ALISTUTKO KOTIHOMMIIN?

Sen jälkeen kun olen hankkinut meille rivariosakkeen, Volvo S80: sen, käyn töissä ja taistelen ufoja vastaan kotimatkalla, niin katson olevani vapautettu tiskaamisesta, imuroinnista ja pölynpyyhinnästä ainakin arkipäivinä. Akka huutaa joskus tästä aiheesta, mutta hän ei käy töissä itse...


"Siivouspäivänä miehillä on menoja"


MarttyyriMallari-TTt

23

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rh.

      *näyttää keskisormea*

      • kirjoitan vain ja ainoastaan kuuluisalla MarttyyriMallari-TTt nimmarillani viestejä
        tänne ja muihinkin keskustelu-foorumeille.


        Ps: Onko sinulla siivous meneillään?


        "Pistin taas matalaksi yhden uhittelijan"


        MarttyyriMallari-TTt


    • viilisniilis

      JOten mielipiteeni käyn miehen sanomasta. Kun yksin asuu, niin ei kukaan muukaan sitä tee. Tosin joku muu käy aina sotkemassa, koska itse en sellaista harrasta. Mutta kuka hemmetti pyyhkii pölyt ja imuroi päivittäin?

      • asuu siistejä kulttturi-ihmisiä ja siellä Seinäjoella sottapyttyjä?


        "Joka päivä kuuluu pyyhkiä pölyt ja impata"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        asuu siistejä kulttturi-ihmisiä ja siellä Seinäjoella sottapyttyjä?


        "Joka päivä kuuluu pyyhkiä pölyt ja impata"


        MarttyyriMallari-TTt

        No täälä mualla ei oo nii justiinsa. Kyl miekin kerran nuorena loppina imppaamista koetin ja taisin parit pölyt nennääni pyyhkästä, vuan ei se ollu miun juttuloita.


      • viilisniilis kirjoitti:

        No täälä mualla ei oo nii justiinsa. Kyl miekin kerran nuorena loppina imppaamista koetin ja taisin parit pölyt nennääni pyyhkästä, vuan ei se ollu miun juttuloita.

        Imppaus=imurointi


        "Onko Seinäjoella kirjastoa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Imppaus=imurointi


        "Onko Seinäjoella kirjastoa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mutta kun mie ihan luulin, että se imppaaminen on sitä liiman haistelua ja sitten niitä pölyjä voi joskus nenuun vetää. Että ois niinkun aineloissa. Kyyyllä täälä joku jonkun Aallon suunnittelema rötiskö on, jossa jonkinmoisia kirjoja on, mutten oo raktorille sopivaa parkkipiakkaa lötänynnä.


      • viilisniilis kirjoitti:

        Mutta kun mie ihan luulin, että se imppaaminen on sitä liiman haistelua ja sitten niitä pölyjä voi joskus nenuun vetää. Että ois niinkun aineloissa. Kyyyllä täälä joku jonkun Aallon suunnittelema rötiskö on, jossa jonkinmoisia kirjoja on, mutten oo raktorille sopivaa parkkipiakkaa lötänynnä.

        ei kai sukulaisiasi asu stadissa?


        "Ei millään pahalla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei kai sukulaisiasi asu stadissa?


        "Ei millään pahalla"


        MarttyyriMallari-TTt

        Läks junalla Helsinskiin, ja sille tielle jäi. Ei oo näkynynnä. Kerran lähetti palan hajusaippuuta, oli se ylellistä, kun myö aina tosta sianrasvasta tehryillä saippuloilla ihtiämme hinkataan.


      • samanlaiset
        viilisniilis kirjoitti:

        Mutta kun mie ihan luulin, että se imppaaminen on sitä liiman haistelua ja sitten niitä pölyjä voi joskus nenuun vetää. Että ois niinkun aineloissa. Kyyyllä täälä joku jonkun Aallon suunnittelema rötiskö on, jossa jonkinmoisia kirjoja on, mutten oo raktorille sopivaa parkkipiakkaa lötänynnä.

        kulkupelitkin.

        Jos Marthyyyyr vaikka ottais sinusta jalkavaimon, niin pääsisit tsadin ihmeitä siikailemmaan.


      • viilisniilis
        samanlaiset kirjoitti:

        kulkupelitkin.

        Jos Marthyyyyr vaikka ottais sinusta jalkavaimon, niin pääsisit tsadin ihmeitä siikailemmaan.

        Niin mie haluun jonkun ihkun lätkäpelaajan... XD


    • Kuka tollasta katselis,

      joka roikkuu päivät pitkät koneella?

      Et taida alistua kotihommiin, kehtaatko avata oven jos joku soittaa kelloa?

      • puhelinnumerosi, niin kutsun sinut kylään katsomaan, että puhunko totta.


        "Tervetuloa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • idioottivierailulle
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        puhelinnumerosi, niin kutsun sinut kylään katsomaan, että puhunko totta.


        "Tervetuloa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kiitos mutta ei kiitos.


      • idioottivierailulle kirjoitti:

        Kiitos mutta ei kiitos.

        mutta lakkaat sitten kettuilemasta jutuilleni.


        "Helppoahan se sieltä ruudun takaa on ryttyillä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Kuka tollasta...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        puhelinnumerosi, niin kutsun sinut kylään katsomaan, että puhunko totta.


        "Tervetuloa"


        MarttyyriMallari-TTt

        mutta mulla ei oo puhelinta eikä sähköpostia eikä kotiosoitetta.

        Tuu vaikka kattomaan! ;)


    • scale

      :D:D

    • la.ra

      hankkiudu eroon sellaisesta vaimosta. Jos sen vaatimukset ovat ainoa, joiden takia joudut alistumaan tiskaukseen ja siivoamiseen niin ei muuta kuin akka mäelle! Sittenhän ei enää tarvitse tehdä mitään, kotityöt ovat naisten keksintö, eivätkä siis oikeasti olemassa.

      • Yksin...

        asuvana poikamiehenä voin edellisen vahvistaa. Tutkimusaineistoa on kertynyt monien vuosien ajalta, eikä niitä kotitöitä tosiaan ole olemassa.

        Kylthyyri-ihmisten olematonta vouhkausta.

        Olemattoman edessä on turha alistua.


      • Merkillistä kerrassaan. Poikamiehenä jouduin tekemään kaikki kotityöt itse ja silti niitä oli vähemmän kuin nykyisin, vaikka Rouva Ratikka tekee niistä ainakin puolet. Voiko tästä tehdä johtopäätöksen, että nainen aiheuttaa ainakin tuplasti kotitöitä mieheen verrattuna?


      • la.ra
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Merkillistä kerrassaan. Poikamiehenä jouduin tekemään kaikki kotityöt itse ja silti niitä oli vähemmän kuin nykyisin, vaikka Rouva Ratikka tekee niistä ainakin puolet. Voiko tästä tehdä johtopäätöksen, että nainen aiheuttaa ainakin tuplasti kotitöitä mieheen verrattuna?

        Standardit ovat sitten asia erikseen. Ja mun mielestäni se tekee, jolla ekana tulee raja vastaan. Ei ole kukaan toistaiseksi valittanut, vaan miksipä olisikaan, koska mun kynnykseni on aina ollut se alhaisin...


    • Danskuu

      akkas töihin, nii ei tartte senkää huutaa, että onko pakko pitää himas vankina ja ittepähän oot akkas valinnu, että älä vingu *erkele.

    • Mangusti.

      enkä suosittele sitä sullekaan!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe