Vai nynnyiletkö kotinurkissa ja hiippailet välillä kirjoittamaan paskaa tänne.
"Tee se edes tyylillä"
MarttyyriMallari-TTt
VEDÄTKÖ TÄNÄÄN PERSEET???
24
1037
Vastaukset
- Olettaja
kuin sinun tyylisi, vai?
Perseet jää nyt tänään vetämättä, jos sivistyneesti, sinäkin...?ja kun noin kivasti kysyit, niin vastaan että eilen otettiin, tänään ei oteta.
"Ja kivaa oli"
MarttyyriMallari-TTt
- todella kovat kännit
ja tänään lepäillään, sillä huomenna olis taas pitkästä aikaa kaunista naista tiedossa...
- Papeete1
En vedä. Kävin hakeen suklaata, sipsejä ja valkosipulidippiä, ja herkutellen niillä pärjään hienosti tämän illan kirjotellen tänne samalla :)
mikä sinua viehättää tällä palstalla? Tämähän on tarkoitettu miehille. Me täällä kännäillään ja puhutaan roskaa naisista :()
"Kivat töttöröt sulla"
MarttyyriMallari-TTt- Erkki K
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mikä sinua viehättää tällä palstalla? Tämähän on tarkoitettu miehille. Me täällä kännäillään ja puhutaan roskaa naisista :()
"Kivat töttöröt sulla"
MarttyyriMallari-TTt37v on jo keski-ikäinen, hyvä mies.
- Papeete1
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mikä sinua viehättää tällä palstalla? Tämähän on tarkoitettu miehille. Me täällä kännäillään ja puhutaan roskaa naisista :()
"Kivat töttöröt sulla"
MarttyyriMallari-TTtOlekkaan vaan tää on tarkoitettu kaikille.
Sullakin on kivat tötteröt : D Erkki K kirjoitti:
37v on jo keski-ikäinen, hyvä mies.
hän on hyvin soma :)
"Älä arvostele toisia"
MarttyyriMallari-TTt- Danskuu
Erkki K kirjoitti:
37v on jo keski-ikäinen, hyvä mies.
Nainenhan marttyyrimallari on.
- Erkki K
Danskuu kirjoitti:
Nainenhan marttyyrimallari on.
naisetko tietää sota-asioita? Ei tod.
Papeete1 kirjoitti:
Olekkaan vaan tää on tarkoitettu kaikille.
Sullakin on kivat tötteröt : Dollaanhan me voitu törmätä joskus kauan aikaan sitten toisiimme. Vaikkapa tamperelaisessa bingo-iltamissa tai jossain muussa vastaavassa kulttuuritapahtumassa.
"Those were the days my friend"
MarttyyriMallari-TTt- Erkki K
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
hän on hyvin soma :)
"Älä arvostele toisia"
MarttyyriMallari-TTtperuspullukkaposki näyttäs olevan.
Danskuu kirjoitti:
Nainenhan marttyyrimallari on.
tällä tädillä on munat *Punastuu*
"Et sentään veikkausta harrasta?"
MarttyyriMallari-TTtErkki K kirjoitti:
peruspullukkaposki näyttäs olevan.
Hän on ihan nätti nainen ja vaikkei naiset olekkaan tervetulleita tänne, niin heitä ei sentään pidä mennä loukkaamaan.
"Mieti mitä kirjoitat"
MarttyyriMallari-TTt- Erkki K
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
Hän on ihan nätti nainen ja vaikkei naiset olekkaan tervetulleita tänne, niin heitä ei sentään pidä mennä loukkaamaan.
"Mieti mitä kirjoitat"
MarttyyriMallari-TTtmun ongelma, jos oot tottuneempi rumanaamasiin.
Erkki K kirjoitti:
mun ongelma, jos oot tottuneempi rumanaamasiin.
kirjoitat toisista tänne. Minä en mieti :()
"Mikään herrasmies et varmaan ole"
MarttyyriMallari-TTt- Danskuu
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
tällä tädillä on munat *Punastuu*
"Et sentään veikkausta harrasta?"
MarttyyriMallari-TTtyhdelläkään miehellä ei ole munat vaan muna yksikössä. Muna niikuin pippeli, kikkeli, penis... Taidatkin olla semmoinen vanhapiikatäti, kun kuvittelet yhdellä miehellä olevan monta munaa haaruksissaan :DD
Danskuu kirjoitti:
yhdelläkään miehellä ei ole munat vaan muna yksikössä. Muna niikuin pippeli, kikkeli, penis... Taidatkin olla semmoinen vanhapiikatäti, kun kuvittelet yhdellä miehellä olevan monta munaa haaruksissaan :DD
Tota noin...tutustu miehen fysiologiaan ennen kuin alat kirjoittelemaan.
"Tälläinen vinkki tällä kertaa"
MarttyyriMallari-TTt- Junttihan sä olet
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
kirjoitat toisista tänne. Minä en mieti :()
"Mikään herrasmies et varmaan ole"
MarttyyriMallari-TTtSaatko edes naisten perseet nuolemalla? Joskus säälipillua?
Mutta kun maaseudulla asuu niin kaikensa on tehtävä? Junttihan sä olet kirjoitti:
Saatko edes naisten perseet nuolemalla? Joskus säälipillua?
Mutta kun maaseudulla asuu niin kaikensa on tehtävä?Jos tuntisimme, niin et tuollaisia kyselisi.
"Jotain rajaa"
MarttyyriMallari-TTt
mut kyllä mie muutaman aattelin ottaa :D
- la.ra
lähden ulos syömään ja sitten live-musaa kuuntelemaan.
Tarkoitus on humaltua, mutta kohtuudella, ja tulla junalla kotiin, mieluiten vielä viimeistä edellisellä. - upea show
Mieti sitä mikkihiiri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
