gainomax recovery

sikahyvää ja tehokasta

gainomax varmistaa harjoituksen jälkeen sen, että lihakset ja keho saa riittävästi rakennusaineita palautumiseen harjoituksen jälkeen. helppo kuljettaa mukana ja käyttää säilyy lämpimässä. tuote toimii mulla tosi hyvin. suosittelen!

20

3330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..mainos???

      Kannattaa huomioida, että toimii eri henkilöillä eri tavalla. Itsellä menee em. tuotteesta "pakki" sekaisin eli kannattaa kokeilla varovasti vaikka puoli purkillista kerrallaan. Dexalin vastaava palautusjuoma on toiminut itsellä paremmin...

      • aijaa...

        En ole kuullut ennen, että jollakin olis mennyt pakki sekasin gainosta. Todella monet sitä käyttää, mut kai se täytyy sit uskoa jos noin sanot.


      • ga

        laktoosi pistä vattan kuralle


    • lopussa

      ?????????

      Paska ei muuksi muutu vaikka kuinka täällä netissä mainostaa

      • bhggg

        siis mitä sä oikein horiset? gainomax on tehokas palautumisjuoma.


      • pöytään
        bhggg kirjoitti:

        siis mitä sä oikein horiset? gainomax on tehokas palautumisjuoma.

        Tutkimustuloksia Gainomaxin tehokkuudesta kiitos. Sellaisia jossa osoitetaan sen olevan banaania jugurttia yms peruselintarviketta tehokkaampi.


      • -Jone-
        pöytään kirjoitti:

        Tutkimustuloksia Gainomaxin tehokkuudesta kiitos. Sellaisia jossa osoitetaan sen olevan banaania jugurttia yms peruselintarviketta tehokkaampi.

        Yksinkertaisesti siitä syystä, että gainomax sisältää esimerkiksi puolet enemmän hiilihydraatteja kuin banaani ja vähintään saman verran enemmän proteiinia kuin jogurtti.

        Kuitenkin saman tehon saavutat varmaankin syömällä pari banaania ja muutamia jogurtteja, mutta eiköhän ole sanomattakin selvää, että on kätevämpi käyttää tuotetta joka säilyy lämpimässä ja joka on heti käyttövalmis,nopea nauttia ja vielä tehokas. Banaania ja jogurttia, ehtii sitten nautiskelemaan paremmalla ajalla.


      • mielikuvia
        -Jone- kirjoitti:

        Yksinkertaisesti siitä syystä, että gainomax sisältää esimerkiksi puolet enemmän hiilihydraatteja kuin banaani ja vähintään saman verran enemmän proteiinia kuin jogurtti.

        Kuitenkin saman tehon saavutat varmaankin syömällä pari banaania ja muutamia jogurtteja, mutta eiköhän ole sanomattakin selvää, että on kätevämpi käyttää tuotetta joka säilyy lämpimässä ja joka on heti käyttövalmis,nopea nauttia ja vielä tehokas. Banaania ja jogurttia, ehtii sitten nautiskelemaan paremmalla ajalla.

        !!!!!!!!!!!!

        Ja peruskuntoilijalla tuo ylenpalttinen energia näkyy renkaana vyötäröllä. Mutta onhan CLA , jolla voi polttaa sen rasvan


      • gfgfgfgf
        mielikuvia kirjoitti:

        !!!!!!!!!!!!

        Ja peruskuntoilijalla tuo ylenpalttinen energia näkyy renkaana vyötäröllä. Mutta onhan CLA , jolla voi polttaa sen rasvan

        siinähän niitä faktoja on. HELPPOA,TEHOKASTA! jos et halua ymmärtää sitä niin se on sulta pois ei muilta. syö sinä vaan kasa banaaneja ja litra jogurttia treenin jälkeen.


      • j-ö-ö
        gfgfgfgf kirjoitti:

        siinähän niitä faktoja on. HELPPOA,TEHOKASTA! jos et halua ymmärtää sitä niin se on sulta pois ei muilta. syö sinä vaan kasa banaaneja ja litra jogurttia treenin jälkeen.

        jogurtissa on 100ml:ssa noin 2.5g proteiinia kun taas gainomaxissa samassa määrässä 8g.


