Miksen älyä lähteä nukkumaan

noviisityttö

siinäpä se kysymys... täytyy ihmisen olla kenties hiukan outo, kun ei tässä koneellakaan ole mitään järkevää tekemistä ja aamulla väsyttää takuuvarmasti mutta sanokaa miksen saa takapuoltani irti tästä tuolista ja painu pehkuihin

29

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viihdettä?

      Mulla on ollut ainakin aika viihteellistä. Edes virtuaalisesti ei osata olla riitelemättä. Onneksi tässä ei kukaan saa fyysisiä vammoja. Parempi täällä kuin tämän ulkopuolella.

    • viilisniilis

      Vaikken kirjoittasikaan mitään, niin lueskelen täällä vaan, ja vaikka uusia juttujakaan ei tule, niin mä vaan jökitän koneella. Sitten luetaan iltasanomia ja iltalehteä. Hitto, internet on suoraan saatanasta.

      • nukkumaan jo, SAATANA!!!


        "Ja nähkää kauniita unia"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        nukkumaan jo, SAATANA!!!


        "Ja nähkää kauniita unia"


        MarttyyriMallari-TTt

        En mene. Mulla on syysloma, niin kun kunnon koululaisella ainakin.


      • viilisniilis kirjoitti:

        En mene. Mulla on syysloma, niin kun kunnon koululaisella ainakin.

        muuta tekemistä lomallasi, kuin lukea näitä roska-foorumeita? Voisit mennä ajoissa nukkumaan ja lähteä pirteänä hiihtämään aamulla klo 06.00

        "Muista voidella sukset sitä ennen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        muuta tekemistä lomallasi, kuin lukea näitä roska-foorumeita? Voisit mennä ajoissa nukkumaan ja lähteä pirteänä hiihtämään aamulla klo 06.00

        "Muista voidella sukset sitä ennen"


        MarttyyriMallari-TTt

        rullasuksia, luistimet kylläkin, muttei täällä. Hiihtämisestä kyllä tykkään, mutta talvisin vain. Mulla on paljon tekemistä lomallani, täähän oli vasta eka päivä, ei siltä voi liikaa vaatia! Plus, jos mun pitää herätä kuudelta,mä meen kahdeltatoista nukkumaan. Kuuden tunnin yöunet on ihan riittäviä.


    • suminagashi

      mutten ole kerennyt vielä. Piti hoitaa alta pois noi yrittäjän puolen kuun velvotteet :(

      En mä silti vielä lähde nukkumaan ;)

      • fffffffff

        valtion pussia lihotetaan ilmaistyövoimalla


      • fffffffff kirjoitti:

        valtion pussia lihotetaan ilmaistyövoimalla

        siinä tapauksessa lopettaisin sinun sen ilmaistyön tekemisen.


      • fffffffff
        suminagashi kirjoitti:

        siinä tapauksessa lopettaisin sinun sen ilmaistyön tekemisen.

        jatkossa täytyy tehdä alv-tilitykset vähintäänkin kaljapalkalla.


      • kuuluu :

        ne ei ole sun rahojas, vain väliaikaisesti kulkee sun kautta


      • kuuluu : kirjoitti:

        ne ei ole sun rahojas, vain väliaikaisesti kulkee sun kautta

        jä velan puolelle tässä kuussa.


      • fffffffff
        kuuluu : kirjoitti:

        ne ei ole sun rahojas, vain väliaikaisesti kulkee sun kautta

        mutta kun teen sen keruuhomman _ilmaiseksi_.


    • oiiiiii

      Hyvä kuntoiselle takamuksen nostaminen ei ole homma eikä mikään ;)

    • Ancient^^^^

      Lähdetkö, jos mä tulen peittelemään ja lukemaan sulle sadun? Ehkä otan jopa kainaloon sut :)

      • noviisityttö

        jo sellainen tarjous, et vois vaikka harkita asiaa ihan tosissaan;)


      • Ancient^^^^
        noviisityttö kirjoitti:

        jo sellainen tarjous, et vois vaikka harkita asiaa ihan tosissaan;)

        Sitten se täytyy toteuttaa :)


      • noviisityttö
        Ancient^^^^ kirjoitti:

        Sitten se täytyy toteuttaa :)

        eli ei muuta kuin tulet tänne lukemaan sen sadun, täällä jo lämmin sänky odottaa nukkujaa


      • Ancient^^^^
        noviisityttö kirjoitti:

        eli ei muuta kuin tulet tänne lukemaan sen sadun, täällä jo lämmin sänky odottaa nukkujaa

        Mihin suuntaan lähden tulemaan? :)


      • ...---....
        noviisityttö kirjoitti:

        eli ei muuta kuin tulet tänne lukemaan sen sadun, täällä jo lämmin sänky odottaa nukkujaa

        teitin häihin? Olis uusi puku ja kaikkea.


      • noviisityttö
        Ancient^^^^ kirjoitti:

        Mihin suuntaan lähden tulemaan? :)

        ihan siitä, et mistä suunnasta sä olet tulossa


      • Ancient^^^^
        noviisityttö kirjoitti:

        ihan siitä, et mistä suunnasta sä olet tulossa

        Täältä Etelämmästä päin.


      • noviisityttö
        Ancient^^^^ kirjoitti:

        Täältä Etelämmästä päin.

        sä joudut lähteen tänne pohjosempaan päin


      • Ancient^^^^
        noviisityttö kirjoitti:

        sä joudut lähteen tänne pohjosempaan päin

        No pidetään tämä mielessä ja tulen sitten jokin toinen päivä :)


      • noviisityttö
        Ancient^^^^ kirjoitti:

        No pidetään tämä mielessä ja tulen sitten jokin toinen päivä :)

        tehdä, eipä se auta kun sitten mennä yksin nukkumaan, ilman iltasatua...jospa mä näkisin sen edestä sit jotain kivaa unta edes..


      • Ancient^^^^
        noviisityttö kirjoitti:

        tehdä, eipä se auta kun sitten mennä yksin nukkumaan, ilman iltasatua...jospa mä näkisin sen edestä sit jotain kivaa unta edes..

        Aivan varmasti näet. Nyt vaan unten maille. Jos ikävä tulee niin voit huhuilla mua täällä...heh


      • noviisityttö
        Ancient^^^^ kirjoitti:

        Aivan varmasti näet. Nyt vaan unten maille. Jos ikävä tulee niin voit huhuilla mua täällä...heh

        nyt mä luovutan oikeesti ja painun pehkuihin, mä sit joku ilta houkuttelen sut iltasadun lukemaan mulle joten varaudu pohjoisen reissuun;)


      • Ancient^^^^
        noviisityttö kirjoitti:

        nyt mä luovutan oikeesti ja painun pehkuihin, mä sit joku ilta houkuttelen sut iltasadun lukemaan mulle joten varaudu pohjoisen reissuun;)

        Nukuitko hyvin? :)


    • Ihmisen toiminta yleensä, ei kuulu luokkaan "järkevä" enemmänki se on "MIE HALLUUN!" osiota.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe