Hotjooga?

apina

Hei! Tietääkö kukaan, missä Helsingissä voisi harrastaa hotjoogaa? Kiitos etukäteen vastauksista.

15

7094

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnmnmn

      Tarkoititko hathajoogaa?

    • voi harrastaa

      m.m. hesburgerissa ja macissa.
      Ei muuta kuin leukaperät sepposen selälle ja suu täyteen hotdoggia.

    • sandy71
    • sandy71
      • ähähäh

        mikä ihme on hotjooga???????????????????


      • sandy71
        ähähäh kirjoitti:

        mikä ihme on hotjooga???????????????????

        moi

        hotjooga on n. 38-45 astetta lämpöisessä huoneessa tehtävää joogaa...lämpö saa kankeammankin taipumaan.. ;) voin suositella. Itse olen aina ollut sitä mieltä ettei nämä ns. rauhallisemmat lajit varsinkin jos ei ole edes musiikkia, ole mun laji mutta nyt olen totaalisen koukussa... terveysvaikutukset on ihmeelliset.. jopa eka kerran jälkeen rupes aineenvaihdunta toimimaan ihan eri tavalla ja vessassa saa tosiaan juosta.. harrastan myös kävelyä ja spinningiä ja aion kokeilla myös pilatesta jahka kerkiän...


      • apina
        sandy71 kirjoitti:

        moi

        hotjooga on n. 38-45 astetta lämpöisessä huoneessa tehtävää joogaa...lämpö saa kankeammankin taipumaan.. ;) voin suositella. Itse olen aina ollut sitä mieltä ettei nämä ns. rauhallisemmat lajit varsinkin jos ei ole edes musiikkia, ole mun laji mutta nyt olen totaalisen koukussa... terveysvaikutukset on ihmeelliset.. jopa eka kerran jälkeen rupes aineenvaihdunta toimimaan ihan eri tavalla ja vessassa saa tosiaan juosta.. harrastan myös kävelyä ja spinningiä ja aion kokeilla myös pilatesta jahka kerkiän...

        informaatiosta sandy7lle, löysin paikan netistä, mutta tunnit ovat aika kalliita. Hotjooga kyllä kiinnostaa kovasti, mutta 12-15 euroa tunnista on paljon! Täytyy harkita.






        t


    • yogoni

      Hei,

      Alkuperäinen Hot-Yoga avattu Hietalahdenkadulla.
      Lääketieteellisesti tutkittu Tokion Yliopistollisessa Sairaalassa!

      • entinen bikramisti

        ...ja sama paikka taas suljettu. Helsingin Bikram studiolla ei tuntunut olevan alun perin aikaa ja rahaa satsata kunnon lämppäreihin, sali oli aina puolihaalea, ei Bikram-lämpöinen. Näköjään sali meni sitten konkkaan, kun sitä ei enää ole.


      • Nimetön
        entinen bikramisti kirjoitti:

        ...ja sama paikka taas suljettu. Helsingin Bikram studiolla ei tuntunut olevan alun perin aikaa ja rahaa satsata kunnon lämppäreihin, sali oli aina puolihaalea, ei Bikram-lämpöinen. Näköjään sali meni sitten konkkaan, kun sitä ei enää ole.

        Hietalahden jooga paikka on siirtynyt kaivokatu 10. ylinkerros, hyvät tilat


    • hulluna jookhaan!!!

      Hotjooga salilla on nyt entistä enemmän valikoimaa, myös meditaatiota kuumassa

      • hot on pop

        ei minusta mitenkää kova hinta ..hot jooga tunti kestää 90min..normaali ohjattu tunti 60 min maksaa noin 15 euroo kuntosaleilla


    • hotjoogaari

      Kampista löytyy HotJoogaa! Esportissa on avattu vähän aikaa sitten uusi Hot Jooga sali, jossa on myös venyttelyä ja pilatesta, siis HotPilatesta ;) Tosi kiva paikka, kun on uusikin! Tykkään! Ja oon huomannut, että varsinkin nyt talvella on mahtavaa päästä sinne lämpöön, kun ulkona on niin kylmä...

    • venyykö?

      Kaivokadun Bikram on ainakin todella suosittu. Hot jooga tietty vähän eri juttu, mutta lämpöö piisaa molemmissa :)

    • Hotjoogi

      HotJoogaa on myös Lady Line -liikuntakeskusksissa. Kuuluu tuntien perusvalikoimaan, joka on mielestäni muutenkin hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe