Jaaha, teillä on näemmä ollut kivaa eilen täällä...
Mikäli jätetään tuo pieruhyökkäysten kohteeksi joutuminen pois vaikeimpien tilanteiden listalta mihin mies voi joutua, niin hyvänä kakkosena tulee
uusioperhe. Mikään ei voi olla miehelle rankempaa, kuin toimia uusioperheen pomona. Alati paksuksi pamahtava nainen, häiriintyneet lapset ja psykoottinen ex-mies takaavat sen, että arjesta
ei vipinää puutu.
"Reippaina käymme rekkain alle"
MarttyyriMallari-TTt
UUSIOPERHE
21
688
Vastaukset
- uteliass
miten sä oot valmistautunut tuohon tehtävään?
niin kovaa kohtaloa minulla ei ole ollut.
"Mitäs siinä utelet"
MarttyyriMallari-TTt- uteliass
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
niin kovaa kohtaloa minulla ei ole ollut.
"Mitäs siinä utelet"
MarttyyriMallari-TTt(mököttää)
uteliass kirjoitti:
(mököttää)
utelias :()
"Look at bright side of life"
MarttyyriMallari-TTt- uteliass
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
utelias :()
"Look at bright side of life"
MarttyyriMallari-TTtSuutuitko mulle?
uteliass kirjoitti:
Suutuitko mulle?
vedän sinua myös turpiin, jos satut osumaan tielleni.
"Peache and love"
MarttyyriMallari-TTt- uteliass
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
vedän sinua myös turpiin, jos satut osumaan tielleni.
"Peache and love"
MarttyyriMallari-TTtKäännän toisenkin poskeni, sekin kaipaa kuritusta.
uteliass kirjoitti:
Käännän toisenkin poskeni, sekin kaipaa kuritusta.
persettäsi ja päästä sieltä paskapilveä.
"Hiukan aiheesta ohi"
MarttyyriMallari-TTt- uteliass
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
persettäsi ja päästä sieltä paskapilveä.
"Hiukan aiheesta ohi"
MarttyyriMallari-TTtsiihen suuntaan.
uteliass kirjoitti:
siihen suuntaan.
Mikäs epeli sinäkin olet.
"Turpiin tulee ja kovaa"
MarttyyriMallari-TTt- uteliass
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
Mikäs epeli sinäkin olet.
"Turpiin tulee ja kovaa"
MarttyyriMallari-TTtmieluummin piiskaa byllylle? (c:
uteliass kirjoitti:
mieluummin piiskaa byllylle? (c:
nainen, niin pistetään harkintaan.
"Vitun pervo"
MarttyyriMallari-TTt- uteliass
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
nainen, niin pistetään harkintaan.
"Vitun pervo"
MarttyyriMallari-TTtMitä muuta kuvittelit?
uteliass kirjoitti:
Mitä muuta kuvittelit?
olet joku vitun pervo.
"Pyydän anteeksi"
MarttyyriMallari-TTt- uteliass
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
olet joku vitun pervo.
"Pyydän anteeksi"
MarttyyriMallari-TTtToivottavasti sulla on hyvä remmivalikoima (c:
uteliass kirjoitti:
Toivottavasti sulla on hyvä remmivalikoima (c:
Saat piiskaa viljalti ja sen jälkeen et enää esiinny noin typerästi täällä.
"Menikö perille"
MarttyyriMallari-TTt- uteliass
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
Saat piiskaa viljalti ja sen jälkeen et enää esiinny noin typerästi täällä.
"Menikö perille"
MarttyyriMallari-TTtI can boogie (c:
- Danskuu
ajaa aina volvolla. Siitä ne tunnistaa ja sitten ne käy vokottelemassa alta parikymppisii misuja sillee setämäisesti.
Volvolla aja. Kaikki heidän hillonsa menee uusio-perhe nimisen painajaisen rahoittamiseen.
"Paskajengiä he ovat"
MarttyyriMallari-TTt- Danskuu
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
Volvolla aja. Kaikki heidän hillonsa menee uusio-perhe nimisen painajaisen rahoittamiseen.
"Paskajengiä he ovat"
MarttyyriMallari-TTtajaa ja niin ajaa keski-ikäiset setämäiset yh-isukitkin volvoillansa ja yrittävät vokotella just` sakkolihan ylittäneitä tyttäriä kyytiinsä.
Terveisin nimimerkillä:kerran nuorena tyttönä semmoisen sedän matkaan läksin, että tiiän mitä kirjoitan. Danskuu kirjoitti:
ajaa ja niin ajaa keski-ikäiset setämäiset yh-isukitkin volvoillansa ja yrittävät vokotella just` sakkolihan ylittäneitä tyttäriä kyytiinsä.
Terveisin nimimerkillä:kerran nuorena tyttönä semmoisen sedän matkaan läksin, että tiiän mitä kirjoitan.ethän toki syyllistä kaikkia meitä Volvon omistajia yhden pervon takia?
"Astu Volvo S80 turvalliseen kyytiin"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
