kertokaas paras kattilasarja jonka tiedätte!!!olen tässä hankkimassa uutta ja olisi kiva tietää mikä on ehdottomasti parhain.
olen katsonut hackmannin etigett sarjaa mutta onko tässä hyvää vain ulkonäkö? kertokaas mielipiteitänne
paras kattila
5
2263
Vastaukset
- Kalixin Kalle
Kattilat tulee nimenomaa valita ulkonäön mukaan, sillä kaikissa kattiloissa vesikiehuu samalla tavalla kuplien, siis ilman muuta kallein ja kaunein.
- kattilassa
munat kiehuu varmasti joskus joutuu vain maksamaa.
- tärkeintä
minun mielestäni. Tuossa yhdessä Hackmannin kattilassa on sellainen 1,5 cm suorakulmainen kanttaus kannen reunassa ja sillä ei tee mitään. Vaikea pitää raollaan kun kiehuttaa nestettä ja jos erehdyt jättämään kannen alas niin tulvii koko sisällön hellalle. Samoin sitä kantta saa asetella astianpesukoneeseen kieli keskellä suuta ettei ole pesun jälkeen täynnä vettä. Mielestäni siis mahdollisimman suora kansimalli on paras ja suuret kahvat kattilassa auttavat käsittelyä.
- äipsykkä
Oih! Oletko sinäkin ihan vallan ihastunut Hackmannin Etiqett-sarjan kattiloihin? Täytyy myöntää, että olen niitä pari ostanut ja kaikki tykkää kyllä hirveästi (ihanat ne juhlat). Kehtaa nimittäin kantaa pöytää näytillekin.
Taidankin tästä lähteä vähän glögiä keittämään! - 40 vuotta kestänyt
Itselläni on ollut jo 40 vuotta ruostumattomasta teräksestä valmistetut kattilat ja kasarit, joissa on kuparinen pohja. Ne ovat nopeita kiehumaan, kauniita, kun kuparin väri pilkottaa pohjasta ja hyviä pitää puhtaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233