Hei!
Olen opiskelija Tampereen yliopistosta ja teen tutkimusta faniudesta. Toivoisin saavani Sinulta noin sivunmittaisen, vapaamuotoisen kirjoitelman aiheesta ”mitä fanius merkitsee/ on merkinnyt Sinulle?”. Käsittelen saamani kirjoitukset luottamuksellisesti. Aineistoa käytän vain aihetta koskevassa tieteellisessä tutkimuksessa. Taustatiedoiksi tarvitsen ainoastaan sukupuolesi sekä ikäsi.
Kiitos vastauksesta jo etukäteen!
Kirjoitelman voit lähettää sähköpostiini [email protected]
Fanius
vaahan
2
1175
Vastaukset
- KGZ
... mutta jonkinlainen "faniuden" määritelmä olisi kyllä tarpeen! Mitä sillä nyt edes suurinpiirtein tarkoitat?
En todellakaan tiedä, olenko tai olenko ollut fani ilman edes jonkinlaista käsiteraamia! - ..........
Mihin mennessä tarvitset kirjoitelman? Huomasin tämän ehkä liian myöhään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864