Helsingissä ainakin on tarjolla kyseistä LesMills tuntia, onko kukaan kokeillut? Kuulin jostain, että siihen kyllästyisi jopa nopeammin kuin BodySteppiin eli 3 kk samaa rutiinia olisi liikaa? Tampereella tuntia ei vielä voi kokeilla, GoGo:lle se on kai tulossa...
BodyAttack tunneilla käynyt kukaan?
4
2536
Vastaukset
- m,m.m,.
mä en oo kovin valaistunut asiasta vielä mut sanon kuitenki =) eli ulkomailla kokeilin lajia ja rankka se oli =) riippuu monesti aikoo käyä siellä esim.viikossa..jos samassa käy usein niin alkaa se 3kk tuntuu noissa joka jumpassa loppumetreillä jo liian tutulta.ei muuta ku kokeileen sit ku mahdollisuus!
- Jeeee..!!
Katselin tuolta Les Millsin sivuilta lajia ja näytti tosi kiinnostavalta. Ihanaa jos tulee Tampereelle!
- tonttu
olen kokeillut Saksassa. Tunti perustuu helppoihin askelsarjoihin ja lihaskuntoon. Rankkaa on ja hiki tulee varmasti! Jos käy 3kk vain attackissä niin varmaan kyllästyy mutta sekoitettuna muuten vaihtelevaan viikko-ohjelmaan ei kyllästymistä varmaan tule
- Tiina rouva
Mitä vain samaa kolme kuukautta kyllästyttää. Itse en pidä bodystepista yhtään , mutta ihastuin atackiin kerta heitolla. Hyvä musiikki ja kunnon vauhti alusta loppuun. Askelsarjat helpot ja aina on "helpompi" vaihtoehto liikkeisiin, mutta silti tehokkaita kaikki. Atacki yhdistettynä muihin jumppiin/ saliohjelmaan tuo sopivaa vaihtelua liikkumiseen. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942523- 187889
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 48528
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430