Helsingissä ainakin on tarjolla kyseistä LesMills tuntia, onko kukaan kokeillut? Kuulin jostain, että siihen kyllästyisi jopa nopeammin kuin BodySteppiin eli 3 kk samaa rutiinia olisi liikaa? Tampereella tuntia ei vielä voi kokeilla, GoGo:lle se on kai tulossa...
BodyAttack tunneilla käynyt kukaan?
4
2425
Vastaukset
- m,m.m,.
mä en oo kovin valaistunut asiasta vielä mut sanon kuitenki =) eli ulkomailla kokeilin lajia ja rankka se oli =) riippuu monesti aikoo käyä siellä esim.viikossa..jos samassa käy usein niin alkaa se 3kk tuntuu noissa joka jumpassa loppumetreillä jo liian tutulta.ei muuta ku kokeileen sit ku mahdollisuus!
- Jeeee..!!
Katselin tuolta Les Millsin sivuilta lajia ja näytti tosi kiinnostavalta. Ihanaa jos tulee Tampereelle!
- tonttu
olen kokeillut Saksassa. Tunti perustuu helppoihin askelsarjoihin ja lihaskuntoon. Rankkaa on ja hiki tulee varmasti! Jos käy 3kk vain attackissä niin varmaan kyllästyy mutta sekoitettuna muuten vaihtelevaan viikko-ohjelmaan ei kyllästymistä varmaan tule
- Tiina rouva
Mitä vain samaa kolme kuukautta kyllästyttää. Itse en pidä bodystepista yhtään , mutta ihastuin atackiin kerta heitolla. Hyvä musiikki ja kunnon vauhti alusta loppuun. Askelsarjat helpot ja aina on "helpompi" vaihtoehto liikkeisiin, mutta silti tehokkaita kaikki. Atacki yhdistettynä muihin jumppiin/ saliohjelmaan tuo sopivaa vaihtelua liikkumiseen. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139