Miksihän ihmeessä miehet esim tuolla Suomi24sen treffeissä jatkuvasti lähettää jotain tyhmiä vonkausviestejä, vaikka profiilissani lukee, oikein selvästi, että etsin ihan tosissaan vakavaa suhdetta, enkä mitään seikkailua, enkä mitään satunnaista. Aina törmää samaan ongelmaan, että joku pässinpää kirjottelee ties mitä pervouksia ja ehdotteluja. Ettekö te osaa lukea, vai ettekö vaan välitä? Ajattelette vehkeellänne? Että aivan sama mitä nainen on mieltä, ehkä se antaa jos tarpeeksi kauan jankutan? Ihan helkkarin rasittavaa, ja pilaatte tuolla kyllä muidenkin miesten maineen.
Ja miksi tosi vanhat miehet lähestyy nuoria naisia? Itse olen 25vee ja suurin osa miehistä, jotka minun profiiliani katselevat ovat n kymmenen vuotta vanhempia. Oman ikäinen nainenhan ei tietty kelpaa, pitää olla piukka 18-vuotias. Ja miksi ihmeessä minun pitäisi ottaa minua 20 vanhempi mies? Tuollaiset miehet ei edes mitenkään pyydä anteeksi jos kirjoittavat, eivät edes mainitse sitä että voisivat hyvinkin olla isäni. Ei se ole mitenkään normaalia. Helkkari. Haluan oman ikäisen miehen, minun ikäiselle, ikähaarukka olisi ehkä jotain 24-28. Ehkä just ja just voisi 30-vuotiasta harkita.
miesten outo logiikka
48
3543
Vastaukset 48
- Mies8
Kaikki miehet eivät taatusti ole tuollaisia kun kirjoitat, ehkä ne ikävimmät kirjoitukset vain jää helpommin mieleen, ikävä kyllä :/
Eipä se suhde ole aina iästä kiinni, olet niin nuori, että et ehkä sitä ymmärrä?
Itse ainakin luen ja katson eri ikäisten naisten/tyttöjen sivuja, enkä tunne itseäni mitenkään pervoksi, en ymmärrä jos se jotakuta loukkaa?? En tosin ehdottelekaan mitään tuollaisia törkeyksiä, mutta asiallisen kommentin voin kirjoittaa kyllä..- ihmeessä
kirjoitat edes kommenttia jos naisen ihannekumppanin ikä ei vastaa omaasi? Itse e n ainakaan vastaisi yhtään mitään. Kirjallinen tutustuminen edellyttää myös lukemisen ymmärtämistä. Suurella osalla miehistä sitä ei ole.
- ..................
naiset ei todella kaipaa vanhempien , "isähahmojen" asiallisia kommentteja ;)
Itse en ainakaan ilahdu kriteereihini mainitseman vanhemman miehen tai kakskyt vuotta vanhemman herrasmiehen kehuista, kommenteista..... YÖK!!!!!! - ...
.................. kirjoitti:
Itse en ainakaan ilahdu kriteereihini mainitseman vanhemman miehen tai kakskyt vuotta vanhemman herrasmiehen kehuista, kommenteista..... YÖK!!!!!!Jos pari vuotta sinne tai tänne on noin kova pala purtavaksi niin ei hyvin mene.
25-vuotiaat miehet ovat lapsellisia kolleja. - tuttu reilusti alta 30 v
.................. kirjoitti:
Itse en ainakaan ilahdu kriteereihini mainitseman vanhemman miehen tai kakskyt vuotta vanhemman herrasmiehen kehuista, kommenteista..... YÖK!!!!!!tyttö seurusteli monta vuotta sellasen kälysen näkösen yli nelkyt v kulahtaneen äijän kaa. Kyl me säälittiin sitä tyttöö ja oli sekin vaikeena jos joku näki ne yhessä. Onnex pääs siitä eroon ja ei varmaan toista kertaa erehy vanhoihi ukkoihi. Six kysynki näilt hepuilta et luuleeks ne nuorten naisten kehtaavan kulkee vanhan äijän kaa???. Turha vongata nuorempaa naista ku ne todella ettii suht ikästään esittelykelposta miestä.
- .........
tuttu reilusti alta 30 v kirjoitti:
tyttö seurusteli monta vuotta sellasen kälysen näkösen yli nelkyt v kulahtaneen äijän kaa. Kyl me säälittiin sitä tyttöö ja oli sekin vaikeena jos joku näki ne yhessä. Onnex pääs siitä eroon ja ei varmaan toista kertaa erehy vanhoihi ukkoihi. Six kysynki näilt hepuilta et luuleeks ne nuorten naisten kehtaavan kulkee vanhan äijän kaa???. Turha vongata nuorempaa naista ku ne todella ettii suht ikästään esittelykelposta miestä.
"Turha vongata nuorempaa naista ku ne todella ettii suht ikästään esittelykelposta miestä."
Ymmärrän kyllä kirjoituksesi pointin, mutta on tämäkin lause aika kylmää kyytiä.
