Uima-altaat on rakennettu aikana, jolloin vesijuoksua ei oltu vielä keksitty. Siksi altaan toinen pää on usein liian matala, ja vesijuoksua ei voi harjoittaa, kuin pätkällä allasta. Vain harvassa paikassa voi koko altaan mitan vesijuosta:
Uimastadion
Mäkelänrinteen uintikeskus
Itäkeskuksen uimahalli (jos allasta ei ole varattu sukeltajille tai kuviokellujille)
Kumpulan maauimala on täysin soveltumaton vesijuoksuun.
Toisesta päästä matala allas on mm.
Urheilutalossa Kallio
Ruoholahden liikuntakeskuksessa
Yrjönkadun uimahallissa.
Jalat ottavat pohjaan
frlgf
3
2005
Vastaukset
- julles
Harrastan vesijuoksua 3-kertaa viikossa uimahallissa.Vaikka allas madealtuu toisesta päästä,voi matalassa kohdassa juosta niin,että jalat
ei käy pohjaan,tosin se vaatii jalkoihin liikettä enemmäm,mutta kyllä onnistuu.Kehottaisin kokeilemaan.- KÄÄNNY
takas kun allas mataloituu?
- huippukirurgi
KÄÄNNY kirjoitti:
takas kun allas mataloituu?
tuota, ihan totta, tänään käännyin ennen madaltumista, joten kengät ei osuneet pohjaan!! nimim. yksi 400000 suomalaisesta eläkeiläisestä "huippukoulutetusta", joka pelkää kuolemaa! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442