Helsingissä ainakin on tarjolla kyseistä LesMills tuntia, onko kukaan kokeillut? Kuulin jostain, että siihen kyllästyisi jopa nopeammin kuin BodySteppiin eli 3 kk samaa rutiinia olisi liikaa? Tampereella tuntia ei vielä voi kokeilla, GoGo:lle se on kai tulossa...
BodyAttack tunneilla käynyt kukaan?
4
2509
Vastaukset
- m,m.m,.
mä en oo kovin valaistunut asiasta vielä mut sanon kuitenki =) eli ulkomailla kokeilin lajia ja rankka se oli =) riippuu monesti aikoo käyä siellä esim.viikossa..jos samassa käy usein niin alkaa se 3kk tuntuu noissa joka jumpassa loppumetreillä jo liian tutulta.ei muuta ku kokeileen sit ku mahdollisuus!
- Jeeee..!!
Katselin tuolta Les Millsin sivuilta lajia ja näytti tosi kiinnostavalta. Ihanaa jos tulee Tampereelle!
- tonttu
olen kokeillut Saksassa. Tunti perustuu helppoihin askelsarjoihin ja lihaskuntoon. Rankkaa on ja hiki tulee varmasti! Jos käy 3kk vain attackissä niin varmaan kyllästyy mutta sekoitettuna muuten vaihtelevaan viikko-ohjelmaan ei kyllästymistä varmaan tule
- Tiina rouva
Mitä vain samaa kolme kuukautta kyllästyttää. Itse en pidä bodystepista yhtään , mutta ihastuin atackiin kerta heitolla. Hyvä musiikki ja kunnon vauhti alusta loppuun. Askelsarjat helpot ja aina on "helpompi" vaihtoehto liikkeisiin, mutta silti tehokkaita kaikki. Atacki yhdistettynä muihin jumppiin/ saliohjelmaan tuo sopivaa vaihtelua liikkumiseen. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756