Miehet hyväksikäyttävät kokemattomia naisia

....

Miehet hyväksikäyttävät kokemattomia naisia ja näiden tunteita. Miksi? Kuinka saatatte? Eikö teillä miehillä ole empatiaa ollenkaan? Yritätte hyötyä naisen kokemattomuudesta ja tämän tunteista teitä kohtaan!

49

2540

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olevia!

      LISÄYS: Miehet käyttävät hyväkseen varsinkin psyykkisesti heikossa tilassa olevia tai elämässä vaikeuksia kokeneita naisia, varsinkin sellaisia joilla ei ole kauheasti kokemuksia miehistä ja joita on helppo käyttää hyväkseen.

      • ~nainen~

        mutta miksi? Ihan kuin ei tarpeeksi ongelmia olisi jo muutenkin....:(


      • traumantaakka

        Totta on osa miehistä joilla on ongelimia,käyttävät arkoja ja psyykkisesti heikoilla olevia naisia hyväksi.Lupaavat kumppanuuden ym.Rehellisesti omat halunsa tyydyttävät.Eivät arvosta naista ihmisenä.


      • trauman1

        Totta on osa miehistä joilla on ongelimia,käyttävät arkoja ja psyykkisesti heikoilla olevia naisia hyväksi.Lupaavat kumppanuuden ym.Rehellisesti omat halunsa tyydyttävät.Eivät arvosta naista ihmisenä.


      • Anonyymi
        traumantaakka kirjoitti:

        Totta on osa miehistä joilla on ongelimia,käyttävät arkoja ja psyykkisesti heikoilla olevia naisia hyväksi.Lupaavat kumppanuuden ym.Rehellisesti omat halunsa tyydyttävät.Eivät arvosta naista ihmisenä.

        Olen kokenut tuota:( nainen 45


    • täysin eri mieltä asiasta.

      • ----

        tarkemmin. Vai oletko yksi harvoista miehistä joilla on tunteet ja empatia?


      • ---- kirjoitti:

        tarkemmin. Vai oletko yksi harvoista miehistä joilla on tunteet ja empatia?

        vedätä tai leiki kenenkään tunteilla, en puhu paskaa tai halveksi toisen tunne-elämää.

        Jos jollakin on tunteita mua kohtaan, niin en mä niiden varjolla "vonkaa" enkä käytä hyväksi, vaikka itsellä ei olisikaan tunteita ko. henkilöä kohtaan.

        Kyllä minusta löytyy aimo annos hienotunteisuutta, empatiaa ja kykenen ottamaan muutenkin toisen tunteet huomioon. Ellei itsellä ole tunteita, niin en taatusti anna ymmärtää mitään enempää, kuin todellisuus on.


      • hyvä-
        suminagashi kirjoitti:

        vedätä tai leiki kenenkään tunteilla, en puhu paskaa tai halveksi toisen tunne-elämää.

        Jos jollakin on tunteita mua kohtaan, niin en mä niiden varjolla "vonkaa" enkä käytä hyväksi, vaikka itsellä ei olisikaan tunteita ko. henkilöä kohtaan.

        Kyllä minusta löytyy aimo annos hienotunteisuutta, empatiaa ja kykenen ottamaan muutenkin toisen tunteet huomioon. Ellei itsellä ole tunteita, niin en taatusti anna ymmärtää mitään enempää, kuin todellisuus on.

        juttu sitten. Olet harvinainen poikkeustapaus.'

        Mutta tunntustatko, että saattaisit käyttä seksuualisesti hyväksesi naista, tai siis että käyttäisit hyväksesi naisen elämäntilannetta ja tunteita sinua kohtaan saadaksesi pillua? Vaikka se sinulle olisi pikkujuttu, niin tälle naiselle ei.


      • hyvä- kirjoitti:

        juttu sitten. Olet harvinainen poikkeustapaus.'

        Mutta tunntustatko, että saattaisit käyttä seksuualisesti hyväksesi naista, tai siis että käyttäisit hyväksesi naisen elämäntilannetta ja tunteita sinua kohtaan saadaksesi pillua? Vaikka se sinulle olisi pikkujuttu, niin tälle naiselle ei.

        en todelakaan käyttäs naista seksuaalisesti hyväksi missään tilanteessa.


