tämä suomen perinneruokiin kohdistunut arvostelu on vain yhden ihmisen mielipide ja voi siten jättää omaan arvoonsa,tuskinpa suomalaisille huippu kokeille maistuu kaikki muiden maiden ns.perinnepöperöt ja varsinkaan tavallisille nälkäisille.
Mutta jos heitän yhden oman mieltymykseni,en tiedä onko perinneruoka vai ei mutta kesän ensimmäiset juuri maasta nostetut uudet perunat hyvän sillin ja sipulin kera on kertakaikkisen hyvää.
perinneruoka on perinneruokaa
2
415
Vastaukset
- myös minä
ja niitä viljelin palstallani mutta rosvo varasti ne viikko Juhannuksen jälkeen. Lienee kyllä niin, että silli ja perunat ovat vasta n. 150 vuotta olleet kansanherkkuja. Seitsemän veljestäkin herkuttelivat naurispaistikkailla ja silakka korvasi valtameren rasvasillin.
Nyt alan valmistella ensimmäisen lanttulaatikon tekemistä.On tosi helppoa kun kaupoista saa nykyään niitä valmiita lanttusoseita. - Ruotsissa
silli ja uudet perunat (sill och nypotatis/färskpotatis) on hyvin perinteikäs sesonkiherkku alkukesällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428