Tapahtui tänään helsingin ydinkeskustassa klo 15.30:
Istuin macho-autossani (Volvo S80) ja odottelin liikennevalojen vaihtumista. Oikean puoleisella jalankulkukäytävällä kaksi puliukkoa tappeli kännipäissään. Onneksi heidän humalatilansa esti
kunnon mäiskimisen ja tappelus keskittyi lähinnä tönimiseen. Toinen näistä yhteiskunnan vähäosaisista kaatui ja jäi köllöttämään maahan. Hänen "kaverinsa"
ei enää mäiskinyt maassa makaavaa, vaan avasi sepaluksensa, kaivoi rambonsa esiin, pissasi toverinsa päälle ja häipyi tihutyönsä jälkeen paikalta. TÄLLÄISTÄ VOI SATTUA SIVISTYSVALTIOSSA KESKELLÄ PÄIVÄÄ!!!
"Mitä tästäkin opimme"
MarttyyriMallari-TTt
KAKSI MIESTÄ TAPPELI KESKUSTASSA
8
432
Vastaukset
- siinä...
Roskapankin kulmilla.
- fgdfgfdgdfg
korvat heiluu niin että täällä asti tuulee.
Volvon tummennetut lasit eivät estä todellisuutta näkymästä.
- tapaus!!!
Setämies sai kulkea vapaasti yleisessä tieliikenteessä setämies volvollaan pikkulapsia kyyläämässä
- en ymmärtänyt
ensin kerroit että olit jossain macho-autossa ja yhtäkkiä olitkin volvossa:O
Ja oleellinen kysymys: mitä SINÄ teit asialle, muuta kuin kauhistelit? Väänsitkö musiikin kovemmalle ja kurvasit paikalta? Jotenkin mä arvasin...:(pitänyt tehdä? Syöksyä tämän maassa makaavan ihmisraunion avuksi ja saada puukosta kylkeen, tai mikä pahempaa kuset päälleni.
"Millä itse ajat"
MarttyyriMallari-TTt- Nainen 30+
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
pitänyt tehdä? Syöksyä tämän maassa makaavan ihmisraunion avuksi ja saada puukosta kylkeen, tai mikä pahempaa kuset päälleni.
"Millä itse ajat"
MarttyyriMallari-TTtkortti on, mutta ajan siis fillarilla ekologisista syistä. Mulla ei ole tarvetta myöskään olla macho:D
- Ja lujasti
Musta tuntuu, että sä oot nyt ytimessä, mallari. Volvon penkiltä todellisuus voikin näyttää "sivistymättömältä".
Wau, mikä aitiopaikka sulla onkaan, ootko ajatellu oikein syväluotaavaa yhteiskunnallista tarkkailua vastedeskin suorittaa?
"Bensaa tankkiin ja kansan pariin"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest836422Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4464492Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön633664Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1172359Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372299Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221046En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69990Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta51924- 91832
- 59725