Mitä se kertoo minun kirjoitusteni tasosta???
"Kiitos, olette olleet ihana yleisö"
MarttyyriMallari-TTt
Galleria-sivullani on vierailtu 100 000-kertaa!!!
13
901
Vastaukset
pelästyin! Meitsi haluaa olla se, jonka galleriassa on ekaks käyty 100 000 kertaa. Mun ruumis vavahtelee vieläkin silkasta järkytyksestä.
- paskaa :
niin kuin aina :
"Tämä sivu on näytetty 5987 kertaa"- tänään :
gek-ko Tänään, 19:11
Einsten1 Tänään, 19:08
masa1-06 Eilen
Joona80 Eilen
blackmetal68 Eilen
nuori-suomalainen Eilen
runawayboy 21.10.2007
Veijo47 21.10.2007
Torvi-elmeri 21.10.2007 - tänne :
kun kuitenkin aina raukkismaisesti käyt poistelees ketjuja niin tuo setämiehen temppu onnistuu yhden tai kaksi kertaa, sen jälkeen sudet käy syömässä setämiehen eikä ketään kiinnosta
- sivua :
tänne : kirjoitti:
kun kuitenkin aina raukkismaisesti käyt poistelees ketjuja niin tuo setämiehen temppu onnistuu yhden tai kaksi kertaa, sen jälkeen sudet käy syömässä setämiehen eikä ketään kiinnosta
itelläkin on proffussa kymmeniä tuhansia kävijöitä ilman ensimmäistäkään kävijäruinaamista
- en mee noin
helppoon.
- Papeete1
On jo n.51000 käyntiä! Saatampa olla ennen sua siinä tavoitteessa :D
- vaatimatonta..
sitä paitsi sähän olet nainen, se on eri juttu...
- Papeete1
vaatimatonta.. kirjoitti:
sitä paitsi sähän olet nainen, se on eri juttu...
Miljoona (noin:) kertaa parempi ku jokin hikinen 6000 kävijää :DD
Ei tässä suokupuolilla ole merkitystä. - viisinkertaisesti :
Papeete1 kirjoitti:
Miljoona (noin:) kertaa parempi ku jokin hikinen 6000 kävijää :DD
Ei tässä suokupuolilla ole merkitystä.tuo määrä kävijöitä niin voisi vasta aloitella elvistelyä :)
tosin sellainenhan ei tyyliin kuulu... viisinkertaisesti : kirjoitti:
tuo määrä kävijöitä niin voisi vasta aloitella elvistelyä :)
tosin sellainenhan ei tyyliin kuulu...No, pari kävijää tuli lisää.
"Tyhmyys kostautuu"
MarttyyriMallari-TTt- huvit :)
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
No, pari kävijää tuli lisää.
"Tyhmyys kostautuu"
MarttyyriMallari-TTtjos sinä nyt tuosta vähästäkin sait piristystä niin se sinulle suotakoon...
sinähän olet marttyyri maan päällä ja olet tuomittu liikennöimään tankkivolvolla :) - -vinkittäjä-
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
No, pari kävijää tuli lisää.
"Tyhmyys kostautuu"
MarttyyriMallari-TTtOta pari bissee ja relaa välillä.
*kiva olla kännissä*
*selvinpäinolo on itsensä pettämistä*
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731676
- 107969
- 85809
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;190450- 26439
