VOIKO TÄTÄ PALSTAA OTTAA TOSISSAAN???

Ensinnäkin, minä olen kuvitellut tämän palstan olevan vain miehille tarkoitettu (eli täysin järjetön aihepiiriltään)

Ne viestiketjut jotka minä olen aloittanut, ovat päätyneet kaaokseen tai kokonaan poistettu.

Joku on aina tyrinyt aloittamani viestiketjun pervoilla jutuillaan (Esimerkiksi joku nainen pyysi minua piiskaamaan hänen persettään. Katso "Uusioperhe"-aihe) Tai sitten minä olen itse vetänyt jutun lokaan, koska mitään aitoa keskustelua ei ole syntynyt.


Haluanko minä vakavaa keskustelua tänne?

EN TODELLAKAAN HALUA!!!


"Sössikää nyt tämäkin aihe"


MarttyyriMallari-TTt

10

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi keskustella

      miehen logiikasta? Tarkoitus kai on että oppii toisistaan? Kaikkihan aiheesta voivat keskustella jos osaavat tehdä sen asiallisesti.

      Jos haluat itsesi otettavan vakavasti niin älä kirjoita ainakaan tuolla rekisteröidyllä nimimerkilläsi. Jo se tekee sen ettei siihen vastaa muut kun noi muut rekatut joilla ei ole asiaa vaan viettävät täällä liikaa aikaansa sotkien keskustelut lapsellisilla ja provosoivilla kommenteillaan.

      • kävin lukemassa

        joitakin sinun aloituksiasi ja vastauksiasi niin ei niihin paljon asiallisesti voi vastata kun itse vastailet niin outoja... turpiin vetämisiä ja muuta. Miten voit olettaa että sellaisista ketjuista syntyisi jotain järjellistä luettavaa ja keskusteltavaa?


      • kävin lukemassa kirjoitti:

        joitakin sinun aloituksiasi ja vastauksiasi niin ei niihin paljon asiallisesti voi vastata kun itse vastailet niin outoja... turpiin vetämisiä ja muuta. Miten voit olettaa että sellaisista ketjuista syntyisi jotain järjellistä luettavaa ja keskusteltavaa?

        syntyä mitään järjellistä jubailua ja se on kai tässä tarkoituskin?


        "Tämä on vain viihdettä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • heittävän
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        syntyä mitään järjellistä jubailua ja se on kai tässä tarkoituskin?


        "Tämä on vain viihdettä"


        MarttyyriMallari-TTt

        molemmista päistä. Luepas uudelleen tuo oma aloituksesi. Mutta oletpahan pistänyt mustaa valkoiselle miksi tänne ei saada järjellisiä keskusteluja. Kun on lusikalla annettu...


      • heittävän kirjoitti:

        molemmista päistä. Luepas uudelleen tuo oma aloituksesi. Mutta oletpahan pistänyt mustaa valkoiselle miksi tänne ei saada järjellisiä keskusteluja. Kun on lusikalla annettu...

        jaettu. Etkö jo taulapää ymmärrä, että tämä on huumoripalsta ja hyvin häiriintynyt sellainen.
        Jos joskus kirjoittaisin tänne jonkun järkevän jutun
        (vaikea kuvitella) niin mitä luulisit tapahtuvan.
        Tulisi vain hulluja vastauksia näiltä sekopäiltä.


        "No hard feelings"


        MarttyyriMallari-TTt


      • heh
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jaettu. Etkö jo taulapää ymmärrä, että tämä on huumoripalsta ja hyvin häiriintynyt sellainen.
        Jos joskus kirjoittaisin tänne jonkun järkevän jutun
        (vaikea kuvitella) niin mitä luulisit tapahtuvan.
        Tulisi vain hulluja vastauksia näiltä sekopäiltä.


        "No hard feelings"


        MarttyyriMallari-TTt

        En ole kuitenkaan ihan vielä niin täysin menettänyt uskoani miessukupuoleen että uskoisin että miehetkään pitävät tätä palstaa hyvänä huumorina. Täällä on vaan muutama hullu jotka kutsuvat itseään mieheksi joita tämä huvittaa ja joille tämä p****n jauhaminen antaa riemukasta ajanvietettä. Ja niin, jos sinä tekisit yrityksen johonkiin järkevään jutun alkuun niin totta on että se on jo ennalta tuomittu epäonnistumaan...

        No hard feelings


    • MMies

      Olet väärässä. Ihan kaikessa ja muuten vaan.

    • sellainen mies

      Olet mies. Sun juttuja on kiva lukea.

      • kaksi on jo

        allekirjoittanut...


    • Ei voi.

      Nauran nytkin joitakin kirjoituksia. Voiko tätä maailmaa yleensäkään ottaa hirveän tosissaan? Kun katselee sitä menoa niin aika absurdiahan se on. Ei oikein tiedä itkisikö vai nauraisiko? Ehkä kumpaakin ja sen jälkeen vaan olisi huvittunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe