... kolmas yleisönosastokirjoitus Ilkassa, eikä syyttä. Tämänpäiväinen kirjoittaja muutti Lapualle vuosia sitten ja nyt on kyllääntyneenä muuttamassa Nurmoon. En ihmettele, varsinkin jos asuu Kauppakadulla.
Tässä välillä poliisin edustajakin yritti samassa lehdessä kirjoittajan mukaan selitellä "ympäripyöreitä ja asian vierestä", mutta ketään keskustassa asuvaa hän ei pystynyt vakuuttamaan. Luuli varmaan, että kun pitkälti kirjoittaa yleisiä höpinöitä, asia on hoidettu.
99%:sesti Kauppakatua käytetään läpiajoon. Autoilijat mieltävät sen maantieksi, jolla voi paahtaa samaa nopeutta kuin keskustan ulkopuolella , jossa ei ole jalankulkijoita ylittämässä tietä.
Esimerkiksi Aarlan kohdalla aseman puolelta katua ylittää henkensä kaupalla. Alikulusta autot tulevat AINA kovalla vauhdilla eikä niitä näe, ennen kuin jalankulkija on jo ajotiellä. Talvella on vielä valtava lumikasa alikulun puoleisella tyhjällä tontilla, ei näy sitäkään vähää.
Kadulla kiihdyttäjät ja renkaitten vinguttajat on oma karsea lukunsa. Kaupungin keskustaan tehdään eläkeläisille kämppiä, että heillä olisi lyhyet matkat palveluihin. Ilmeisesti heidän toivotaan pikaisesti jäävän auton alle, ettei tule loppusijoitusongelmia.
Lapuan keskustan liikenteestä
109
3470
Vastaukset
- urputat
Ei päättäjät tätä foorumia lue, joten urputa muualle. Aika teennäistä jeesustelua sinulta keskustan asukas.
- Nurmoon
Siellä kukaan ei aja ylinopeutta.
- valitetaan
Sivukylillä asuvien ei tarvitse kärsiä kauppakadun liikenteestä. Mutta muuten olisi paljon parannettavaa, joten lienee vuodatuksesi naurettavaa.
- viestiä?
Täysin asiallinen alotus ja yhtäkkiä kolme asiatonta purkausta. Taitaa olla niitä turhia kylänkiertäjiä ja renkaitten vinguttajia asialla. Kauppakadulla liikkuvat vanhat, olkaa varuillanne.
- huolet
viestiä? kirjoitti:
Täysin asiallinen alotus ja yhtäkkiä kolme asiatonta purkausta. Taitaa olla niitä turhia kylänkiertäjiä ja renkaitten vinguttajia asialla. Kauppakadulla liikkuvat vanhat, olkaa varuillanne.
Pienet ovat huolet, jos Kauppakadun liikenne nousee päällimmäiseksi ongelmaksi.
- ???
huolet kirjoitti:
Pienet ovat huolet, jos Kauppakadun liikenne nousee päällimmäiseksi ongelmaksi.
Kivi hiertää kengässä? Katso tämän sivun alotuksia, sanoisitko heillekin että pienet ovat huolet, jos nuo ovat päällimmäiset ajatuksesi tai ongelmasi. Tämäkö on palsta päällimmäisille ongelmille?
viestiä? kirjoitti:
nuorten pitää varoa vanhoja kuskeja. 4-kertaa eläkellääne(?) yrittäny ajaa suaraan päälle kauppaan kääntyes..
- niissäkin on
stonecross kirjoitti:
nuorten pitää varoa vanhoja kuskeja. 4-kertaa eläkellääne(?) yrittäny ajaa suaraan päälle kauppaan kääntyes..
Mutta pienempi se on kuin kaahareissa ja kiihdyttäjissä, jotka jonkun täällä kirjoittavan mielestä ovat kuulemma vain opettelemassa ajamaan! Kauppakadulla, illoin ja öin, kaahaten ja renkaita vinguttaen? Get real. Nuorisolle rajojen laittamattomuushan se on yksi tämän ajan kasvatuksen pahimpia ongelmia.
- varten,että
niissäkin on kirjoitti:
Mutta pienempi se on kuin kaahareissa ja kiihdyttäjissä, jotka jonkun täällä kirjoittavan mielestä ovat kuulemma vain opettelemassa ajamaan! Kauppakadulla, illoin ja öin, kaahaten ja renkaita vinguttaen? Get real. Nuorisolle rajojen laittamattomuushan se on yksi tämän ajan kasvatuksen pahimpia ongelmia.
laittaa rajat,jos keskusta-ajo on noin holtitonta.Kortti hyllylle,jos aihetta on.Tänään poliisit laittoi kuriin keskipäivällä pari mönkijä hurjastelijaa Tiistenjoella.Tulin ohi ja näin.
