Oon nyt etsinyt miltei kaikkien kotimaisten firmojen sivuilta,mutta ei tunnu löytyvän mistään.Kyseessä siis sellainen pitkänmallinen valaisin,joka kapenee ylöspäin ,pituutta ehkä metrin luokkaa ja leveys alareunasta ehkä 25-30 cm.Haluaisin nimenomaan tuollaisen,koska pelihuoneeni on wanhan ajan tyylinen muutenkin,mm Ami Continental jukeboxi 62'.
Jos joku haluaa myydä mulle käytetyn ,niin sekin käy.
Mistä vanhanmallinen biljardivalaisin?
2
1569
Vastaukset
- kaverilta
Kyselit tuota bilisliiton keskustelupalstallakin jo? Meidän salilla olis yks ylimääräinen, tullut pöydän mukana, eikä olla kertaakaan testattu sitä että toimiiko, mut varmaankin suoraan käytöstä saatiin se. Sille ei kyllä mitään käyttöä ole, mutta sattuu olemaan kaverin omistuksessa, jolle jo mainitsinkin että kaipailet sellaista. Täytynee tönäistä sitä asiasta vielä uudestaan jos ottais suhun yhteyttä vaikka sbilin forumin kautta.
Se valaisin on just kuvailemasi kaltainen, puuosat suht vaaleaa puuta ja vihreillä muoviplekseillä. Tämä harvinaisuus sijaitsee Kokkolassa.- valleyboy
Ok,vois olla kiinnostava ,viittikkös millään mitata sitä kokoa vielä,että tietäis vähä mittasuhteita ja tosiaan tiedustelin myös sbil'in foorumissa,terv Kauko 040 5306063
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu564237Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182801- 1402613
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152073- 151523
- 1091400
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731367Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211028