Muistaako kukaan muu ainakin vielä 80-luvulla myynnissä olleita Colombian (Columbian?) donitseja? Olivat paljon paljon parempia ja maukkaampia kuin mitkään nykyisin kaupassa saatavilla olevat donitsit. Muistaakseni paketissa oli neljä donitsia kaksi rinnakkain kahdessa tasossa. Kukahan näissä oli valmistaja? Todella sääli että nämä lapsuuteni suursuosikit ovat kadonneet ja nykyisin joutuu tyytymään kuivakkoihin ja mauttomiin viritelmiin jonka johdosta harvoin tulee donitseihin koskettua.
Colombian donitsit
kerberos
3
435
Vastaukset
- Käpäyttäjä
TODELLAKIN MUISTAA!!!
Parhaat donitsit, joista olen koskaan saanut nauttia. Niihin maukkaisiin makupaloihin verrattuna nykyiset mauttomat puollamössörinkulat eivät ansaitse rahojani. - Duujees
Muistan. Hyvin. Olivat mahottoman hyviä ja muistaaksein niissä maistui aavistus kaardemummaa tai jotain muuta hyvää maustetta. Eivätkä olleet mitään rasvaisia.
Parhaita kahvin kanssa. - eremetus
Vuonna 2001 oli ainakin vielä valmistuksessa 6 kpl oli rasiassa - olihan ne hyviä sisälsi mm. kermaa, maitoa,kardemummaa ja muskottipähkinää. Ei valmisteta enää .Valmistaja Columbia = Fazer
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418