Vittu tätä maailmaa. - ichii
Tottakai iällä on suhteessa väliä. Jos minä ottaisin itseä kymmenen vuotta vanhemman miehen, hän olisi elämässään aivan eri paikassa kun minä. Voi olla, että jos toinen on 60 ja toinen 50, niin siinä vaiheessa ehkä asiat on suurinpiirtein samoilla kohdilla, mutta tämän ikäisenä, kun asiat vielä muuttuu niin nopeaa, se on ihan naurettavaa luulla että oisi kovinkaan paljon yhteistä jonkun kohta nelikymppisen kanssa. Haluan elää normaalia nuoruutta, enkä alkaa heti pukkaamaan lapsia tai pahimmillaan hoitamaan toisen mukuloita äitipuolena. Kai sinä nyt ihmisen elämänvaiheet tajuat?
Ja siis oikeasti, se ei vaan ole normaalia olla ukon kanssa joka on saman ikäinen kun oma isä. Mikä tässä nykymaailmassa on kun samanikäinen nainen ei kelpaa?
- nicknamekron
"Ettekö te osaa lukea, vai ettekö vaan välitä? Ajattelette vehkeellänne?"
Itse pidän vankaus- ja seksiviestien lähetämistä aika primitiivisenä ja nolona, mutta ilmeisesti näitä lähettävät miehet, jotka eivät missään vaiheessa ole edes lukeneet profiiliasi. Nämä luultavasti keskittyvät profiiliin sen verran että klikkaavat sen auki, ja lähettävät viestinsä. ja todennäköisesti kyseessä luulisi olevan massapostitus, eli saman on saanut moni muukin. Todennäköisesti idealla "tiedän, että tämä on tyhmää, mutta jos lähetän viestin 1000 naiselle, niin joku hullu sanoo kyllä". Jotkut miehet harrastavat baareissakin sitä, että sanovat naisille suoraan "annatko pillua". Useimmiten tulee kieltävä, mutta joskus erittäin harvoin myöntävä vastaus. Ei tätä loppujen lopuksi ole vaikeaa päätellä, kun hieman asiaa miettii.
"Että aivan sama mitä nainen on mieltä, ehkä se antaa jos tarpeeksi kauan jankutan? Ihan helkkarin rasittavaa, ja pilaatte tuolla kyllä muidenkin miesten maineen."
Näin, itsekin olet käsittänyt asian kylä oikein. ja olen samaa mieltä, että nämä massapostittajat hankaloittavat minunkin elämääni. Naiset eivät enää jaksa vastata asiallisiinkaan viesteihin, kun ajattelevat että joku vitun pervo siellä taas piipittää kuitenkin.
"Ja miksi tosi vanhat miehet lähestyy nuoria naisia? Itse olen 25vee ja suurin osa miehistä, jotka minun profiiliani katselevat ovat n kymmenen vuotta vanhempia."
Se, miksi katselen itseäni ehkä viisikin vuotta nuorempien profileita on yksinkertainen. haluan ensin seurustella, viettää kahdenkeskistä aikaa. Jos katsoisin omanikäisteni profiileita, niin sieltä löytyisi todella rankasti tikittävää biologista kelloa. Haluan lapsia, mutta en halua niitä heti, enkä halua perustaa suhdetta sen päälle, että pitää saada perhe äkkiä. Valitettavasti naiselle kun lisääntymiseen on annettu tietty, hyvinkin rajallinen määrä vuosia. Ja niidenkin sisällä vielä rajallisempi määrä vuosia, jolloin on terveellistä naiselle itselleenkin synnyttää. Itselläni siis kysymys ei niinkään ole naisen "piukkuudesta" tai että nuoruus olisi itseisarvo, vaan siitä että en valitettavasti halua olla kenenkään haikara, joka tuo vauvan nopeasti.- ichii
Ymmärrän kyllä tuon lapsipointin, mutta itselläni on aika pitkälti juuri sama juttu, ja profiilissanikin kyllä lukee, etten halua lapsia ollenkaan. Haluan siksi samanikäisen miehen, että voin elää omanikäiseni elämää. Matkustella, joskus jopa vaikka bilettää, keskittyä kouluun/töihin ja vapaa-ajalla siihen toiseen ihmiseen ja kahdenkeskiseen oloon. En halua perhettä enkä ehkä kauheasti sellaisia kovin perinteisiä asioita (no, koiran ehkä, mutta siihen se loppuu). Kolmenkympin ylittäneet miehet ovat lähinnä vaan mukavuudenhaluisia, eivät oikein jaksa enää mitään, tai sitten jo on ne lapsentekojutut mielessä, tai pahimmassa tapauksessa edellisestä suhteesta jo lapsia. Mitä en tosiaankaan halua.
- oudagadougou
ichii kirjoitti:
Ymmärrän kyllä tuon lapsipointin, mutta itselläni on aika pitkälti juuri sama juttu, ja profiilissanikin kyllä lukee, etten halua lapsia ollenkaan. Haluan siksi samanikäisen miehen, että voin elää omanikäiseni elämää. Matkustella, joskus jopa vaikka bilettää, keskittyä kouluun/töihin ja vapaa-ajalla siihen toiseen ihmiseen ja kahdenkeskiseen oloon. En halua perhettä enkä ehkä kauheasti sellaisia kovin perinteisiä asioita (no, koiran ehkä, mutta siihen se loppuu). Kolmenkympin ylittäneet miehet ovat lähinnä vaan mukavuudenhaluisia, eivät oikein jaksa enää mitään, tai sitten jo on ne lapsentekojutut mielessä, tai pahimmassa tapauksessa edellisestä suhteesta jo lapsia. Mitä en tosiaankaan halua.
voin sulattaa sen että haluat omanikäisen kaverin, se kai on aika luonnollinen asia.