      • kohta napsahtaa
        -Jone- kirjoitti:

        Yksinkertaisesti siitä syystä, että gainomax sisältää esimerkiksi puolet enemmän hiilihydraatteja kuin banaani ja vähintään saman verran enemmän proteiinia kuin jogurtti.

        Kuitenkin saman tehon saavutat varmaankin syömällä pari banaania ja muutamia jogurtteja, mutta eiköhän ole sanomattakin selvää, että on kätevämpi käyttää tuotetta joka säilyy lämpimässä ja joka on heti käyttövalmis,nopea nauttia ja vielä tehokas. Banaania ja jogurttia, ehtii sitten nautiskelemaan paremmalla ajalla.

        hyvin sanottu, nyt eletään 2000-lukua ja niillä mennään. kylse bansku ihan hyvää on mut toi on tehokkaampaa. hinta ei tietty oo mikään mairitteleva...


      • -
        kohta napsahtaa kirjoitti:

        hyvin sanottu, nyt eletään 2000-lukua ja niillä mennään. kylse bansku ihan hyvää on mut toi on tehokkaampaa. hinta ei tietty oo mikään mairitteleva...

        Gainomax on ihan hyvä palautus tuote, mutta parempia ja halvempia on pussissa tulevat jauhot joita voi sitten sekoittaa veteen tai vaikka maitoon.
        Esim Leaderin Recovery on tosi hyvä.
        Protskut, hiilarit ja aminohapot sekä kreatiini sopivassa suhteessa.
        Näitä et saa banaanista ja jugurtista. Lisäksi kun on nestettä niin imeytyy nopeasti eikä muutamassa tunnissa niinkuin banaani.


    • bodi boy

      Moi.onko Gainomaxsissa tietty ikä määrä ????

    • --..--

      Ei tietenkään ole. Onko maidossa jotain ikärajaa? EI.
      Gainomax on aika kuraa palkkarina.

    • porukka pihalla

      Tais olla provo toi aloitus. Sen verran kuraa gainomax on palautukseen ettei voi kellekään suositella.

    • Jihuuyu

      Ite tykkään välillä nauttia gainomaxia tosin vasta rankemman treenin jälkeen :D :D
      Enkä mieti harvoina hetkinä kun tuota vedän onko se jonkun mielestä sovelias juoma vai ei ;)

    • roheiinikas

      roheiini jauhoo ja maltoo sekasin veteen...parempi vaihtoehto gainomaxille ;)

    • late3

      paljon tää kuulusa gainomax recovery mahtaaa maksaa
      :D

    • perusasiatkuntoon

      On hemmetin tyhmän kuuloista sanoa että "gainomax toimii". Ihan perusravintoa toi on eikä mitään superman juomaa eli on aivan sama vedäkkö gainomaxin vai purkin rahkaa ja pari banaania. Mun mielestä gainomaxista ei voi sanoa että se toimii jotenkin erityisemmin kuin normi elintarvikkeetkaan sillä samoja proteiineja hiilareita noista saa. Lisäravinteista jotka voidaan sanoa toimivan on esim. kreatiini ja beta-alaniini joita ei hirveitä määriä normaaliruokailusta saa. Mutta ei mulla muuten mitään gainomaxia vastaan oo mutta koittakaa ny ymmärtää että se ei eroa ravintosisällötään rahkasta ja banaaneista. Mielummin kuitenkin palautumiseen kannattaa käyttää heraproteiinia kuin gainomaxissa olevaa maitoproteiinia, koska hera imeytyy nopeammin.

      • ryukryukr

        Osittain samaa mieltä, mutta onhan se selvää, et gainomax imeytyy nopeammin kuin raejuusto. Siitä taas en osaa sanoa, et paljonko sillä nopeudella voittaa vai voittaako mitään.

        Ite jos järkeilisin ilman tutkimus tuloksia niin säännöllisellä hyvällä kotiruoalla pärjää yhtä hyvin, koska imeytyyhän sinne lihaksiin koko treenin ajan ja treenin jälkeenkin sitä proteiinia jatkuvasti, mikäli syödään kunnolla ja säännöllisesti. Eri asia jos menee tyhjin vatsoin salille niin sit voi treenin jälkeisestä nopeasta proteiinista hyötyä olla.

        Muuten valion profeelit ainakin maistuu 6x paremmallta kuin gainomax.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1767
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      228
      986
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      930
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      39
      754
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe