Olen käynyt vesijuoksussa säännöllisesti kerran tai pari viikossa, mieliala on kohentunut ja kilojakin karissut.Olen hyvin hiljainen luonteeltani, mutta vastaanotto on ollut oikein positiivinen vakituisilta kävijöiltä.Alussa tuntui kuin olisi ollut joku iltapäiväkerho koossa kuin kaikki selittivät asioitaan yhteen ääneen.Pitenpään käytyäni ymärrän tämänkin ehkä on paljon yksinäisiä jotka hakevat tämän kautta kontaktia toisiin asiakkaisiin.Emmehän anna tämän häiritä harrastustamme vaan nautimme yhdessä toisistamme.Terveisin Petreeliuksen Uimahallin nykyinen käyttäjä
Vesijuoksu Petreeliuksessa
3
1039
Vastaukset
- ....
silloin tarkkaavaisuus on niissä asioissa. Kun on hiljaisuus silloin voi tuntea veden kosketuksen ja omat lihaksensa. Se on huomattava asia ja vain sillä lailla voi oppia uutta vedessä. Pitää keskittyä siihen, mitä on tekemässä. Vesivoimistelua ei olisi koskaan keksittykään, jos ei olisi ajateltu hiljaisuudessa.
- Petreliuksessa juokseva
Hyvä, että löytyy juttuseuraa! Mutta toivoisin, että jutustelu tapahtuisi suihkun ja saunan puolella, eikä altaassa, jossa jotkut yrittää reenata ihan tosissaankin.
- vesi on väliin aika sontas...
naiset siellä on läskiperseitä yäk tukkivat radat
oikeen rasva kasoja jotut lirauttelee kusta yäk
rinta rinnan ja jutellaan samalla yök.
tiedoksi perhosta ei voi uida kuin hoikat ja muutenkin treenatut tyypit..näin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984