Mutta se että vanhemman kaverin kanssa ei voisi matkustella bilettää jne osoittaa kuinka kapea-alainen ajatusmaailmasi on. Muistan itse kuinka 25 sitä luuli tietävänsä kaiken tai ainakin melkein kaiken.
Yli kolmikymmpiset miehet eivät todellakaan ole mukavuudenhaluisia ja jaksavat varmasti yhtä hyvin kuin nuoremmat - tälläiset yleistykset ovat aivan perseestä. Se on yksilöstä kiinni eikä iästä.
Kaikissa ikäryhmissä on sohvaperunoita ja trimmattuja kavereita ei se ole ikäkysymys. Vaikka 40 olen täyttänyt olen varmasti paremassa kunnossa kuin moni sinun ikäisesi kaveri.
Ja lopuksi vaan sinulle sellainen ajatus että aikuisiässä ei ole olemassa "omanikäistä elämää" se kuuluu lapsuuteen. - ichii
oudagadougou kirjoitti:
voin sulattaa sen että haluat omanikäisen kaverin, se kai on aika luonnollinen asia.
Mutta se että vanhemman kaverin kanssa ei voisi matkustella bilettää jne osoittaa kuinka kapea-alainen ajatusmaailmasi on. Muistan itse kuinka 25 sitä luuli tietävänsä kaiken tai ainakin melkein kaiken.
Yli kolmikymmpiset miehet eivät todellakaan ole mukavuudenhaluisia ja jaksavat varmasti yhtä hyvin kuin nuoremmat - tälläiset yleistykset ovat aivan perseestä. Se on yksilöstä kiinni eikä iästä.
Kaikissa ikäryhmissä on sohvaperunoita ja trimmattuja kavereita ei se ole ikäkysymys. Vaikka 40 olen täyttänyt olen varmasti paremassa kunnossa kuin moni sinun ikäisesi kaveri.
Ja lopuksi vaan sinulle sellainen ajatus että aikuisiässä ei ole olemassa "omanikäistä elämää" se kuuluu lapsuuteen.Se on jännä kun täällä on aina näitä koiria, jotka kovasti älähtelee kun osuu liian lähelle. Ja sitten pitää niin polleana yrittää keksiä jotain, millä niin muka alentaa ja loukata. No joo, paskempi juttu kun ei vaan oikein osu kohdalleen.
Ja jos kerran olen niin "lapsi", niin eikö se vaan todista pointtiani. Haluan olla ihmisen kanssa, joka on elämässään samassa kohtaa menossa kun minä. Miehiltä itsekästä olettaa, että nuoria naisia kiinnostaisi vanhat ukot, jotka ovat eläneet aivan eri sukupolven kanssa.
Ja turhaapa yleistät "ikäisteni kavereiden" kuntoa kuitenkaan. Sama hyväksyä se, että kuitenkin olet kaikinpuolin vanhempi. Elämää kuluttaa. Sinua se on kuluttanut vähän enemmän. - oudagadougou
ichii kirjoitti:
Se on jännä kun täällä on aina näitä koiria, jotka kovasti älähtelee kun osuu liian lähelle. Ja sitten pitää niin polleana yrittää keksiä jotain, millä niin muka alentaa ja loukata. No joo, paskempi juttu kun ei vaan oikein osu kohdalleen.
Ja jos kerran olen niin "lapsi", niin eikö se vaan todista pointtiani. Haluan olla ihmisen kanssa, joka on elämässään samassa kohtaa menossa kun minä. Miehiltä itsekästä olettaa, että nuoria naisia kiinnostaisi vanhat ukot, jotka ovat eläneet aivan eri sukupolven kanssa.
Ja turhaapa yleistät "ikäisteni kavereiden" kuntoa kuitenkaan. Sama hyväksyä se, että kuitenkin olet kaikinpuolin vanhempi. Elämää kuluttaa. Sinua se on kuluttanut vähän enemmän.Taidatkin olla enemmän pahvi kuin luulin tai 13 v.
- ichii
oudagadougou kirjoitti:
Taidatkin olla enemmän pahvi kuin luulin tai 13 v.
No olipas osuvaa ja kylläpä suutuin!
Se on ihan oikeasti vaan teidänkin joskus pakko hyväksyä, ettei nuoria naisia kiinnosta parikymmentä vuotta vanhemmat ukot. - oudagadougou
ichii kirjoitti:
No olipas osuvaa ja kylläpä suutuin!
Se on ihan oikeasti vaan teidänkin joskus pakko hyväksyä, ettei nuoria naisia kiinnosta parikymmentä vuotta vanhemmat ukot.Vaikka sinä et ole minusta kiinnostunut moni sinunikäisesi on. Parhaiten tämän huomaa kun käyn ulkona, juuri sinun ikäisesi tyttölapset hakeutuvat minun seuraan. Mutta toisin kuin sinä kaikki eivät koe ikääni ongelmaksi sillä he näkevät numeroiden ohi. Vaikka minua on elämä kovasti kuluttanut - not.
Meidän ikäeromme on vain 15 vuotta - tosin kirjoituksesi perusteella henkinen ikäeromme on valovuosia. Tai sitten et osaa argumentoida ja homma menee heti asiattoman puolelle. Ja juuri tämä asia on se syy miksi et kiinnosta minua, ei joku tietty luku.
Pari lainausta ensimmäisestä postista tähän trediin, ennekuin herja alkoi:
"voin sulattaa sen että haluat omanikäisen kaverin, se kai on aika luonnollinen asia."
"sinulle sellainen ajatus että aikuisiässä ei ole olemassa "omanikäistä elämää" se kuuluu lapsuuteen."
Onneksi sinullakin on vielä toivoa sillä henkinen kasvu ei lopu koskaan ja ajatuksesi muuttuvat vielä hyvinkin paljon. Ja jos sellainen kaveri sattuu kohdalle joka kolahtaa niin luvut eivät merkkaa mitään, turha pyristellä vastaan. Ja hei usko pois tiedän mistä puhun, kokemusta on. - <Mies29>
oudagadougou kirjoitti:
Ja lopuksi vaan sinulle sellainen ajatus että aikuisiässä ei ole olemassa "omanikäistä elämää" se kuuluu lapsuuteen."voin sulattaa sen että haluat omanikäisen kaverin, se kai on aika luonnollinen asia.
Mutta se että vanhemman kaverin kanssa ei voisi matkustella bilettää jne osoittaa kuinka kapea-alainen ajatusmaailmasi on. Muistan itse kuinka 25 sitä luuli tietävänsä kaiken tai ainakin melkein kaiken. "
Kyllä minäkin olisin sitä mieltä, että "ei voi matkustella" on vähän hölmö perustelu. Kuvittelisin että 30 vuotiailla nimenomaan on varaa matkustella ihan mielin määrin verrattuna parikymppisiin.
"Yli kolmikymmpiset miehet eivät todellakaan ole mukavuudenhaluisia ja jaksavat varmasti yhtä hyvin kuin nuoremmat - tälläiset yleistykset ovat aivan perseestä. Se on yksilöstä kiinni eikä iästä. "
Ihan varmasti keksimääräinen kolme/nelikymppinen on löysempi ja mukavuudenhaluisempi kuin keskimääräinen parikymppinen. Eihän ap voi mitenkään tietää, kumpaan ryhmään se viestiä viskaava heppi kuuluu.
"Ja lopuksi vaan sinulle sellainen ajatus että aikuisiässä ei ole olemassa "omanikäistä elämää" se kuuluu lapsuuteen."
Onpas. Itse seurustelen yli viisi vuotta minua nuoremman naisen kanssa ja kyllä eron elämänkokemuksessa huomaa. Nykyisellä on opinnot levällään, kun taas edellinen tyttöystävä oli nykeistä neljä vuotta vanhempi ja jo työelämässä. Siinä on iso ero. - kehityshäiriöitä
Sinulta on ilmeisesti mennyt ihan ohi tämä, että vaikka miehet voivat saada lapsia vanhoina, liittyy siihen suurentunut riski saada kehitysvammaisia lapsia. Tämän vuoksi esim. spermapankit eivät hyväksy vanhojen miesten spermaa.
Eli sinullakin se biologinen kello tikittää ja yhtä nopeasti kuin naisilla. - ne naiset
oudagadougou kirjoitti:
Vaikka sinä et ole minusta kiinnostunut moni sinunikäisesi on. Parhaiten tämän huomaa kun käyn ulkona, juuri sinun ikäisesi tyttölapset hakeutuvat minun seuraan. Mutta toisin kuin sinä kaikki eivät koe ikääni ongelmaksi sillä he näkevät numeroiden ohi. Vaikka minua on elämä kovasti kuluttanut - not.
Meidän ikäeromme on vain 15 vuotta - tosin kirjoituksesi perusteella henkinen ikäeromme on valovuosia. Tai sitten et osaa argumentoida ja homma menee heti asiattoman puolelle. Ja juuri tämä asia on se syy miksi et kiinnosta minua, ei joku tietty luku.
"voin sulattaa sen että haluat omanikäisen kaverin, se kai on aika luonnollinen asia."
"sinulle sellainen ajatus että aikuisiässä ei ole olemassa "omanikäistä elämää" se kuuluu lapsuuteen."
Onneksi sinullakin on vielä toivoa sillä henkinen kasvu ei lopu koskaan ja ajatuksesi muuttuvat vielä hyvinkin paljon. Ja jos sellainen kaveri sattuu kohdalle joka kolahtaa niin luvut eivät merkkaa mitään, turha pyristellä vastaan. Ja hei usko pois tiedän mistä puhun, kokemusta on.hakevat sinusta jonkinlaista isähahmoa.
Tai sitten levittelet kutsuvasti rahojasi. Tarjoat niille tytöille auliisti juotavaa yms.
Kyllä ne siinä vieressä pysyy niin kauan kuin tarjoat.
Tytöt tulevat todennäköisesti myös siksi viereesi, että saavat torjuttua jonkun liian innokkaan ihailijan. Se tepsii hyvin, että menee jonkun isältä näyttävän viereen.
Liian innokas ihailija luovuttaa, kun pelästyy että tyttö onkin isänsä kanssa liikkeellä.
Itsekin olen tätä torjuntakeinoa käyttänyt liian innokkaisiin miehiin.
Kiinnostunut olen vain omanikäisistäni mieheistä. - nuori nainen
oudagadougou kirjoitti:
Vaikka sinä et ole minusta kiinnostunut moni sinunikäisesi on. Parhaiten tämän huomaa kun käyn ulkona, juuri sinun ikäisesi tyttölapset hakeutuvat minun seuraan. Mutta toisin kuin sinä kaikki eivät koe ikääni ongelmaksi sillä he näkevät numeroiden ohi. Vaikka minua on elämä kovasti kuluttanut - not.
Onneksi sinullakin on vielä toivoa sillä henkinen kasvu ei lopu koskaan ja ajatuksesi muuttuvat vielä hyvinkin paljon. Ja jos sellainen kaveri sattuu kohdalle joka kolahtaa niin luvut eivät merkkaa mitään, turha pyristellä vastaan. Ja hei usko pois tiedän mistä puhun, kokemusta on.Olet varmaankin nuorekas, kielitaitoinen ja maantiedettä osaava 4kymppinen mies ja muutenkin vetävä ikinuori, joka yleisesti vetoaa moniin nuoriin naisiin. Yksi asia kuitenkin paistaa kirjoituksistasi ja häiritsee hiukan. Olet näitä setätyyppejä, jotka osaavat kertoa meille nuorille naisille mitä me haluamme ja tarvitsemme. Mitä, jos kuitenkin hellittäisit hiukan ja antaisit meidän naisten itse päättää minkälaisen miehen haluamme. Minä en kaipaa isää enkä setää, sellaiset minulla on jo suvussani. Toivon kohtaavani lähellä omaa ikääni olevan miehen, jolla on ajatukset ja elämänvaihe samassa ajassa kuin omani. En todellakaan kaipaa eronnutta elatusvelvollista enkä ikinuorta 4kymppistä sinkkumiestä.
- satunnainen nettideittaaja
"...ja olen samaa mieltä, että nämä massapostittajat hankaloittavat minunkin elämääni. Naiset eivät enää jaksa vastata asiallisiinkaan viesteihin, kun ajattelevat että joku vitun pervo siellä taas piipittää kuitenkin."
Naulan kantaan. Kun massapostia tulee paljon, ei jaksa seuloa helmiä joukosta. Harmi. Profiilini on ollut taas pari kuukautta kiinni tästä syystä. - ichii
oudagadougou kirjoitti:
Onneksi sinullakin on vielä toivoa sillä henkinen kasvu ei lopu koskaan ja ajatuksesi muuttuvat vielä hyvinkin paljon. Ja jos sellainen kaveri sattuu kohdalle joka kolahtaa niin luvut eivät merkkaa mitään, turha pyristellä vastaan. Ja hei usko pois tiedän mistä puhun, kokemusta on.Taas yrität hakea vähän jotain henkilökohtaista alentumista. Pitää niin kovasti jauhaa miksi minä en kiinnosta sinua. Siksikö kun minä en halua ikäistäsi kenties, hmm? Ei tässä nyt ollut kyse siitä, että saanko minä sinut huolimaan itseni.
"juuri sinun ikäisesi tyttölapset hakeutuvat minun seuraan"
Mietippäs tuossa vähän tuota kielenkäyttöä. Tyttölapset? Eli pieniä ollaan. Kiva velloa fantasioissa nuorista, hehkeistä tytöistä? Taitavat kyseiset lähestymiset olla päässäsi, tai sitten niitä muutamia pikkublondeja, joita kiinnostaa lompakko tai isänkorvaaja.
Jos eri ikäisissä ihmisissä ei ole eroa, miksi sinulle ei sitten omanikäinen nainen sovi? Jätetään lapset lapsille? Ihan luonnollistahan se olisi, että ihmiset hakeutuvat oman ikäluokan seuraan. Luultavasti eniten yhteistä ihan ulkoisissakin asioissa ja mielenkiinnon kohteissa. Eikö se olisi kaikin puolin järkevämpää? Tai entäs vanhempi, silloinhan todennäköisesti olisi enemmän elämät tasapainossa, miehet kun kuolevat nuorempana ja kuntokin alkaa rapistua aiemmin kun naisella.
- jatkuu
myöhemminkin eli jos olet 40 v, niin profiilissasi käy 65 v äijät, YEES!!!!
Ei mitään rajaa!- ichii
Tuo on niin typerää. Miksi ihmeessä ei oman ikäinen kelpaa? Eikö se olis ihan loogistakin. Hoh hoi.
- ----M29---
on kun nainen on 5-20v nuorempi kun mies. Siis toisin sanoen naisen pitää olla 15-25v. Sitä vanhemmilla ei tee muuta kun irtopilluina.
- puhetta tollanen
Meinaakko jos olet itte 29 niin 9 vanha tyttö käy seksiseuraksi? Tämä kärjistäen mutta sen käsityksen tässä sai että olet SAIRAS!!!
- kirjoittaja ei ole
puhetta tollanen kirjoitti:
Meinaakko jos olet itte 29 niin 9 vanha tyttö käy seksiseuraksi? Tämä kärjistäen mutta sen käsityksen tässä sai että olet SAIRAS!!!
sairas, vaan hän ainoastaan provoaa.
- rupsahtanut
puhetta tollanen kirjoitti:
mummo vai etkö osaa lukea? sanoin, että hyvä ikä naiselle on 15-25v parisuhteessa riippumatta miehen iästä.
