Tampereelta tunteja?

Tiputii

Moi! Olen 25-vuotias nainen ja haluaisin aloit-
taa ratsastuksen uudestaan. Olen joskus pikku-
tyttönä ollut paljon heppojen kans tekemisissä,
mutta nyt en enää vuosiin.
Olisko teistä neuvomaan, että mihin tallille
kannnattais mennä, vai olisko joku teistä
valmis antaan tunteja mulle omalla hepallaan?
Haluaisin ehdottomasti olla muutenkin heppojen
kans tekemisissä, kun vain selästä käsin.
Neuvoja ja vinkkejä otan vastaan enemmän kuin
mielelläni. =)

16

7118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpä vain

      Onhan Tampereella niitä talleja tosi paljon, kannattaa netistä kattella, ja kyllähän sitten voi esim www.hevostalli.net , niin sieltä löytää vaikka hoitohepan jonka kanssa puuhailla. :)

    • kannattaa kokeilla

      Hei! Jos olet kiinnpstunut ratsastamaan rauhallisemmalla seudulla tampereella suosittelen tulemaan kokeilemaan ratsastusta viitapohjaan tampereen sorilasta 14km. Jos oma auto, ´tre:n keskustasta ajaa n. 30min. Tallilta löytyy rauhalliset osaavat hevoset, ja tarsastaja kuntana löytyy paljon aikuisia jotka ovat aloittaneet jälleen kerran vanhan harrastuksen. Tallilla pääsee itse hoitamaan hevosen alusta loppuun, jolloin pääset parantamaan hevosluottamustasikin. Ratsastustuntien hinnat eivät päätä huimaa, kun vertaa muihin TRe:n talleihin. Suosittelen perehtymään paremmin osoitteessa www.Viitaniementila.fi ja tällä tallilla pääsee maastoratsastuksiin eikä autoilijat ole törttöjä! tsemiä, ratsastus on hyvä harrastus!

    • Turvat

      Ruovedelle. Jos matka onnistuu niin suosittelen kokeilemaan www.ratsutaival.com

    • klassinen ratsastaja

      Heippa! Nokian ratsastuskoulu on tosi kiva talli ja opettaja on kärsivällisin minkä tiedän :)
      siellä on helppo aikuisenkin aloittaa. Käy ihmeessä kokeilemassa!!

      • :))))

        Paitsi tuo talli ei ole enää toiminnassa :()


    • ennenkin käynyt

      Majan talli on todella kiva! Sijainti Pirkkalan ja Lempäälän rajalla.
      Tallilla hevosia ja poneja, joilla voivat mennä niin lapset kuin aikuiset. Tallilla mahdollisuus käydä niin usein, kuin haluaa ja hoitaa hevosia.
      Tallilla kaksi opettajaa:
      -Hanna Välimäki
      -Carita Ijäs, jolla yli 20vuoden kokemus ratsastuksesta ja kisannut kansallisella tasolla
      Tuntien hinnat 20/25euroa

      Toivottavasti auttoi!

      http://majantalli.pp.fi/

      • raksraks

        Heips,

        Nykyisen Niihaman kohdalle muuttaa aivan hirmuhyvä talli syksyllä, suosittelen!!!!

        http://www.tahko-areena.fi/

        Tällä hetkellä heillä on aika vähän hevosia mutta he ostelevat niitä lisää kun kerkiävät. Mielestäni paras talli Tampereella!!!


    • heppatypy

      Suosittelisin Majan Tallia, joka sijaitsee Lempäälän Säijässä, Tampereelta sinne ajaa n. 20min. Todella kilttejä ja iloisia hevosia ja parhain tallin omistaja minkä tiedän(olen käynyt n.10 eri tallilla Tampereella)! Todella hyviä reittejä sekä monipuolista maastoa löytyy!
      Valmennustunti maksaa 20e, Itsenäinenratsastustunti 15e, 1h maasto 30e ja tuntia kohden aina 10e lisää.(:
      Minusta aika edullistakin!
      Tuosta pääsee viellä tallin omille sivuille; http://majantalli.pp.fi/

      • heppatypy

        Anteeksi virheestäni, siis 1h maasto maksaa 20e, ja yhtä tuntia kohden 10e lisää (:


      • suvii.tatti

        Kiittti ihan hirveesti :)) Mulla oli kans pulaa talleista.. :o Kävin tuolla ratsuniitty oy:llä n. 2vuotta ja kun sinne on TOSI pitkä matka (säijästä) niin ei kiitos.. Sitte katoin talleja säijästa... Katoin kyröölän talliii, eli sitä missä on ne särkän ponit


      • heppatypy
        suvii.tatti kirjoitti:

        Kiittti ihan hirveesti :)) Mulla oli kans pulaa talleista.. :o Kävin tuolla ratsuniitty oy:llä n. 2vuotta ja kun sinne on TOSI pitkä matka (säijästä) niin ei kiitos.. Sitte katoin talleja säijästa... Katoin kyröölän talliii, eli sitä missä on ne särkän ponit

        minä päivänä käyt?(:


    • tyttö24v.

      Tampereen ratsastuskeskus Niihamassa (Horse Forte Oy)! Hevoset opetus ihan huippuluokkaa :) Olen ympäri Suomea ratsastanut eri talleilla mutta kaikista eniten kehitystä ja ymmärrystä ratsastukseen on tullut Niihamassa. Hinnat tosin ovat varmaankin Pirkanmaan korkeimpia.. mutta maksan ihan mielelläni loistavasta opetuksesta :) tietenkään kaikkien opettajien opetustyyli ei sovi kaikille,kokeilemalla selviää mistä tykkää.
      Niin ja vaikka tunnit maksaa niin ainakin matkassa säästää kun Niihamaan pääsee suht helposti joka puolelta Tamperetta.

      • Anonyymi

        onko niihaman tallilla sinun mielestäsi kovinkaan paljon häntäremmejä ja voivatko hevoset hyvin


    • 10 v tyttö

      Minäkin haluisin tuohon Viitaniemen ratsastukseen, oon lukenu siit paljoo verkkkosivuilta ja se tuntuu olevan mukava. .) Suosittelen. meen sinne ehkä jossain vaiheeessa.

    • Kiah

      Vahanta ja jutan talli ainakin on ollut lemppareitani!

      • alkkisowner

        paitsi Jutan (paska) talli lopetti toimintansa hähähähäää


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe