Moi!
Löytyisikö Etelä-Pohjanmaalta uusia ystäviä, jotka ovat muuttaneet pois Etelä-Suomesta takaisin lakeudelle?
Uusia ystäviä on hankala löytää pienessä kylässä.
Paluumuuttajat
11
585
Vastaukset
Eikä kannata muuttaa takaisin pieneen kylään, kun sekin on aika sokki, mikäli on asunut suuremmassa taajamassa.
- Sinnuli
Kyllä sitä pikku taajamaankin sopeutuu, isomman kaupungin jälkeen. Tosin kun käyn vielä toisessa taajamassa duunissa, niin tutut on melkein sormin laskettavissa. Olen kyllä "käpykylästä" kotoisinkin, joten tiesin mitä tulee. Ainoa, mikä minua harmittaa, on se, etten pääse kunnolla lääkärin pakeille. Ja se taas suurilta osin johtuu minusta itsestäni, kun sukset meni ks. lääkärin kanssa.
Sinnuli kirjoitti:
Kyllä sitä pikku taajamaankin sopeutuu, isomman kaupungin jälkeen. Tosin kun käyn vielä toisessa taajamassa duunissa, niin tutut on melkein sormin laskettavissa. Olen kyllä "käpykylästä" kotoisinkin, joten tiesin mitä tulee. Ainoa, mikä minua harmittaa, on se, etten pääse kunnolla lääkärin pakeille. Ja se taas suurilta osin johtuu minusta itsestäni, kun sukset meni ks. lääkärin kanssa.
mut kun on tottunut tiettyihin palveluihin, niin välillä kyrsii, kun kaikki on niin kaukana. Helpottaa paljon vapaa-aikaa, kun kaverit on muualla ja niillä on perhe, niin ei oo pakkoa mennä niitäkään edes tapaamaan:D
- Sinnuli
mave kirjoitti:
mut kun on tottunut tiettyihin palveluihin, niin välillä kyrsii, kun kaikki on niin kaukana. Helpottaa paljon vapaa-aikaa, kun kaverit on muualla ja niillä on perhe, niin ei oo pakkoa mennä niitäkään edes tapaamaan:D
Se on kyllä totta, itselläni kaverit melkein asustelevat Etelä-Suomessa, joten tapaamiset ovat olleet aika harvassa. Olen muuttanut takaisin Pohjanmalle n. 1,5 vuotta sitten, kun kyllästyin silloiseen työpaikkaani ja sittemmin kyllästyin seuraavaankin :DD
Eipä sitä pahemmin viitsi lauantaisin isompiin kyliin lähteä, mutta joskus olisi ihan kiva istuskella jossakin kahvilassa ja tuijotella ihmisiä. Omassa "kotikylässäni", kun ei ole kuin matkahuollon baari (=extramaggee paikka :D) ja huoltoaseman savuinen baari (tupakkasoppi ei ole savunpitävä) :DD - sinä nyt niin
Sinnuli kirjoitti:
Se on kyllä totta, itselläni kaverit melkein asustelevat Etelä-Suomessa, joten tapaamiset ovat olleet aika harvassa. Olen muuttanut takaisin Pohjanmalle n. 1,5 vuotta sitten, kun kyllästyin silloiseen työpaikkaani ja sittemmin kyllästyin seuraavaankin :DD
Eipä sitä pahemmin viitsi lauantaisin isompiin kyliin lähteä, mutta joskus olisi ihan kiva istuskella jossakin kahvilassa ja tuijotella ihmisiä. Omassa "kotikylässäni", kun ei ole kuin matkahuollon baari (=extramaggee paikka :D) ja huoltoaseman savuinen baari (tupakkasoppi ei ole savunpitävä) :DDtyöpaikkoihin kyllästyit?Onko sinulla nyt työtä?
- Sinnuli
sinä nyt niin kirjoitti:
työpaikkoihin kyllästyit?Onko sinulla nyt työtä?
Olen töissä ja ihan vakituisesti, vapaa-ajalla hoitelen omaa yritystäni opiskelen.
Ex-ex-duuniin kyllästyin, kun esimieheni oli erittäin vittumainen ja kaikki asiat ymmärsin aina väärin. Pomo oli aina esimieheni puolella ja pikkuhiljaa ärsyynnyin. Työpaikkani oli Hollolassa. Sitten päätin palata lakeuksille ja otin ekan duunin vastaan, mikä "vastaan käveli". Kaduin tätä aika-ajoin viime kevään aikana. Kaikki meni n. vuoden ihan suht.koht. hyvin, sen jälkeen aloin etsiä uutta duunia, kun pomo meinasi fyysisesti käydä käsiksi. Se oli ihan hilkulla. En ole mitenkään hysteerinen ihminen, mutta minun olisi pitänyt ottaa ammattiliittooni yhteyttä jo silloin. Vuokraisäntäni komentoi irtisanomistani, että "kauan sinä sitä jaksoitkin", en kuitenkaan ollut hänelle koskaan mitään valittanut työpaikastani.
Nykyinen duuni on itseasiassa sellainen, mistä kuvittelisin jääväni eläkkeelle. Vaikka sielläkin pomolla on huonot päivänsä, niin hän ei pahoita tahallaan työntekijöiden mieltä. Oikein leppoisa firma, mutta töitä on vähän liikaa, kun oli tottunut ex-duunissa surffailemaan päivät netissä, kun en saanut tehdä siellä oikeastaan mitään. Muutenkin asenne on ihan toisenlainen ja moni asia tuntuu oudolta, kun minuun mm. luotetaan.
- emalisydän
Missäs sinä asustelet?
- Sinipiika
Asustelen valtatie 66:n varrella Kuortaneella. Täällä on nyt tullut asuttua reippaasti yli vuoden.
- ravintola joko
Sinipiika kirjoitti:
Asustelen valtatie 66:n varrella Kuortaneella. Täällä on nyt tullut asuttua reippaasti yli vuoden.
olet sekannut sen.Siellä voit siikailla jos jonkinlaisia lihaskimpaleita ainakin ajoittain.
- ?????
Sinipiika kirjoitti:
Mikä vitun "road 66" Ja mikä vitun valtatie? Vitun harppu se on Route66 ja tämä kusipääkuortaneenkin läpi menevä karjapolku on kantatie! Voi vitun vittu tollasia saatanoita...perkele...!
- SöyRinki
Ihan sama missä sitä istuu netin ääressä. Käyn rappusten päässä kusella ja röökillä ja jatkan neittaamista.
Ihan sama onko Sörkässä vai Söyringissä. Ja kaljakin maistuu samalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1562012
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231938Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1681683Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21970- 64954
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917