Helsingissä ainakin on tarjolla kyseistä LesMills tuntia, onko kukaan kokeillut? Kuulin jostain, että siihen kyllästyisi jopa nopeammin kuin BodySteppiin eli 3 kk samaa rutiinia olisi liikaa? Tampereella tuntia ei vielä voi kokeilla, GoGo:lle se on kai tulossa...
BodyAttack tunneilla käynyt kukaan?
4
2418
Vastaukset
- m,m.m,.
mä en oo kovin valaistunut asiasta vielä mut sanon kuitenki =) eli ulkomailla kokeilin lajia ja rankka se oli =) riippuu monesti aikoo käyä siellä esim.viikossa..jos samassa käy usein niin alkaa se 3kk tuntuu noissa joka jumpassa loppumetreillä jo liian tutulta.ei muuta ku kokeileen sit ku mahdollisuus!
- Jeeee..!!
Katselin tuolta Les Millsin sivuilta lajia ja näytti tosi kiinnostavalta. Ihanaa jos tulee Tampereelle!
- tonttu
olen kokeillut Saksassa. Tunti perustuu helppoihin askelsarjoihin ja lihaskuntoon. Rankkaa on ja hiki tulee varmasti! Jos käy 3kk vain attackissä niin varmaan kyllästyy mutta sekoitettuna muuten vaihtelevaan viikko-ohjelmaan ei kyllästymistä varmaan tule
- Tiina rouva
Mitä vain samaa kolme kuukautta kyllästyttää. Itse en pidä bodystepista yhtään , mutta ihastuin atackiin kerta heitolla. Hyvä musiikki ja kunnon vauhti alusta loppuun. Askelsarjat helpot ja aina on "helpompi" vaihtoehto liikkeisiin, mutta silti tehokkaita kaikki. Atacki yhdistettynä muihin jumppiin/ saliohjelmaan tuo sopivaa vaihtelua liikkumiseen. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896