Teettekö lihakeittoa, siskonmakkarakeittoa, nakkikeittoa noin yleensäkin. Ilman perunaa tietenkin. Olisiko kivoja keittoehdotuksia uusia?
Olen keittojen
2
925
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkk
Paista jauheliha murusiksi.
Laita liha kattilaan ja mausta suolalla, pippurilla, pizzamausteella, ja hitusella chiliä.
Lisää kattilaan pussillinen jotain vihannessekoitusta
(ei herne/maissi/paprika tai keittojuurekset)
Lisää purkki tomaattimurskaa sekä pieni purkki (tai puolikas) tomaattipyrettä.
Pilko mustia oliiveja ja lisää ne kattilaan.
Lisää tarpeellinen määrä vettä/kasvis/lihalientä tai näiden yhdistelmää.
tarkista maku ja lisää trvittaessa mausteita sekä kourallinen rucolan ja basilikan seosta pilkottuna.
Hyvää, kevyttä ja NOPEAA, hyvä jos vartin vie aikaa.- Nyt mulla
On vanhan kansan "viirulihaa" aika vähärasvasta mutta kuitenkin. Täytynee keksiä jotain.
Teen ehkäkasvisten kanssa siitä jonkin padan.
Oottekos kokeilleet viirulihaa vai onko se kylkeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199