MITÄ NAISET TÄÄLLÄ PÖRRÄÄ???

Niin, luulisi että mikä tahansa palsta kiinnostaisi naisia enemmän kuin tämä miesten leikkilaatikko.


"wnävnivwäinvw"


MarttyyriMallari-TTt

12

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että tämä

      palsta on juuri enimmäkseen teinien leikkilaatikko ja laittavat tänne aiheitakin jotka saattaisivat paremmin asiasisällöltään kuulua toisille palstoille. Mutta täällä pyörii suurinpiirtein tietyt ihmiset koko ajan ja ovat kai liian mukavanhaluisia etsimään toisiaan muilta palstoilta. Minä eksyn tänne joskus etsimään sitä miehen logiikkaa mutta on vähän liian paljon muuta että jaksaisi etsiä sitä aihetta keskustelujen joukosta.

    • Nettikatti

      Missä se ihmisen logiikka -palsta on? Homma on jaettu kuin vanhan ajan kyläreissuilla: naiset keittiössä, miehet kamarissa (ei makuu-). Minulla on ollut taipumusta hakeutua miesten puolelle, mutta niinpä näyttää olevan monella muullakin naisella. Meinaatko ajaa pois?

      • Jos olet kaunis, niin tervetuloa tänne. Jos olet ruma...


        "Sinähän tunnet itsesi?"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Nettikatti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Jos olet kaunis, niin tervetuloa tänne. Jos olet ruma...


        "Sinähän tunnet itsesi?"


        MarttyyriMallari-TTt

        Tottakai olen nätti! Emmekös me ole kaikki. Ainakin täällä. :)


    • ..........

      Mistä miehet täällä keskustelisivat keskenään jos naiset eivät olisi mukana pörräämässä?

      • miesten logiikasta.


        "Men only"


        MarttyyriMallari-TTt


      • pulma onkin....

        ... ettei ne vaan pääsis keskenään mitään suunnittelemaan.

        Ja mistä ne nyt osais, -urahtelevat gorillat-, keskenään puhua, höh.

        Kyse on siis tutusta ilmiöstä. Miehiä ei juurikaan kiinnosta lissujen huone mutta toisinpäin aina kiinnostaa. Kyse on huonosta itsetunnosta, jota naiset pönkittävät sillä, että hengailevat "kovina jätkinä" miesten huoneessa.

        En kuitenkaan lähtis kieltämään tänne tunkemista, koska naisten mukana olo antaa perspektiiviä ja pitää reaalimaailman mielessä. Me miehet kun muuten hukutaan ideologioihimme ja avaruudellisiin selitysmalleihin...


      • Nettikatti
        pulma onkin.... kirjoitti:

        ... ettei ne vaan pääsis keskenään mitään suunnittelemaan.

        Ja mistä ne nyt osais, -urahtelevat gorillat-, keskenään puhua, höh.

        Kyse on siis tutusta ilmiöstä. Miehiä ei juurikaan kiinnosta lissujen huone mutta toisinpäin aina kiinnostaa. Kyse on huonosta itsetunnosta, jota naiset pönkittävät sillä, että hengailevat "kovina jätkinä" miesten huoneessa.

        En kuitenkaan lähtis kieltämään tänne tunkemista, koska naisten mukana olo antaa perspektiiviä ja pitää reaalimaailman mielessä. Me miehet kun muuten hukutaan ideologioihimme ja avaruudellisiin selitysmalleihin...

        "Kyse on huonosta itsetunnosta, jota naiset pönkittävät sillä, että hengailevat "kovina jätkinä" miesten huoneessa."

        Tämäkö oli miehen logiikkaa? Metsään menee niin että paukkuu. Keksi parempi. :)


    • viilisniilis

      sun takia täällä ollaan.

      • ja meitä näköjään yhdistää eräs tekijä, tosin minun kohdallani tämä juttu toimii tiedostamatta.


        "Huhuuu"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sitä

      aina luulis.
      en huomannu että täällä on pillumagneetti väärinpäin

      terveisin androgyyni

    • vakoilee

      Me vakoillaan. Miten niitä miehiä sais kotiinsa saakka edes joskus tai jopa pysyvämmäksikin aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe