Gore likaa ilmaa matkust.

Gore likaa ilmaa missionsa aikana enempi kuin moni elämänsä aikana,tuskin lentää turistiluokassa.Oma yksityis-suihkukone alla varmasti.Kuumailmapallollahan sen pitäs matkustaa.

7

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.-C.Aqfaq

      Kun alat kirjoittaa, niin selvitä edes ne asiat mistä kirjoitat. Ei tarvitsisi sitten jo itsekin arvailla avauksessa, että ovatkohan asiat niin kuin sanoit vai eivät.

      Ehkä tämä kertoo ilmastoskeptikoista (denialisteista) laajemminkin..

      Sanan "ilmastoskeptikko" määritelmä Suomen Ilmatieteen laitoksen sivuilla:
      http://www.fmi.fi/abc/index.html?N=287#287

      • JeesMies

        Meneekö peräti aasilla ratsastaen saarnaamaan ihmisille miten pitää elää??
        BTW mihin nää päästökauppabusineksen rahavirrat oikein päätyy? AG:n kaltaisille ilmasto"konsulteille"?

        Mites tää istuu tämän päivän ympäristöuskontoon??

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Fundamentalismi


      • J.-C.Aqfaq
        JeesMies kirjoitti:

        Meneekö peräti aasilla ratsastaen saarnaamaan ihmisille miten pitää elää??
        BTW mihin nää päästökauppabusineksen rahavirrat oikein päätyy? AG:n kaltaisille ilmasto"konsulteille"?

        Mites tää istuu tämän päivän ympäristöuskontoon??

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Fundamentalismi

        ..käpälä tassuun.

        Kun tuossa ollaan kovasti vaatimassa, että AG:n pitäisi ratsastaa aasilla kertomassa ihmisille ympäristöongelmien olemassaolosta, niin eikö tämä
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Fundamentalismi
        istu aika hyvin kuvioon?

        Olisi muuten luullut, että olisit ahkerana Wikin käyttäjänä tutustunut myös tähän artikkeliin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Päästökauppa


      • JeesMies
        J.-C.Aqfaq kirjoitti:

        ..käpälä tassuun.

        Kun tuossa ollaan kovasti vaatimassa, että AG:n pitäisi ratsastaa aasilla kertomassa ihmisille ympäristöongelmien olemassaolosta, niin eikö tämä
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Fundamentalismi
        istu aika hyvin kuvioon?

        Olisi muuten luullut, että olisit ahkerana Wikin käyttäjänä tutustunut myös tähän artikkeliin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Päästökauppa

        No ei oo w mikään lähdeteos...se että jokin virasto perii $ pää$tökaupasta ei tarkoita että rahat :
        - Jäävät sille
        - että niillä tehtäisiin mitään ympäristöä tai kansalaisia hyödyttävää
        - Että niistä kärsimään joutuvat kuluttajat saisivat MITÄÄN varmuutta vaikuttiko tämä vai ei

        AG taitaapi ajaa AG:n etua 221 MWh sähkönkulutuksineen ja jettimatkailuineen. Siinä sivussa voi olla joitain "yhteisiä" etuja

        Ihan oikeasti, hakekaa ympäristövouhotukselle jonkinlaisen uskonnon statusta koska silloin ei saa kritisoida ( voi syyttää jostain jumalanpilkasta tms)


      • Walking stick

        Roskaa ilmatieteenlaitos sivuilleen laittaa!


      • J.-C.Aqfaq
        JeesMies kirjoitti:

        No ei oo w mikään lähdeteos...se että jokin virasto perii $ pää$tökaupasta ei tarkoita että rahat :
        - Jäävät sille
        - että niillä tehtäisiin mitään ympäristöä tai kansalaisia hyödyttävää
        - Että niistä kärsimään joutuvat kuluttajat saisivat MITÄÄN varmuutta vaikuttiko tämä vai ei

        AG taitaapi ajaa AG:n etua 221 MWh sähkönkulutuksineen ja jettimatkailuineen. Siinä sivussa voi olla joitain "yhteisiä" etuja

        Ihan oikeasti, hakekaa ympäristövouhotukselle jonkinlaisen uskonnon statusta koska silloin ei saa kritisoida ( voi syyttää jostain jumalanpilkasta tms)

        Al Gore ei ole minun jeesukseni jos sitä yrität.. :)

        En ollenkaan puolusta hänen henkiökohtaista energiantuhlaustaan (hienoa muuten että sinäkin JeesMies olet huolissasi suuresta energiatuhlauksesta). Hän on kuitenkin tehnyt hyvää työtä vetämällä huomiota ilmastonmuutokseen elokuvansa ja luentotilaisuuksiensa avulla.. Vähän ristiriitainen persoona siis.

        Valitettavasti se uskontohomma jää teille denialisteille, TIEDE on jo pitkään ollut tällä puolella. Teillä on vain kova USKO ja toinen toistaan karismaattisemmat sananjulistajat. Swindle ja vastaava moska on teidän evankeliuminne. Otan osaa.

        -Tosi kivaa muuten varmaan aina kun pääsee sanomaan, että on wikipedian yläpuolella. :) Jätkä on legenda.


      • J.-C.Aqfaq
        Walking stick kirjoitti:

        Roskaa ilmatieteenlaitos sivuilleen laittaa!

        "Roskaa ilmatieteenlaitos sivuilleen laittaa!"

        Kylläpä tämä lause kuittaakin tyhjentävästi kaiken mitä Ilmatieteen laitoksella on sanottavana ilmastoasioista.

        Kiva kuulla, että teillä denialisteilla on paljon "paremmat tiedot" ilmastosta kuin Suomen Ilmatieteen laitoksella...

        Jooooo, ei se ole uskonto se teidän juttu, EIHÄN?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe