VEDÄTKÖ TÄNÄÄN PERSEET???

Vai nynnyiletkö kotinurkissa ja hiippailet välillä kirjoittamaan paskaa tänne.


"Tee se edes tyylillä"


MarttyyriMallari-TTt

24

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olettaja

      kuin sinun tyylisi, vai?

      Perseet jää nyt tänään vetämättä, jos sivistyneesti, sinäkin...?

      • ja kun noin kivasti kysyit, niin vastaan että eilen otettiin, tänään ei oteta.


        "Ja kivaa oli"


        MarttyyriMallari-TTt


    • todella kovat kännit

      ja tänään lepäillään, sillä huomenna olis taas pitkästä aikaa kaunista naista tiedossa...

      • oli alkoholin käytöstä, ei naisten.


        "Vitun tauno"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Papeete1

      En vedä. Kävin hakeen suklaata, sipsejä ja valkosipulidippiä, ja herkutellen niillä pärjään hienosti tämän illan kirjotellen tänne samalla :)

      • mikä sinua viehättää tällä palstalla? Tämähän on tarkoitettu miehille. Me täällä kännäillään ja puhutaan roskaa naisista :()


        "Kivat töttöröt sulla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Erkki K
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mikä sinua viehättää tällä palstalla? Tämähän on tarkoitettu miehille. Me täällä kännäillään ja puhutaan roskaa naisista :()


        "Kivat töttöröt sulla"


        MarttyyriMallari-TTt

        37v on jo keski-ikäinen, hyvä mies.


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mikä sinua viehättää tällä palstalla? Tämähän on tarkoitettu miehille. Me täällä kännäillään ja puhutaan roskaa naisista :()


        "Kivat töttöröt sulla"


        MarttyyriMallari-TTt

        Olekkaan vaan tää on tarkoitettu kaikille.

        Sullakin on kivat tötteröt : D


      • Erkki K kirjoitti:

        37v on jo keski-ikäinen, hyvä mies.

        hän on hyvin soma :)


        "Älä arvostele toisia"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Danskuu
        Erkki K kirjoitti:

        37v on jo keski-ikäinen, hyvä mies.

        Nainenhan marttyyrimallari on.


      • Erkki K
        Danskuu kirjoitti:

        Nainenhan marttyyrimallari on.

        naisetko tietää sota-asioita? Ei tod.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Olekkaan vaan tää on tarkoitettu kaikille.

        Sullakin on kivat tötteröt : D

        ollaanhan me voitu törmätä joskus kauan aikaan sitten toisiimme. Vaikkapa tamperelaisessa bingo-iltamissa tai jossain muussa vastaavassa kulttuuritapahtumassa.


        "Those were the days my friend"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Erkki K
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        hän on hyvin soma :)


        "Älä arvostele toisia"


        MarttyyriMallari-TTt

        peruspullukkaposki näyttäs olevan.


      • Danskuu kirjoitti:

        Nainenhan marttyyrimallari on.

        tällä tädillä on munat *Punastuu*


        "Et sentään veikkausta harrasta?"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Erkki K kirjoitti:

        peruspullukkaposki näyttäs olevan.

        Hän on ihan nätti nainen ja vaikkei naiset olekkaan tervetulleita tänne, niin heitä ei sentään pidä mennä loukkaamaan.


        "Mieti mitä kirjoitat"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Erkki K
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Hän on ihan nätti nainen ja vaikkei naiset olekkaan tervetulleita tänne, niin heitä ei sentään pidä mennä loukkaamaan.


        "Mieti mitä kirjoitat"


        MarttyyriMallari-TTt

        mun ongelma, jos oot tottuneempi rumanaamasiin.


      • Erkki K kirjoitti:

        mun ongelma, jos oot tottuneempi rumanaamasiin.

        kirjoitat toisista tänne. Minä en mieti :()


        "Mikään herrasmies et varmaan ole"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Danskuu
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tällä tädillä on munat *Punastuu*


        "Et sentään veikkausta harrasta?"


        MarttyyriMallari-TTt

        yhdelläkään miehellä ei ole munat vaan muna yksikössä. Muna niikuin pippeli, kikkeli, penis... Taidatkin olla semmoinen vanhapiikatäti, kun kuvittelet yhdellä miehellä olevan monta munaa haaruksissaan :DD


      • Danskuu kirjoitti:

        yhdelläkään miehellä ei ole munat vaan muna yksikössä. Muna niikuin pippeli, kikkeli, penis... Taidatkin olla semmoinen vanhapiikatäti, kun kuvittelet yhdellä miehellä olevan monta munaa haaruksissaan :DD

        Tota noin...tutustu miehen fysiologiaan ennen kuin alat kirjoittelemaan.


        "Tälläinen vinkki tällä kertaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Junttihan sä olet
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kirjoitat toisista tänne. Minä en mieti :()


        "Mikään herrasmies et varmaan ole"


        MarttyyriMallari-TTt

        Saatko edes naisten perseet nuolemalla? Joskus säälipillua?

        Mutta kun maaseudulla asuu niin kaikensa on tehtävä?


      • Junttihan sä olet kirjoitti:

        Saatko edes naisten perseet nuolemalla? Joskus säälipillua?

        Mutta kun maaseudulla asuu niin kaikensa on tehtävä?

        Jos tuntisimme, niin et tuollaisia kyselisi.


        "Jotain rajaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • mut kyllä mie muutaman aattelin ottaa :D

    • la.ra

      lähden ulos syömään ja sitten live-musaa kuuntelemaan.

      Tarkoitus on humaltua, mutta kohtuudella, ja tulla junalla kotiin, mieluiten vielä viimeistä edellisellä.

    • upea show

      Mieti sitä mikkihiiri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe