Samaa Pask...aa

olisko muuta...

Oliskohan tässä maailmassa jotain muuta tärkeämpää keskustelun aihetta.......

6

1359

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoisin

      varmasti on tärkeämpiäkin asioita, mutta varmasti on vähäisempiäkin asioita.

      Ne, jotka eivät liiku vesijuoksemalla eivät voi tietää miten se on selkeä hyvää tekevä liikuntamuoto.

      Se hellii sekä proppaa että päänuppia. Onhan se sosiaalinen tapahtuma, koska juostessa ehtii vaihtaa kuulumisia ja saa uusia ystäviä.

      Kaikille hyviä vesijuoksuhetkiä...........

      • Kampela

        Vesijuoksijapari jotka "vaihtaa kuulumisia" altaassa tukkii monen muun liikkumisen oli sitten kyseessä vesijuoksohjoille varattu rata tai vielä pahempaa yleinen rata. Kuulumiset voi sitten vaihtaa uimahallin kahviossa tms. jälkikäteen.

        Liikuntakin on tehokkaampaa silloin kun hengästyy sen verran ettei pysty puhumaan.


      • liikunnassa
        Kampela kirjoitti:

        Vesijuoksijapari jotka "vaihtaa kuulumisia" altaassa tukkii monen muun liikkumisen oli sitten kyseessä vesijuoksohjoille varattu rata tai vielä pahempaa yleinen rata. Kuulumiset voi sitten vaihtaa uimahallin kahviossa tms. jälkikäteen.

        Liikuntakin on tehokkaampaa silloin kun hengästyy sen verran ettei pysty puhumaan.

        ei hengitystekniikan vuoksi ehkä ole syytä keskustella ja muutenkin, ei saisi tukkia kapeita ratoja. Enpä tiedä, mutta kun olin toista kertaa elämässäni harjoittelemassa vesijuoksua ja olisi pitänyt keskittyä oikeisiin liikkeisii, niin tuikituntematon pälpättävä mummo (koirauintityylinen vesijuoksija)halusi välttämättä kertoa koko tautiensa ja kipujensa listan. Kun jättäydyin jälkeen hän jäi odottamaan. Kun menin edelle, hän odotteli minua taas kun olin kääntynyt takaisin päin. Koitin olla vaitonainen ja sitten, onneton, menin sanomaan, että täytyy kovasti keskittyä oikeisiin liikeisiin kun vasta harjoittelen, niin silloin alkoi se opastaminen... Kääk!
        Minulla on sen verran nilkassa, polvessa, niskassa, ranteissa ja lonkissa ongelmia, että nyt kun vihdoinkin olen löytänyt hyvän liikuntamuodon, niin toivoisin oppivani asian niin ettei ainakaan lisäongelmia tulisi. Alussahan jutut pitää oppia tekemään oikein - ei sitten tarvitse ruveta virheitään korjailemaan kovemman kaavan mukaan. Keskittymiskykyni ei kait ole maailman parasta luokkaa - rytmi ja liikkeet pakkasivat sekoamaan. Eikä vesi anna paljoa anteeksi sitä liikettä, jonka vierellä räpiköitsevä punkero aiheuttaa muutenkin kapealla radalla. Ihan mukavaahan se olisi jokunen sana vaihtaa, mutta taidanpa leikkiä kuuromykkää vastaisuudessa!


      • vesijuoksu kuluttaa energiaa
        Kampela kirjoitti:

        Vesijuoksijapari jotka "vaihtaa kuulumisia" altaassa tukkii monen muun liikkumisen oli sitten kyseessä vesijuoksohjoille varattu rata tai vielä pahempaa yleinen rata. Kuulumiset voi sitten vaihtaa uimahallin kahviossa tms. jälkikäteen.

        Liikuntakin on tehokkaampaa silloin kun hengästyy sen verran ettei pysty puhumaan.

        Hei!

        Muistaakseni UKK-Instituutin sivuilta luin, että vesijuoksua ½ tuntia vastaa 1½ tunnin lenkkiä. Veden vastus on isompi kuin uidessa pinnalla.Vesi on tiheämpää kuin ilma.


    • ..tuntuu...

      ...olevan aikaa kirjoittaa tänne!

    • nivelrikko

      hei!

      Tässä joku lausui mielipiteensä, että voiko olla turhempaa aihetta kuin vesijuoksu. Olen eri mieltä. Odota, kun pääset tähän ikään. Kun on kummassakin polvessa nivelrikko ja viikottain vettä polvessa. Jos vesijuoksu pitää sinut jalkeilla, niin on syytä puhua. Se voitelee rikkoutuneita niveliä, antaa liikkuvuutta niveliin ja ei tarvitse ontua. Jos on itsellä nivelet kunnossa, niin ole onnellinen. Toiset tarvitsevat vesijuoksua, kun ei enää muuten voi liikkua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe