Teettekö lihakeittoa, siskonmakkarakeittoa, nakkikeittoa noin yleensäkin. Ilman perunaa tietenkin. Olisiko kivoja keittoehdotuksia uusia?
Olen keittojen
2
919
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkk
Paista jauheliha murusiksi.
Laita liha kattilaan ja mausta suolalla, pippurilla, pizzamausteella, ja hitusella chiliä.
Lisää kattilaan pussillinen jotain vihannessekoitusta
(ei herne/maissi/paprika tai keittojuurekset)
Lisää purkki tomaattimurskaa sekä pieni purkki (tai puolikas) tomaattipyrettä.
Pilko mustia oliiveja ja lisää ne kattilaan.
Lisää tarpeellinen määrä vettä/kasvis/lihalientä tai näiden yhdistelmää.
tarkista maku ja lisää trvittaessa mausteita sekä kourallinen rucolan ja basilikan seosta pilkottuna.
Hyvää, kevyttä ja NOPEAA, hyvä jos vartin vie aikaa.- Nyt mulla
On vanhan kansan "viirulihaa" aika vähärasvasta mutta kuitenkin. Täytynee keksiä jotain.
Teen ehkäkasvisten kanssa siitä jonkin padan.
Oottekos kokeilleet viirulihaa vai onko se kylkeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298