tietääkö kukaan,tekeeköhän mikään valmistaja sienisalaattia, jossa ei olisi kananmunaa majoneesissa? Muistan että joskus vuosia sitten olen ostanut sellaista, muttta en muista valmistajaa..
Kananmunaton sienisalaatti?
9
976
Vastaukset
- tee itse
Sienisalaatissa on majoneesia ja sen valmistukseen käytetään munia.
- Kalixin Kalle
majoneesia kaipaa.Pulet smetanaa ja puolet vatkattua kermavaahtoa on oikean sienisalatin kastike. Tee siis itse.
- ei liikaa suolaa
Kalixin Kalle kirjoitti:
majoneesia kaipaa.Pulet smetanaa ja puolet vatkattua kermavaahtoa on oikean sienisalatin kastike. Tee siis itse.
Minä käyttäisi 'oikeaan' sienisalaattiin kermaviiliä, karvarouskuja ja sipulia. Mausteeksi vähän etikkaa, pippuria, valkosipulia, sokeria, sinappia.
- tee itse
ei liikaa suolaa kirjoitti:
Minä käyttäisi 'oikeaan' sienisalaattiin kermaviiliä, karvarouskuja ja sipulia. Mausteeksi vähän etikkaa, pippuria, valkosipulia, sokeria, sinappia.
Mutta kun kyseessä nimenomaan oli jonkun VALMISTAJAN tekemä sienisalaatti niin turha on omia ohjeita jaella.
- olla vaikeaa löytää,
majoneesia ei saa aikaseksi ilman kananmunaa,
elikkäs se sun salaattis oli sitten johonkin viiliin tms. tehty.
Jostain erityisruokavalio-ohjeista voisi löytyä jopa valmistaja.
Mutta onko tuo nyt niin vaikeaa sekoittaa sienet ja sipulit ja viilit sekasin?
Ruokatalojen/tehtaiden nettisivuilla vois kanssa olla enempi tietoa tuotteista.
Googleta.- turhuudenjumala
on olemassa. ainakin oli n.5 vuotta sitten, kun olin eräässä ravintolassa töissä. oli sakeutettu tärkkelyksellä...
- Raataja3
turhuudenjumala kirjoitti:
on olemassa. ainakin oli n.5 vuotta sitten, kun olin eräässä ravintolassa töissä. oli sakeutettu tärkkelyksellä...
Oli alkoholitonta kossua :(
- allergikko
turhuudenjumala kirjoitti:
Aivan totta,kauppojen hyllyjä kun tutkailin tarkemmin, niin ns. kevytmajoneesit eivät sisällä kananmunaa. Pitänee siis ruveta kehittelemään omaa salaattia. Joskus on vaan niin helppo ostaa valmista..! :)
- turhuudenjumala
Raataja3 kirjoitti:
Oli alkoholitonta kossua :(
kun et näköjään asioista oikein tiedä mitään... alkoholittoman kossun patentti on hakusessa... mainoslauseeksi tulee: miehille, jotka juovat sitä vain maun takia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3612853Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151088Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849