Täällä käyvistä/palautetta antavista on puolet amiksen kasvatteja ja nehän sitä pillurallia Lapualla ylläpitää. Poliisiikin tietää, ettei sellaisille, joiden äö on pienempi kuin kengännumero, Kannata lukea lakia. Homma on kuin hankeeen kusisi, uuden lumen tultua kaikki on taas valkoista ja hianoa. Sama se on noissa amiksen "älyköissä", uusi aamu ja eilistä ei enää muista. :D
- sinulle on
käynyt.Muistan sinut jo amiksen ajoista,olit silloinkin jo outo.Muut valmistui,mutta sinä pitkitit opintoja vielä pari vuotta.
- täällä
Hah hah. Täälläkö se älynikari on kertomassa latteuksiaan. No, paskaa on sinulla edelleen aivojen tilalla?
sinulle on kirjoitti:
käynyt.Muistan sinut jo amiksen ajoista,olit silloinkin jo outo.Muut valmistui,mutta sinä pitkitit opintoja vielä pari vuotta.
ei aina voi onnistua, mutta miksi sinun pitää aina epäonnistua?
täällä kirjoitti:
Hah hah. Täälläkö se älynikari on kertomassa latteuksiaan. No, paskaa on sinulla edelleen aivojen tilalla?
anna minä arvaan, sinä olet metellipuolelta, kun sinne ei oo tarvinnu ikinä hakea, vaan sinne on aina päässy sellaiset jotka ei muualla pääse?Meniks oikein? taidat olla sama jannu, jolla jäi peelo sana grammariin soimaan ja lupasin opettaa sinulle uuden sanan tänään. Uusi sanahirviö liittyy sanaan Lähete ja kokonaisuudessa sen nimi on M1-lähete, sellaisen kun käyt pyytämässä lääkäriltä, niin sinunkin elämäsi helpottuu:D
- paskaa
mave kirjoitti:
ei aina voi onnistua, mutta miksi sinun pitää aina epäonnistua?
Sulla tosiaan on paskaa aivojen tilalla. Mahtaa olla kunnon lemuava köntsä, kun ei susta löydy mitään vastusta. Ei tietenkään voi mitään, että vaskassa ei ajatus juokse.
- meikäläistä
mave kirjoitti:
anna minä arvaan, sinä olet metellipuolelta, kun sinne ei oo tarvinnu ikinä hakea, vaan sinne on aina päässy sellaiset jotka ei muualla pääse?Meniks oikein? taidat olla sama jannu, jolla jäi peelo sana grammariin soimaan ja lupasin opettaa sinulle uuden sanan tänään. Uusi sanahirviö liittyy sanaan Lähete ja kokonaisuudessa sen nimi on M1-lähete, sellaisen kun käyt pyytämässä lääkäriltä, niin sinunkin elämäsi helpottuu:D
Ehkä olen tai en ole, mutta sinä peelo olet tyhmä.
paskaa kirjoitti:
Sulla tosiaan on paskaa aivojen tilalla. Mahtaa olla kunnon lemuava köntsä, kun ei susta löydy mitään vastusta. Ei tietenkään voi mitään, että vaskassa ei ajatus juokse.
Sinä viet minua niin, etten aina edes tiedä, missä on itä ja pohjoinen.Sinun sanallinen ruoskasi saa minut tuntemaan alemmuutta ja yritänkin vain oppia, kun MASTER antaa sanallista ruoskaa minulle. Saanko kysyä, Onko Master mahdollisesti amiksesta? Erinomainen sanallinen ruoskasi viittaisi siihen suuntaan:D
meikäläistä kirjoitti:
Ehkä olen tai en ole, mutta sinä peelo olet tyhmä.
vai osaako AMIKSEN KINGI :D
- googlettaa
mave kirjoitti:
Miksi googlettaa, kun sinähän olet juuri se peelo. Voiko pahempaa häirikköä ollakaan.
- lämpee
mave kirjoitti:
Sinä viet minua niin, etten aina edes tiedä, missä on itä ja pohjoinen.Sinun sanallinen ruoskasi saa minut tuntemaan alemmuutta ja yritänkin vain oppia, kun MASTER antaa sanallista ruoskaa minulle. Saanko kysyä, Onko Master mahdollisesti amiksesta? Erinomainen sanallinen ruoskasi viittaisi siihen suuntaan:D
Vai onko se paska menossa jäähän? Melkoinen järjen jättiläinen olet.
- Ukkoonen
mave kirjoitti:
tulevalla remontillahan on tarkootus parantaa turvallisuutta ja viihtyvyyttä, kunhan valitusralli vaan loppuusi. Nykyynen nelikaistaanen laaja paraatikatuhan houkuttaa monia kaahaamahan ja näyttämähän taitonsa. Tuleva kaksikaistaanen kauppakatu lopettaa formula kiihrytykset ja ohitukset.