Kaikkihan sen tietää, että tuota vanhemmat on rupsahtaneita ja sen verran käytettyjä, että ei niistä matkakumppaniksi ole. Vähän kun auton valitsee niin tuo 25v alkaa olemaan sellainen 200 000km ajettu, että ei sitä käytetympää enää kannata ottaa jos vaan on varaa uudempaan. - tottatotta
rupsahtanut kirjoitti:
mummo vai etkö osaa lukea? sanoin, että hyvä ikä naiselle on 15-25v parisuhteessa riippumatta miehen iästä.
Kaikkihan sen tietää, että tuota vanhemmat on rupsahtaneita ja sen verran käytettyjä, että ei niistä matkakumppaniksi ole. Vähän kun auton valitsee niin tuo 25v alkaa olemaan sellainen 200 000km ajettu, että ei sitä käytetympää enää kannata ottaa jos vaan on varaa uudempaan.mutta saako 15v oman passin että pääset kustantamaan hänen matkansa? Tai kustannat hänen koko elämän? Buaaaaaaaahhhhhhhh......Ja koht sama jäpä joka ei kelpaa ikäisilleen käy täällä vinkumassa kun akka vei rahat, talon ja auton. Kiäh:)
- tulevaisuutta ajatellen
Miehen tulee olla naista noin viisi vuotta nuorempi, jotta todennäköisyys yhteisestä vanhuudesta olisi suurempi.
20 vuotta vanhemmat miehet joutavat vanhainkotiin. - sen miehen pitäis olla
tulevaisuutta ajatellen kirjoitti:
Miehen tulee olla naista noin viisi vuotta nuorempi, jotta todennäköisyys yhteisestä vanhuudesta olisi suurempi.
20 vuotta vanhemmat miehet joutavat vanhainkotiin.10v nuorempi. Moniko nainen sitten kehtaa ulkoiluttaa itseään nuorempaa ja paremman näköistä miestä ja näyttää äidiltä joka on poikansa kanssa ulkona onkin sitten eri asia. Tai löytyykö tarpeeksi perverssejä miehiä.
- inhoaa itseään
rupsahtanut kirjoitti:
Kaikkihan sen tietää, että tuota vanhemmat on rupsahtaneita ja sen verran käytettyjä, että ei niistä matkakumppaniksi ole. Vähän kun auton valitsee niin tuo 25v alkaa olemaan sellainen 200 000km ajettu, että ei sitä käytetympää enää kannata ottaa jos vaan on varaa uudempaan.useita vuosia vanhempia miehiä, vaikka miehiä kiinnostaakin nuoret naiset. Vanhat miehet näyttää kun kuluneet aamutohvelit eli "Reinot".
- näinkin voi käydä
sen miehen pitäis olla kirjoitti:
10v nuorempi. Moniko nainen sitten kehtaa ulkoiluttaa itseään nuorempaa ja paremman näköistä miestä ja näyttää äidiltä joka on poikansa kanssa ulkona onkin sitten eri asia. Tai löytyykö tarpeeksi perverssejä miehiä.
Molemmat näyttävät saman ikäisiltä, koska mies näyttää ikäistään vanhemmalta ja nainen vastaavasti nuoremmalta. ;p
(just personal experience - me molemmat luulimme olevamme samanikäisiä tavatessamme) - profiilisa
näinkin voi käydä kirjoitti:
Molemmat näyttävät saman ikäisiltä, koska mies näyttää ikäistään vanhemmalta ja nainen vastaavasti nuoremmalta. ;p
(just personal experience - me molemmat luulimme olevamme samanikäisiä tavatessamme)Itse en vastaa yhdellekään sellaiselle miehelle joka ei osaa lukea profiilissani olevia kriteereitä.
Kun eivät vanhat äijät kiinnosta sitten millään.
Mua ärsyttää kaikki elähtäneet ukot jotka kehuvat olevansa ikäistään nuorempia...
Mun mielestäni moni 40-50 vuotias nainen on tosi upean näköinen, samaa ei valitettavasti voi sanoa 40-50 v miehistä.
Ehkä ne miehet eivät kelpaa omanikäisilleen naisille...ja siksi ottavat yhteyttä nuorempiin.
kun ovat jo saaneet pakit kaikilta upeilta omanikäisiltä naisiltaan...
-nuori, naimaton nainen- - että....
profiilisa kirjoitti:
Itse en vastaa yhdellekään sellaiselle miehelle joka ei osaa lukea profiilissani olevia kriteereitä.
Kun eivät vanhat äijät kiinnosta sitten millään.
Mua ärsyttää kaikki elähtäneet ukot jotka kehuvat olevansa ikäistään nuorempia...
Mun mielestäni moni 40-50 vuotias nainen on tosi upean näköinen, samaa ei valitettavasti voi sanoa 40-50 v miehistä.
Ehkä ne miehet eivät kelpaa omanikäisilleen naisille...ja siksi ottavat yhteyttä nuorempiin.
kun ovat jo saaneet pakit kaikilta upeilta omanikäisiltä naisiltaan...
-nuori, naimaton nainen-Kuinkahan monta 40-50 vuotiasta naista/miestä tunnet?
Ihan rehellisesti voin sanoa että iänmääritys ei ole niin helppoa - sen sijaan yleistäminen numeron perustella on. - Nimetön
sen miehen pitäis olla kirjoitti:
10v nuorempi. Moniko nainen sitten kehtaa ulkoiluttaa itseään nuorempaa ja paremman näköistä miestä ja näyttää äidiltä joka on poikansa kanssa ulkona onkin sitten eri asia. Tai löytyykö tarpeeksi perverssejä miehiä.
