Lentopallosta kysymyksiä :)

ajattelin_aloittaa_lentopal...

Tässä hieman kysymyksiä lentopalloon/sen pelaamiseen liittyen:
-Paljonko lentopallo maksaa?
-Onko niitä ei kokoja?
-Kelpaako lentopallon pelaamiseen tavalliset sisäpelikengät?
-Jos aloittaa lentopallon, (96 synt.) niin pelataanko treeneissä sitä mitä kouluissakin, vai jotain muuta? :)
Kiiots vastauksista, odottelen niitä innolla :)
Ajattlein aloittaa ehkä lentopallon :) (hyvä idea? ;D)

6

4177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep65

No niin, tässäpä sulle vähän vastauksia.

Palloja on vähän eri hintaisia, sellanen hyvä pallo maksaa 50-65€ (Jos olet jo seurassa kysy ensin sieltä lainaan)

Palloja on eri kokoja junioripallot ja aikuisten pallot. Sitten on vielä pehmopallot.

Tavalliset sisäpelikengät käyvät.

-96 syntyneet treenaavat paljon pallonhallintaa ja liikkumista myös toki pelataan paljon. Koululentis on melkein sama. (vain joissakin säännöissä on hiukan eroja muuten sama).

Lentopallon pelaaminen on hyvä idea! Tsemppiä treenaamiseen ;)

• Pallisti

Koulussa saa aika huono kuvan lentopallosta, kun se ei yleensä tahdo oikein sujua. Vaikea laji kun on! Mutta varmasti saat enemmän irti tästä hienosta lajista, jos hakeudut oikeisiin lentisreeneihin. Aluksi kuluu tietysti kauan aikaa peruslyöntien opetteluun (eikä niiden opettelu oikeastaan koskaan lopukkaan lentisreeneissä), mutta sitten vähitellen kun oppii niin voi alkaa harjoittelemaan lyöntiä jne. Ja liikkumisen harjoittelu on kans a ja o, pallo kun harvemmin tulee suoraan käsiin;)!Mutta perusasioilla yleensä aloitellaan. Mutta onnea harjoitteluun! Hyvän lajin pariin oot kyllä ajatellut hakeutua!

• guru20098

- Lentopallo maksaa valmistajasta riippuen. Nuorimmassa ikäluokassa pelataan pehmopallolla, joka maksaa vähemmän kuin ns. kova nahkapallo. Mutta pallon hinnat ovat 30-70 euron välillä.

- Lentopalloja kahta eri kokoa. F-ikäisissä pehmopallo, ja D-ikäisissä kovanahkapallo joka on hieman pienempi kuin aikuisten pallo. C-ikäisissä aletaan pelaamaan sitten aikuisten palloa vastaavalla pallolla.

- Lentopallon pelaamiseen kelpaa ihan tavalliset sisäpelikengät aloittelijalle. Edistyneemmälle ja vanhemmalle olisi hyvä olla jo hieman vaimennuksia kengässään.

- Lentopallo on seuraharjoituksissa, erilaisempaa kuin koulussa koska taitotaso on parempi jo pelanneilla. Näin pallo pysyy ilmassa, ja tietysti harjoitellaan tekniikoita mitä koulussa ei tehdä.

Siinä vielä lentopallo video loppuun!http://www.youtube.com/watch?v=3TPE_HJA9DY

• Henuu.

Mä oon sua 3 vuotta vanhempi ja oon pelannu just kohta 2 vuotta,ja ainut mitä kadun on se etten aloittanut jo ihan pentuna.aivan mahtavava harrastus,tosi monipuolinen ja tutustuu tosi paljon ihmisiin (esim Power Cup-turnausleirillä-sain monia hyviä ystäviä sieltä..) Rohkeasti vain mukaan,ja muista että taidot ei kartu viikossa eikä kahdessa :)

• Henuu.

Niips,mä ite oon sua 3 vuotta vanhempi,ja oon pelannu just 2 vuotta,ja ainut mitä kadun on se että en alottanu jo ihan pienenä :)
      se on nii ihanan monipuolista,haastavaa ja vauhdikasta(voisin jatkaa loputtomiin..) ja oon saanu tosi paljon uusia tuttavuuksia(esim Power Cupista sain hyviä ystäviä..) että rohkeasti vaan mukaan,mutta muista että taidot ei tule viikossa eikä kahdessa :)

• mc-miller

harrastuksena halpa,lentopallo n.50-60 €(pallon hinta omaxi)kokoja aikuisten ns.yli 13.v pallo,alle 13.v juniori pallo hieman pienempi ja pehmo pallo kaikista pienemmille.sama juttu minulla kun en aloittanut tarpeeksi junnuiässä.seuroilla on palloja ettei tartte heti rientää pallokauppaan.rohkea mielimukaan ja tsemiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4110
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2111
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1048
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      951
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe