuin huonot kesärenkaat.


      • kuomaseni :
        myös päinvastoin kirjoitti:

        Hyvät talvirenkaat on paremmat kuin huonot kesärenkaat.

        paikkansa pitää myös tämä skenaario


      • edelleen
        kuomaseni : kirjoitti:

        paikkansa pitää myös tämä skenaario

        Että hyvä on parempi kuin huono.

        Maailma ei ole niin mustavalkoinen kuitenkaan. Esim. hyvä vitonen ei ole parempi kuin huono kymppi, puhuttiin sitten vaikkapa arvosanoista, tikanheitosta tai rahasta.


    • Papeete1

      En juo tänäänkään muuta kuin pirusti kokista (ilman lantrinkia) enkä taatusti ala huomenna räpeltään auton alle renkaita. Ei nääs tarvi, kun siirryin TKL:n kanta-asiakkaaksi kuukausikorttini kanssa ja saan sillä kaahailla niin paljon ku huvittaa ilman remppahuolia.

      Mulla on paljon parempaakin tekemistä. Shoppailin tänään e-rit-täin mielenkiintoisen kirjan kirjakaupasta nimeltään "Maailmanhistorian ensyklopedia". Mä olen sitä jo ainakin 3 tuntia lukenut ja jatkuu varmaan yöhön saakka, kun hyvät ohjelmat kuten "avara luonto" keskeyttää nautinnollisen ja hyödyllisen lukukokemuksen aina välillä.

      • auto :

        sellainen takavetoinen? Ei varmaan kantseis lähteä talvella liikenteeseen ollenkaan :)


      • Papeete1
        auto : kirjoitti:

        sellainen takavetoinen? Ei varmaan kantseis lähteä talvella liikenteeseen ollenkaan :)

        Se. Talvellahan se olisi täyshuippu meikäläisen kaltaisen huippukuskin käsittelyssä mutta se on seisonnassa enkä aio sitä ottaa käyttöön joten dösällä mennään.


      • liikkeelle :
        Papeete1 kirjoitti:

        Se. Talvellahan se olisi täyshuippu meikäläisen kaltaisen huippukuskin käsittelyssä mutta se on seisonnassa enkä aio sitä ottaa käyttöön joten dösällä mennään.

        talvella niin suosittelen lumiketjuja mussukka-autoon :)

        http://www.tuulilasi.fi/mediabank/images/231866_keskikoko.jpg


      • Papeete1
        liikkeelle : kirjoitti:

        talvella niin suosittelen lumiketjuja mussukka-autoon :)

        http://www.tuulilasi.fi/mediabank/images/231866_keskikoko.jpg

        Me painetaan yhdessä n.1720kg (mussukka vähän enemmän kuin minä) ja peräloosteriin kannattaa jättää ne kesärenkaat, niin ei tule mitään ongelmia :D


      • lisäksi :
        Papeete1 kirjoitti:

        Me painetaan yhdessä n.1720kg (mussukka vähän enemmän kuin minä) ja peräloosteriin kannattaa jättää ne kesärenkaat, niin ei tule mitään ongelmia :D

        kannattaa pitää tankki täynnä takavetoisessa talvella


    • En juo viinaa ja hyvin harvoin muutakaan alkohlipitoista. Yleensäkin lauantai-illan riennoissa olen ihan selkee, pakko se on olla..

      Autoon en vaihda renkaita kun autoa ei oo.

      Jotta ei mikään mahdoton unelma mulle..

      Tänä lauantaina ilotteluksi riittää tää:
      http://www.youtube.com/watch?v=A0Anzr5ugJs

    • Danskuu

      paitsi et nousen 6.00 vauvan kanssa keittämään puuroa ja kahvia ja sitten mennää ulos vaihtaa naapureidenkin renkaita, joka aamu 6.00 vauva nousee istumaan ja taputtaa ja nauraa 6.10 ollaan jo keittiössä 6.15 puuro hautumaan ja vaipan vaihtoon jne... ja päivä päättyy joka ilta vesipöhnäiseen iltaan, joka ilta vesi selvä ilta...

      *Mahdoton unelma viettää kännis lauantai*

      • sait

        elarit juokseen siitä viimeisestäkin sinappikoneesta?


      • Danskuu
        sait kirjoitti:

        elarit juokseen siitä viimeisestäkin sinappikoneesta?

        tunnistamista vain ja kyllä pojan tilille voi maksaa, jotka poika saa käyttöönsä täysikäisenä.

        Laskepas paljon pojalla on rahaa 18-vuotta täytettyään, kun joka kuukaus isä maksaa vähintään 129euroa. Mä en jaksa laskea, mutta taitaa kiva summa olla tuon laittamani joka kuukaus 100-160euron lisäksi.


      • meuhkasit
        Danskuu kirjoitti:

        tunnistamista vain ja kyllä pojan tilille voi maksaa, jotka poika saa käyttöönsä täysikäisenä.

        Laskepas paljon pojalla on rahaa 18-vuotta täytettyään, kun joka kuukaus isä maksaa vähintään 129euroa. Mä en jaksa laskea, mutta taitaa kiva summa olla tuon laittamani joka kuukaus 100-160euron lisäksi.

        joskus, että kyllä sinä lapsen elätät, eikä miehen tarvitse vastata mistään.

        Sitten tulet tänne palstalle selittämään kuinka haet mieheltä isyyden tunnustusta. Eihän siinä takana ole mikään muu, kuin elatusvelvollisuuden saaminen käyntiin.

        Miltä tuntuu syödä sanansa? Kyllä naiset on kieroja.


      • Danskuu
        meuhkasit kirjoitti:

        joskus, että kyllä sinä lapsen elätät, eikä miehen tarvitse vastata mistään.

        Sitten tulet tänne palstalle selittämään kuinka haet mieheltä isyyden tunnustusta. Eihän siinä takana ole mikään muu, kuin elatusvelvollisuuden saaminen käyntiin.

        Miltä tuntuu syödä sanansa? Kyllä naiset on kieroja.

        sunkos pussista massit pojan tilille rupeaa ropisemaan?


      • paskoja :
        meuhkasit kirjoitti:

        joskus, että kyllä sinä lapsen elätät, eikä miehen tarvitse vastata mistään.

        Sitten tulet tänne palstalle selittämään kuinka haet mieheltä isyyden tunnustusta. Eihän siinä takana ole mikään muu, kuin elatusvelvollisuuden saaminen käyntiin.

        Miltä tuntuu syödä sanansa? Kyllä naiset on kieroja.

        varsinkin juuri suominaikkoset


      • Danskuu
        paskoja : kirjoitti:

        varsinkin juuri suominaikkoset

        minut tuotiin vain muualta tuonne Suomen Helsinkiin syntymään ja Kruununhakaan kasvamaan ;D


      • se exukkos
        Danskuu kirjoitti:

        sunkos pussista massit pojan tilille rupeaa ropisemaan?

        jättää maksamatta niin saat ne kaupungilta, joka sitten joskus yrittää velkoa ne takaisin exhoidoltas, jos sillä joskus sattus rahaa olemaan. (Kuitenkin se on joku persaukinen ja varattomaksi todettu juoppo/nisti)

        Täytyy vaan toivoa, ettet ole Tampereelta. Muuten minäkin osallistun verojen muodossa poikas elättämiseen.

        Et muuten vastannu mitään. Miltä sanojen syönti tuntuu?


    • rusalkaa

      syön...mmm.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe