siinäpä se kysymys... täytyy ihmisen olla kenties hiukan outo, kun ei tässä koneellakaan ole mitään järkevää tekemistä ja aamulla väsyttää takuuvarmasti mutta sanokaa miksen saa takapuoltani irti tästä tuolista ja painu pehkuihin
Miksen älyä lähteä nukkumaan
29
970
Vastaukset
- viihdettä?
Mulla on ollut ainakin aika viihteellistä. Edes virtuaalisesti ei osata olla riitelemättä. Onneksi tässä ei kukaan saa fyysisiä vammoja. Parempi täällä kuin tämän ulkopuolella.
- viilisniilis
Vaikken kirjoittasikaan mitään, niin lueskelen täällä vaan, ja vaikka uusia juttujakaan ei tule, niin mä vaan jökitän koneella. Sitten luetaan iltasanomia ja iltalehteä. Hitto, internet on suoraan saatanasta.
- viilisniilis
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
nukkumaan jo, SAATANA!!!
"Ja nähkää kauniita unia"
MarttyyriMallari-TTtEn mene. Mulla on syysloma, niin kun kunnon koululaisella ainakin.
viilisniilis kirjoitti:
En mene. Mulla on syysloma, niin kun kunnon koululaisella ainakin.
muuta tekemistä lomallasi, kuin lukea näitä roska-foorumeita? Voisit mennä ajoissa nukkumaan ja lähteä pirteänä hiihtämään aamulla klo 06.00
"Muista voidella sukset sitä ennen"
MarttyyriMallari-TTt- viilisniilis
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
muuta tekemistä lomallasi, kuin lukea näitä roska-foorumeita? Voisit mennä ajoissa nukkumaan ja lähteä pirteänä hiihtämään aamulla klo 06.00
"Muista voidella sukset sitä ennen"
MarttyyriMallari-TTtrullasuksia, luistimet kylläkin, muttei täällä. Hiihtämisestä kyllä tykkään, mutta talvisin vain. Mulla on paljon tekemistä lomallani, täähän oli vasta eka päivä, ei siltä voi liikaa vaatia! Plus, jos mun pitää herätä kuudelta,mä meen kahdeltatoista nukkumaan. Kuuden tunnin yöunet on ihan riittäviä.
mutten ole kerennyt vielä. Piti hoitaa alta pois noi yrittäjän puolen kuun velvotteet :(
En mä silti vielä lähde nukkumaan ;)- fffffffff
valtion pussia lihotetaan ilmaistyövoimalla
fffffffff kirjoitti:
valtion pussia lihotetaan ilmaistyövoimalla
siinä tapauksessa lopettaisin sinun sen ilmaistyön tekemisen.
- fffffffff
suminagashi kirjoitti:
siinä tapauksessa lopettaisin sinun sen ilmaistyön tekemisen.
jatkossa täytyy tehdä alv-tilitykset vähintäänkin kaljapalkalla.
- kuuluu :
ne ei ole sun rahojas, vain väliaikaisesti kulkee sun kautta
kuuluu : kirjoitti:
jä velan puolelle tässä kuussa.
- fffffffff
kuuluu : kirjoitti:
mutta kun teen sen keruuhomman _ilmaiseksi_.
- oiiiiii
Hyvä kuntoiselle takamuksen nostaminen ei ole homma eikä mikään ;)
- Ancient^^^^
Lähdetkö, jos mä tulen peittelemään ja lukemaan sulle sadun? Ehkä otan jopa kainaloon sut :)
- noviisityttö
jo sellainen tarjous, et vois vaikka harkita asiaa ihan tosissaan;)
- Ancient^^^^
noviisityttö kirjoitti:
jo sellainen tarjous, et vois vaikka harkita asiaa ihan tosissaan;)
Sitten se täytyy toteuttaa :)
- noviisityttö
Ancient^^^^ kirjoitti:
Sitten se täytyy toteuttaa :)
eli ei muuta kuin tulet tänne lukemaan sen sadun, täällä jo lämmin sänky odottaa nukkujaa
- Ancient^^^^
noviisityttö kirjoitti:
eli ei muuta kuin tulet tänne lukemaan sen sadun, täällä jo lämmin sänky odottaa nukkujaa
Mihin suuntaan lähden tulemaan? :)
- ...---....
noviisityttö kirjoitti:
teitin häihin? Olis uusi puku ja kaikkea.
- noviisityttö
Ancient^^^^ kirjoitti:
Mihin suuntaan lähden tulemaan? :)
ihan siitä, et mistä suunnasta sä olet tulossa
- Ancient^^^^
noviisityttö kirjoitti:
ihan siitä, et mistä suunnasta sä olet tulossa
Täältä Etelämmästä päin.
- noviisityttö
Ancient^^^^ kirjoitti:
Täältä Etelämmästä päin.
sä joudut lähteen tänne pohjosempaan päin
- Ancient^^^^
noviisityttö kirjoitti:
sä joudut lähteen tänne pohjosempaan päin
No pidetään tämä mielessä ja tulen sitten jokin toinen päivä :)
- noviisityttö
Ancient^^^^ kirjoitti:
No pidetään tämä mielessä ja tulen sitten jokin toinen päivä :)
tehdä, eipä se auta kun sitten mennä yksin nukkumaan, ilman iltasatua...jospa mä näkisin sen edestä sit jotain kivaa unta edes..
- Ancient^^^^
noviisityttö kirjoitti:
tehdä, eipä se auta kun sitten mennä yksin nukkumaan, ilman iltasatua...jospa mä näkisin sen edestä sit jotain kivaa unta edes..
Aivan varmasti näet. Nyt vaan unten maille. Jos ikävä tulee niin voit huhuilla mua täällä...heh
- noviisityttö
Ancient^^^^ kirjoitti:
Aivan varmasti näet. Nyt vaan unten maille. Jos ikävä tulee niin voit huhuilla mua täällä...heh
nyt mä luovutan oikeesti ja painun pehkuihin, mä sit joku ilta houkuttelen sut iltasadun lukemaan mulle joten varaudu pohjoisen reissuun;)
- Ancient^^^^
noviisityttö kirjoitti:
nyt mä luovutan oikeesti ja painun pehkuihin, mä sit joku ilta houkuttelen sut iltasadun lukemaan mulle joten varaudu pohjoisen reissuun;)
Nukuitko hyvin? :)
Ihmisen toiminta yleensä, ei kuulu luokkaan "järkevä" enemmänki se on "MIE HALLUUN!" osiota.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458450Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462358Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262192- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811707- 371700
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai181052Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005