"aineenvaihdunta"-dieetti

julia^^

n.5kg ois laihdutettavaa, aattelin kokeilla 6-7 päivää ja kahtoo paljonko kiloja lähtee. tuohon aineenvaihdunnan muuttamiseen en usko mut kiloja sillä luulis lähtevän;) mulla ois kuitenki muutama kysymys:
1. mitä lihaa ja kuinka iso tuon pihvin pitää olla?
2. pitääkö maustamattoman jogurtin olla rasvatonta?
3. miten iso tuon parsakaalin pitää olla?
4. pitääkö kanankoiven olla maustamaton?
5. saako paahtoleivälle laittaa margariinia?
6. miten iso palanen ja millasta tuon grillatun lihan(lammas/kalkkuna) pitää olla?

oisko joku alottamassa samaa dieettiä??
ois kiva jos voitas kirjotella ja vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia:)

6

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin 5kg pois

Haluan laihduttaa nyt 5-6kg pois ja haluaisin kanssa jonkun kumppanin, jonka kanssa voisi aloittaa tämän ja vaihdella ajatuksia jne. miten olisi? Ongelmakohtani ovat reidet ja vatsa :S

• kans

ongelmana varsinkin reidet ja vatsa, mutta myös peppu... kaks päivää vielä oon nutrilett-dieetillä ja sit aattelin kokeilla tuota aineenvaihduntadieettiä. mitä jos alotetaan lauantaina? sopiiko? kun vaan joku vastailis noihin kysymyksiin niin osais oikeanlaiset ainekset kaupasta ostaa..:)

• mulle vähän
        kans kirjoitti:

ongelmana varsinkin reidet ja vatsa, mutta myös peppu... kaks päivää vielä oon nutrilett-dieetillä ja sit aattelin kokeilla tuota aineenvaihduntadieettiä. mitä jos alotetaan lauantaina? sopiiko? kun vaan joku vastailis noihin kysymyksiin niin osais oikeanlaiset ainekset kaupasta ostaa..:)

Kertoisitko vähän millai se aineenvaihduntadieetti on?? joo sopii lauantaina toki:))

• sivua on "ohje"

• ......
        sivua on "ohje" kirjoitti:

mitä minäkin päivänä pitää syödä ym..: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/keskustelu/t1383271
        dieetti siis kestää 13päivää mut ajattelin nyt kokeilla 6-7päivää riippuen miten sujuu:)

Okei, oon ihan innoissaa, lauantaina sitten aloitetaan? Mites me sit kommunikoidaan? Mun sähköpostini on [email protected]

toivottavasti sitten laihdun ton avulla!

• mun piti
        ...... kirjoitti:

Okei, oon ihan innoissaa, lauantaina sitten aloitetaan? Mites me sit kommunikoidaan? Mun sähköpostini on [email protected]

toivottavasti sitten laihdun ton avulla!

jo perjantaina kirjottaa mut en päässyt koneelle..oon kipeenä enkä uskalla tuota dieettiä nyt vielä alottaa, kun se on melko rankka. kunhan paranen niin sit:)
        joko sä alotit dieetin ja jos niin miten on mennyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4461
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2428
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2375
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2138
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1687
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1501
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1476
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1124
    Aihe