Hetkonen... Kun huomattavasti vanhempi mies on nuoremman naisen kanssa, mies on perverssi. Kun taas huomattavasti vanhempi nainen on miehen kanssa, mies on taas perverssi. Onneksi naiset on sentään täydellisiä. Logiikka tosin kannattaa jättää edelleen miehille. ;)
- Nainenn32
näinkin voi käydä kirjoitti:
(just personal experience - me molemmat luulimme olevamme samanikäisiä tavatessamme)kävi juuri noin. Kun tapasimme avomieheni kanssa, niin hän luuli minua nuoremmaksi. Ja minä luulin häntä vanhemmaksi. Olen 4v vanhempi kuin mieheni.
Meillä on mielestäni hyvä ikäero.
Mitään viiskymppistä ukkoa en TODELLAKAAN ottaisi!
Kaikki luulisivat, että kuljen isäni kanssa. Ei kukaan nainen halua kulkea vanhan ukon kanssa.
Ei vaikka ukko olisi omasta mielestään kuinka nuoren näköinen tahansa. Kyllä se ikä aina näkyy.
Eikä kyllä isänikään tykkäisi, jos kulkisin hänen entisen koulukaverinsa kanssa.....pervoa.
Koska miehet kuolevat nuorempina, niin naisen kannattaa ottaa itseään nuorempi mies. Ja myös siksi, että mieheltä se mieskunto jossakin vaiheessa katoaa. Silloin viimeistään nainen alkaa katselemaan nuorempia. - aiempi
Nainenn32 kirjoitti:
kävi juuri noin. Kun tapasimme avomieheni kanssa, niin hän luuli minua nuoremmaksi. Ja minä luulin häntä vanhemmaksi. Olen 4v vanhempi kuin mieheni.
Meillä on mielestäni hyvä ikäero.
Mitään viiskymppistä ukkoa en TODELLAKAAN ottaisi!
Kaikki luulisivat, että kuljen isäni kanssa. Ei kukaan nainen halua kulkea vanhan ukon kanssa.
Ei vaikka ukko olisi omasta mielestään kuinka nuoren näköinen tahansa. Kyllä se ikä aina näkyy.
Eikä kyllä isänikään tykkäisi, jos kulkisin hänen entisen koulukaverinsa kanssa.....pervoa.
Koska miehet kuolevat nuorempina, niin naisen kannattaa ottaa itseään nuorempi mies. Ja myös siksi, että mieheltä se mieskunto jossakin vaiheessa katoaa. Silloin viimeistään nainen alkaa katselemaan nuorempia.Mies on 28 ja minä 34.
Hyvä geenipooli. ;) - tosi hienoo
aiempi kirjoitti:
Mies on 28 ja minä 34.
Hyvä geenipooli. ;)Huomata, että nuoremmatkin naiset ovat tajunneet elämän pikkusalaisuuksia ja ajoissa ;D
Toivoo yks keski-ikäinen lyyli joka on just nyt oppinu laskemaan treffiprofiilissakin ikää alemmas jotta vähän oikeamman ikäiset osaisivat siihen vastailla. - logiikalla ketään hurmataan
Nimetön kirjoitti:
Hetkonen... Kun huomattavasti vanhempi mies on nuoremman naisen kanssa, mies on perverssi. Kun taas huomattavasti vanhempi nainen on miehen kanssa, mies on taas perverssi. Onneksi naiset on sentään täydellisiä. Logiikka tosin kannattaa jättää edelleen miehille. ;)
Jos mä haluaisin logiikan täyttävän elämäni, iskisin filosofin.
Oma naisen elämäni on mennyt näin: Ensimmäinen mies 7 vuotta vanhempi -> ero 5 vuoden jälkeen koska ikäero liian suuri ja suhde isä-tytärmäinen, ei enää kipinää. Toinen mies 2,5 vuotta nuorempi -> pitkä liitto ja lapset, hyvä ystävyys, yhteisymmärrys ja vanhemmuus, "erilleen kasvaminen" ja sopuero. Nyt mies 5 vuotta nuorempi -> täyttä elämää!
Kirjoitit
"olen 25vee ja suurin osa miehistä, jotka minun profiiliani katselevat ovat n kymmenen vuotta vanhempia."
VOi olla, että olen myös käynyt sivullasi. Pahoittelen, etten ole huomannut nikkisi kohdalla kieltomerkkiä, ettei yli 30 v. saa klikata.
Entä mitä mieltä olet naisista, jotka käy katsomassa profiliasi?
Ovatko he mielestäsi lesboja?
Ne miehet jotka omalla profiilillani käy, en pidä heitä homoina ja vaikka olisivat, ei se minua sureta.
Ymmärrän harmistuksesi, mikäli "ichii sanoo:" jälkeen kerrot ettei yli 30 v. ole syytä vaivautua ja vonkarit vetäkää käteen.
