Helsingissä ainakin on tarjolla kyseistä LesMills tuntia, onko kukaan kokeillut? Kuulin jostain, että siihen kyllästyisi jopa nopeammin kuin BodySteppiin eli 3 kk samaa rutiinia olisi liikaa? Tampereella tuntia ei vielä voi kokeilla, GoGo:lle se on kai tulossa...
BodyAttack tunneilla käynyt kukaan?
4
2462
Vastaukset
- m,m.m,.
mä en oo kovin valaistunut asiasta vielä mut sanon kuitenki =) eli ulkomailla kokeilin lajia ja rankka se oli =) riippuu monesti aikoo käyä siellä esim.viikossa..jos samassa käy usein niin alkaa se 3kk tuntuu noissa joka jumpassa loppumetreillä jo liian tutulta.ei muuta ku kokeileen sit ku mahdollisuus!
- Jeeee..!!
Katselin tuolta Les Millsin sivuilta lajia ja näytti tosi kiinnostavalta. Ihanaa jos tulee Tampereelle!
- tonttu
olen kokeillut Saksassa. Tunti perustuu helppoihin askelsarjoihin ja lihaskuntoon. Rankkaa on ja hiki tulee varmasti! Jos käy 3kk vain attackissä niin varmaan kyllästyy mutta sekoitettuna muuten vaihtelevaan viikko-ohjelmaan ei kyllästymistä varmaan tule
- Tiina rouva
Mitä vain samaa kolme kuukautta kyllästyttää. Itse en pidä bodystepista yhtään , mutta ihastuin atackiin kerta heitolla. Hyvä musiikki ja kunnon vauhti alusta loppuun. Askelsarjat helpot ja aina on "helpompi" vaihtoehto liikkeisiin, mutta silti tehokkaita kaikki. Atacki yhdistettynä muihin jumppiin/ saliohjelmaan tuo sopivaa vaihtelua liikkumiseen. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1053565Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2242316Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02120Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k381869Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91669- 951128
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5920- 51882
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu70860Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130822