Mitä pitäis tehdä, kun mulla on paksut reidet, mikä ei haittais jos se kaikki olis lihasta, mutta kun ei ole :D Eli pitäis saada reisiin lihasta, varsinki sisäreisiin, tai sitten vaan jotain rasvanpoltto treeniä, hölkkään kyllä säännöllisesti, n. 3krt 10km lenkkejä viikossa ja lisäks kävelyä n. 6km pari kolme kertaa viikossa, ja kotona teen punnerruksia ja vatsalihasliikkeitä, ja muutenkin kaikkea mikä vaikuttaa vain ylävartaloon, vähän teen kyllä jalkakykkyjä tangon ja painojen kanssa n. 13kg niistä tulee.
Eli mitä liikkeitä vois kotona tehdä reisille, ja minkä painosilla painoilla ja kuinka paljo toistoja?
oon aika toivoton jo näiden lössöjen reisien kans...oon kyllä vähän lihonnutkin, eli laihdutuskin on tässä alullaan, mutta kuitenki tahtoisin reisistä kiinteät ja lihaksikkaat, en laihoja.
reisiin lihasta
2
398
Vastaukset
- peliin vain
jalkapalloa, jääkiekkoa, sählyä.. niillä tulee lihaa!
Geenisi tulevat vanhemmiltasi, joten jommalla kummalla heistä tuppaavat kilot varmaan tulemaan juuri reisiin. Laihoja tuskin jaloistasi edes saisit, mutta lihaksia pystyt hankkimaan niihin monin eri kuntoilumuodoin. Jos kotikonsteilla yrität niin silloin ovat erilaiset kyykyt paras keino vaikkapa ilman painojakin. Mutta sarjat pitäisivät olla aika pitkiä.
Lenkkeily kyllä on kohtuullisen tehokas läskinpoistaja jaloista. Niistä pitäisi puristaa kaikki mehut irti, teki sen sitten miten vaan. Oikealla tiellä olet kun saat reitesi rasituksesta kipeiksi. Silloin ne alkavat vastata tekemääsi harjoitteluun ja voivat kiinteytyä nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.617119Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652773Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181848Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361771Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291552- 1021467
- 381241
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206