Mitä pitäis tehdä, kun mulla on paksut reidet, mikä ei haittais jos se kaikki olis lihasta, mutta kun ei ole :D Eli pitäis saada reisiin lihasta, varsinki sisäreisiin, tai sitten vaan jotain rasvanpoltto treeniä, hölkkään kyllä säännöllisesti, n. 3krt 10km lenkkejä viikossa ja lisäks kävelyä n. 6km pari kolme kertaa viikossa, ja kotona teen punnerruksia ja vatsalihasliikkeitä, ja muutenkin kaikkea mikä vaikuttaa vain ylävartaloon, vähän teen kyllä jalkakykkyjä tangon ja painojen kanssa n. 13kg niistä tulee.
Eli mitä liikkeitä vois kotona tehdä reisille, ja minkä painosilla painoilla ja kuinka paljo toistoja?
oon aika toivoton jo näiden lössöjen reisien kans...oon kyllä vähän lihonnutkin, eli laihdutuskin on tässä alullaan, mutta kuitenki tahtoisin reisistä kiinteät ja lihaksikkaat, en laihoja.
reisiin lihasta
2
422
Vastaukset
- peliin vain
jalkapalloa, jääkiekkoa, sählyä.. niillä tulee lihaa!
Geenisi tulevat vanhemmiltasi, joten jommalla kummalla heistä tuppaavat kilot varmaan tulemaan juuri reisiin. Laihoja tuskin jaloistasi edes saisit, mutta lihaksia pystyt hankkimaan niihin monin eri kuntoilumuodoin. Jos kotikonsteilla yrität niin silloin ovat erilaiset kyykyt paras keino vaikkapa ilman painojakin. Mutta sarjat pitäisivät olla aika pitkiä.
Lenkkeily kyllä on kohtuullisen tehokas läskinpoistaja jaloista. Niistä pitäisi puristaa kaikki mehut irti, teki sen sitten miten vaan. Oikealla tiellä olet kun saat reitesi rasituksesta kipeiksi. Silloin ne alkavat vastata tekemääsi harjoitteluun ja voivat kiinteytyä nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770