      • Anonyymi
        hyvä- kirjoitti:

        juttu sitten. Olet harvinainen poikkeustapaus.'

        Mutta tunntustatko, että saattaisit käyttä seksuualisesti hyväksesi naista, tai siis että käyttäisit hyväksesi naisen elämäntilannetta ja tunteita sinua kohtaan saadaksesi pillua? Vaikka se sinulle olisi pikkujuttu, niin tälle naiselle ei.

        Kun mies lopulta sai tytöltä seksiä. Aamulla ainoa palaute oli: Sinä olet Lolita. Tämä on ehkä miehen logiikalla selvää, mutta naiselle jäi epäselväksi mitä hän sillä oikeastaan tarkoitti. Voisiko joku selventää.


    • mistä nykyään enää löytyy kokemattomia naisia, ei ainakaan baareista. Toki jos jossain netissä ihan tarkoituksella vonkaa jotain teinipilluja tai muuten vaan pikkasen pysäkille jääneitä tapauksia niin se on pikkasen arveluttavaa käytöstä. Tunne siellä, tunne täällä, mulla on tunne jalkovälissä parhaillaan, eiks sitä lasketa ollenkaan :-)

      • niitä-

        kokemattomia löytyy, kuten allekirjoittanut. Ja vaikeuksia ollut.

        Tarkoitatko että ajattelet vain alapäälläsi, et yläpäälläsi? Mutta jos tutustut johonkin naiseen, niin kyllähän sinulla väistämättä on yläpää mukana.


      • niitä- kirjoitti:

        kokemattomia löytyy, kuten allekirjoittanut. Ja vaikeuksia ollut.

        Tarkoitatko että ajattelet vain alapäälläsi, et yläpäälläsi? Mutta jos tutustut johonkin naiseen, niin kyllähän sinulla väistämättä on yläpää mukana.

        piruilen. Mä en oo tehny yhdellekkään naiselle jota oon nussinu yli 3 kertaa mitään tosi kusisia ohareita, aina siitä jonkun sortin säätöä on tullut. Kaikkien kanssa homma ei vaan voi toimia eikä sitä välttis tajua heti, vitutus ja pikkuasiat alkaa ärsyttää vastan jonkun ajan päästä. Yhden, kahden ja kolmenkaan yön sutaisuissa taas on turha puhua mistään tunteista, jos sä oot nähny toista kerran kännissä yhden illan / aamun niin mitä vitun tunteita siinä voi vielä olla.


      • ehkä-
        yrmio kirjoitti:

        piruilen. Mä en oo tehny yhdellekkään naiselle jota oon nussinu yli 3 kertaa mitään tosi kusisia ohareita, aina siitä jonkun sortin säätöä on tullut. Kaikkien kanssa homma ei vaan voi toimia eikä sitä välttis tajua heti, vitutus ja pikkuasiat alkaa ärsyttää vastan jonkun ajan päästä. Yhden, kahden ja kolmenkaan yön sutaisuissa taas on turha puhua mistään tunteista, jos sä oot nähny toista kerran kännissä yhden illan / aamun niin mitä vitun tunteita siinä voi vielä olla.

        voikaan vielä siinä vaiheessa olla tunteita, mutta naisella voi...


    • hylätty

      Jos lapsena on hyväksi käytetty.Vielä aikuisenakin joutuu uhrin osaan.Ei osaa itseään suojella.Miehet on sikoja.Eivät ajattele,vaikka heile kertoo lapsuuden trauman.Ovat tunteettomia.Tulee mieleen,että onko näitäkin miehiä lapsena hyväksi käytetty?Naisen tunteita pitää kunniottaa.Fiksut miehet arvostaa naisen,lapsuuden traumoja.Kyllä pitäs hyväksikäytöstä aina tehä rikosilmoitus.

      • mies sika...?

        Naiset kovastikin kiinnostuvat miehen feromonin, testosteronin
        hajoamistuotteesta, androtestosterin hajusta jänixen kokoinen vaahto haarukassa..........

        Johtopäätös:

        Sika tuoksuu mieheltä

        femakko emakkosialta


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe