Ajattelin hankkia muffinsivuoan talouteeni. Onko kellään kokemuksia kyseisestä vuoasta? Niin kuin esimerkiksi mitä hyvää ja huonoa verrattuna "kertakäyttö" muffinsivuokiin?
Ja sitten kysäisen sen vielä, että mitäs kaikkea muuta kuin muffinsseja sillä vuoalla voi paistaa? Muistaakseni luin jostain jotain resepetejä, mutta nyt olen ne ajansaatossa unohtanut...
Kiitos kaikille vastanneille ja hyvää syksyn jatkoa!
Muffinsivuoka
6
4215
Vastaukset
- ...............
mä ainakin käyttäisin kertakäytty(paperiset) muffinsivuat myös siihen oikeaseen vuokaan,sitten ei mene ikuisuus niiden irrottamiseen,se on va keksitty sen takia että muffinsista sitten tule korkeat kun yleinsä jos teke pelkiin paperivuokiin niin levittyvät aikapahasti..mulla ainakin..
Osta silikonit - niistä riittää iloa pitkäksi aikaa ja käy muuhunkin kuin muffinseihin. Irtoaa helposti ja puhtaanapito helppo.
- hankkiko
silikoneja. Kyllä luonnollinen on paree...
- suklis
Suosittelen muffinssivuokaa lämpimästi! Taikina on helpompaa asetella metallivuokaan. Paperivuoat ovat liian kevyitä ja yleensä muffinssit myös leviävät helpommin muodottomiksi uunissa. Muffinssivuoalla tulee siis myös paremman mallisia muffinsseja, eikä tarviste syödessä repiä sitä paperia:) Vuoka vaan pitää voidella KUNNOLLA, ettei muffinssit pääse tarttumaan ja ne kannattaa irroittaa melkeinpä heti paiston jälkeen. Makeiden muffinssien lisäksi vuoassa voi tehdä suolaisia leivonnaisia, vaikka sämpylöitä, mutta rasvaa täytyy toki olla normaalia enemmän, jotteivat juutu vuokaan...
- Kokkikolmonen
Kiitos lämpimästi kaikille vastanneille, hyvää syksyn jatkoa! :)
- Rastamyy
Muffinssivuoka voidellaan rasvalla, niin muffinssit ei jää siihen kiinni, joten eikö se ole ekologisesti kannattavampaa käyttää kuin kertakäyttö vuoat. Niissä muffinssivuoissa voi tehdä vaikka pieniä keksejä tai vaikka leipää, sämpylöitä...ym mukavaa.. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990