Mikäli vierailijat haittaa sinua, siirrä "ei julkinen" puolelle.- vastauksia
Ihmettelit viestisi otsikossa miesten logiikkaa. Ei miehet välttämättä sulle logiikalla vastaa, vaan tunteella. Ne haluavat seksiä kanssasi. Se on se mitä ne tuntevat! He ovat rehellisiä tunteistaan. Mikset arvosta sitä? ;)
- ulalla
olet 25v ja suurinosa profiiliasi katsovistasi on noin 35v, oman ikainen ei kelpaa pitaa olla piukka 18v eli nyt olet 18vuotta,okei! Miksi pitaisi ottaa 20 vuotta vanhempi mies, siis 45v vai 38v.
mita tuosta sekavuudesta voisi paatella kuin etta keksitty PROVO! etta se siita uskottavuudesta.- ichii
Uuh, ihana sovinisti taas vaihteeksi.
Eli siis, rakas trolli,
Minä en missään vaiheessa sanonut, että minä olen 18-vuotias. Sen sijaan sanoin, että olen 25-vuotias. Tuo, että miehet hakevat piukkaa 18-vuotiasta on yleistys. Siis ihan sitä varten, että tulee ilmi, mikä on monien miesten yleinen fantasia. Mutta sinulla kai näyttää muutenkin olevan vähän ongelmia suomen kielen kanssa, joten ehkä sinun oli vaikea tuota viestiä ymmärtää. Olen pahoillani. - Nainen 36
ichii kirjoitti:
Uuh, ihana sovinisti taas vaihteeksi.
Eli siis, rakas trolli,
Minä en missään vaiheessa sanonut, että minä olen 18-vuotias. Sen sijaan sanoin, että olen 25-vuotias. Tuo, että miehet hakevat piukkaa 18-vuotiasta on yleistys. Siis ihan sitä varten, että tulee ilmi, mikä on monien miesten yleinen fantasia. Mutta sinulla kai näyttää muutenkin olevan vähän ongelmia suomen kielen kanssa, joten ehkä sinun oli vaikea tuota viestiä ymmärtää. Olen pahoillani.hyvin, vaikka olet vielä nuorehko.
Jokainen miehen kirjoittama viesti tässä ketjussa on huomattavasti lapsellisempi ja tyhmempi kuin sinun kirjoituksesi.
Jotenkin musta tuntuu, että suomen tyhmimmät miehet löytyy suomi24-palvelusta. No, ehkä muutama helmikin löytyy, mutta ne eivät pääse esille näiden älykääpiöiden joukosta. Tai ovat aikaa sitten jo pariutuneet..... - eräs nainen22
Nainen 36 kirjoitti:
hyvin, vaikka olet vielä nuorehko.
Jokainen miehen kirjoittama viesti tässä ketjussa on huomattavasti lapsellisempi ja tyhmempi kuin sinun kirjoituksesi.
Jotenkin musta tuntuu, että suomen tyhmimmät miehet löytyy suomi24-palvelusta. No, ehkä muutama helmikin löytyy, mutta ne eivät pääse esille näiden älykääpiöiden joukosta. Tai ovat aikaa sitten jo pariutuneet.....mun mielestäkylläkin aloittaja vaikuttaa aika lapselliselta ja bimbolta ja narisevalta älykääpiöltä (ja harvoin olen tätä mieltä kenestäkään,siis ei ole tapana kirjoitella tälläsii tänne mutta nyt oli jotenkin pakko kommentoida)
- Nainen 36
eräs nainen22 kirjoitti:
mun mielestäkylläkin aloittaja vaikuttaa aika lapselliselta ja bimbolta ja narisevalta älykääpiöltä (ja harvoin olen tätä mieltä kenestäkään,siis ei ole tapana kirjoitella tälläsii tänne mutta nyt oli jotenkin pakko kommentoida)
kyllä "eräs nainen" olla mies.....tai jotain sinnepäin.
Ichii:n aloitusviesti taisi olla paras aloitus, mitä olen tällä palstalla ikinä lukenut. Täyttä asiaa koko juttu.
Itsellänikin lukee profiilissa, että etsin tositarkoituksella lapsetonta ja vapaata miestä. Ikähaarukalla 32-40.
Ja olen saanut mitä ihmeellisempiä vonkausviestejä yms. Kauhean vanhat miehet kirjoittelee myös.
Ja miehet, joilla on lapsia. Eivätkö miehet siis todellakaan osaa lukea?
Ala-asteelle takaisin koko jengi, opettelemaan lukemista. - olen mies
eräs nainen22 kirjoitti:
mun mielestäkylläkin aloittaja vaikuttaa aika lapselliselta ja bimbolta ja narisevalta älykääpiöltä (ja harvoin olen tätä mieltä kenestäkään,siis ei ole tapana kirjoitella tälläsii tänne mutta nyt oli jotenkin pakko kommentoida)
Olen häkeltynyt - nainen joka on ymmärtänyt ap:n todellisen luonteen. Hänen eri posteja lukiessa tulee mieleen että häneltä itseltä menee koko asian ydin ohi.
Tekstit ovat pelkkiä solvauksia toisia kirjoittajia kohtaan eikä minua yhtään ihmetytä miksei hänellä ole seuraa - käytös karkoittaa potentiaaliset miesehdokkaat.
- eräs nainen
mikset saa omanikäistäsi seuraa. Vaikutat bimbolta
- samaa
mieltä kaikkien kanssa olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom691082- 64872
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66856- 53848
- 187832
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72712- 42706
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi57690Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal206680Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki28624Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26578- 42548
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S51548Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen169474Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47474- 18458
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12427Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28393Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9384J-mies!
Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin32382