Gootteus ei ole muoti vaan elämän tapa

diapolos

Miä olenkin true gootti kun luen kauhua, katson kauhuelokuvia, kuuntelen goottimusaa ja pukeudun mustaan college-puseroon ja silmänaluseni ovat mustat ja Tekken 2:ssa pelaan Devilillä ja kerran lauloin bileissä singstaria samalla äänellä kuin Type O negativen laulaja, hallitsen goottiäänen!

8

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etujee

Vitun hieno juttu! Kiitos tiedosta!

• BubbleGirl

Vitsi sää olet dibsu hönö.

• joku tämmöi vaan...

'grats! Saat ensimmäisen pystin teinikisassa! \o/

Et voine oikeesti olla tosissas :D

• Kuniz

Aikuisten oikeasti Tr00 goth, nii sä et ois ees menny niihin bileisiin missä lauloit.

hauska viesti muuten. Sai mut nauramaan =)

• tröögööttiläine

Kumpi onkaan pahempi? 20 v teinigootti vaiko 35 v vanhus joka yrittää pukeutua kuin teinigootit? Mielestäni nuoret parikymppiset ovat juurikin aidompia gootteilussaan. Ite kuulun tähän vanhus-senioriosastoon. Oon varmaan päästäni vialla kun en suostu pukeutumaan kuten muut ikäiseni tavikset. Musiikkimakunikin on vähintäänkin outo, viimeksi hurahdin j-rockiin. Taidan olla henkiseltäiältäni vain 15 v.

• Jossugothic

Mä taas tajusin ihan vasta, mikä mä oon.Se olikin suuri helpotus mulle, ku luulin jo, et oon hullu:No, ehkä vähän sitäkin....
        Sain ihan kategorian sille, miks oon yällänen yöeläjä, joka on usein aamuisin kovin masentunut.Ja kesällä.Päivällä.Kesäyöt ovat ihan ok...
        Usein käyn lenkillä illalla 11 jälkeen.Jouduinpa sitte aamulla nousemaan tai en.Tuleva työni saatohoitajana takaa sen, että SAAN tehdä paljon ilta ja yötöitä.Olen kovin dramaattinen ja melankolinen, mystiikkaan taipuva ollut pienen ikäni.Pitänyt itseeni ihan omituisena, ja kuvitellut, ettei ole muita samanlaisia...
        Niin, että arvatkaapa helpotukseni...
        Vaatteita en enää "vanhuksena",melkein nelikymppisenä pidä, mutta musta ja mustapuna ovat värini...
        Rakastan Sireniaa, senkin löysin vasta, sekä muut ihanat gothmetal-bändit!!!Kiitos Mika...
        Kaikkee sitä oppii ja saa "tietää" viel vanhanakin!Ihanin kuvitelmani olisi, että saisin vetäytyä vanhaan amerikkalaistyyliseen taloon jonnekin metsän keskelle, eikä minu tarvitsisi lähteä ihmisten ilmoille, jos en haluaisi.Minulla olisi paljon koiria,koira-susia lemmikkeinä....ja eläisin ikuisesti....

• Apinakapina

Goottiudessa ei varmasti ole muusta kysekään, kuin vaatteista ja musiikista. Ei ole mitään goottiaatetta. Ei ole gootti-ismiä. Jos joku muuta väittää, niin kertokoon kuka on goottismin oppi-isä?

• sinäkin olet!!!!!!

"Luen kauhua, katson kauhuelokuvia, kuuntelen goottimusaa (69 Eyes, Hanna Pakarinen, Nightwish? D:) ja pukeudun mustaan college-puseroon" jne...

Ei millään pahalla. Eihä tuo todista mitään.

Ja mää osaan laulaa, kuten herra Putansuu A.K.A Mr Lordi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      66
      5451
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      133
      4223
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      86
      1777
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1405
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1117
    6. 47
      1102
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      123
      944
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      43
      772
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      713
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      38
      672
    Aihe