http://www.miehenkauppa.fi/menu-tuotepaketti-p-266.html
Oisin kiinnostunu tuosta tuotepaketista onko jollain kokemusta? Kannattaako ostaa vai harkita jotain muuta
Onko jollain kokemusta Men-u tuotteista
2
1264
Vastaukset
- Timo_vieläköonvarattunick???
Toi on ihan ok setti. Se parta"vaahto" kestää todella pitkään ja ne muutkin kyllä kokoonsa nähden hyvin. Pesuaine ja kosteusvoide vaikuttavat hintaansa nähden laadukkaammiltakin ja ainakin se kosteusvoide jättää sopivan viilentävän tunteen iholle. Se suihkugeeli ehkä hiukan turha eli sitä kyl kuluu yhtä pal ku muutakin suihkugeeliä. On kyl tosin hyvä matkakoko paketis.
- .......
Minulle tuli lähinnä pieni näytepullo men-ü partabalsamia. Haisee ihan joltain hammastahnalta ja kirvelee iholla jos sitä laittaa parranajon jälkeen (ei siis rauhoita kuten olisi tarkoitus).
Kokemukseni mukaan iho ärtyy vähiten kun ei käytä mitään tuollaisia kirveleviä kemikaaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575