Nykyysen ajokaluston teho ja suarituskyky on aivan eri luakkaa ku kauppalan aikoona. Melekeen auto ku auto kiihtyy nollasta satahan kymmenes sekunnis ja monestihan se sitten karkaaki lapaasesta. lämpee kirjoitti:
Vai onko se paska menossa jäähän? Melkoinen järjen jättiläinen olet.
ellet sinä ymmärrä toista. Toinen on ulkomaalainen tai sitten se on niin paljon älykkäämpi sinua, että sinulla leikkaa kone kiinni:D
- sairaus
mave kirjoitti:
ellet sinä ymmärrä toista. Toinen on ulkomaalainen tai sitten se on niin paljon älykkäämpi sinua, että sinulla leikkaa kone kiinni:D
Itsensä pitäminen muiden yläpuolella on sairautta. Varsinkin kun äo ei riitä yläpuolelle nousemiseen.
Ilmeisesti olen saanu kommentilleni kylliksi näyttöä. Heti kun olin kertonu amiksen poikien mahdollisesta "osallisuudesta" pilluralliin, niin heti nämä amiksen tinnerivaraston impparit kävivät minun kimppuun:D
- elämäää
Etkö osaa noille mitään asiallista sanoa? Luulin sinua fiksummaksi kuin mitä nyt oletkaan.
- jälleen
Kuinka täällä on tänään mennyt. Jaha, peeloo-mave täällä taas on pilannut koko palstan.
jälleen kirjoitti:
Kuinka täällä on tänään mennyt. Jaha, peeloo-mave täällä taas on pilannut koko palstan.
se on peelo eikä peeloo ja toiseksi, olen vain tässä vastaillut minulle esitettyihin kysymyksiin/väitteisiin. En siis ole mitenkään voinut pilata PALSTAA, koska tämä on vain yksi viestiketju. :D
elämäää kirjoitti:
Etkö osaa noille mitään asiallista sanoa? Luulin sinua fiksummaksi kuin mitä nyt oletkaan.
mutta mieti itse, Poliisit, joiden koulutus on pikkuisen pitempi, kuin rekkakuskeilla ja rekkakuskeilla se ei ole oikein mitään, niin TAJUAVAT sen, ettei amiksen käyneille kannata pitää liikennevalistusta. Minä taas lyön heti hanskat naulaan, kun huomaan potilaana..korjaan ..asiakkaana olevan amiksessa oleva, teinikorollan omistaja.:D
- Etukenossa
mave kirjoitti:
se on peelo eikä peeloo ja toiseksi, olen vain tässä vastaillut minulle esitettyihin kysymyksiin/väitteisiin. En siis ole mitenkään voinut pilata PALSTAA, koska tämä on vain yksi viestiketju. :D
Oothan sinä peelo kun melkeistä joka viestin luulet olevan kohdistettu sinulle. Perkele tollaset peelot sais viedä jalkapuuhun keskelle kylää.
- mastergay
mave kirjoitti:
mutta mieti itse, Poliisit, joiden koulutus on pikkuisen pitempi, kuin rekkakuskeilla ja rekkakuskeilla se ei ole oikein mitään, niin TAJUAVAT sen, ettei amiksen käyneille kannata pitää liikennevalistusta. Minä taas lyön heti hanskat naulaan, kun huomaan potilaana..korjaan ..asiakkaana olevan amiksessa oleva, teinikorollan omistaja.:D
Ai nyt jo poliisi fantasiat kehiin!
Etukenossa kirjoitti:
Oothan sinä peelo kun melkeistä joka viestin luulet olevan kohdistettu sinulle. Perkele tollaset peelot sais viedä jalkapuuhun keskelle kylää.
Kun klikkaat "vastaa tähän viestiin", niin se on nimenomaan siihen viestiin vastaus mitä olet ollu lukemassa ja kun katselet,et välttämättä ymmärrä, niin huomaat, että minulle on aikasta paljon vastattu:D
mastergay kirjoitti:
Ai nyt jo poliisi fantasiat kehiin!
Halutako sinä fantasioida poliiseista. Pitänee muistuttaaa, ettei tämä ole oikea foorumi sellaiseen.
- Etukenossa
mave kirjoitti:
Kun klikkaat "vastaa tähän viestiin", niin se on nimenomaan siihen viestiin vastaus mitä olet ollu lukemassa ja kun katselet,et välttämättä ymmärrä, niin huomaat, että minulle on aikasta paljon vastattu:D
Oikea havainto mutta väärä tulkinta. :lol:
- kaikille,
mave kirjoitti:
Ethän sinä pilaa palstaa, vaikka pääpeeloo oletkin. Etköhän se sinä kuitenkin ole se kaiken pahan alku. Voisi sanoa sinua mätäpaiseeksi.
- pelle_olet
mave kirjoitti:
Pilaat koko palstan ja nyt täytyisi vielä nähdä sädekehä pään päällä.
- mastergay
mave kirjoitti:
Halutako sinä fantasioida poliiseista. Pitänee muistuttaaa, ettei tämä ole oikea foorumi sellaiseen.
Mutta niinhän sinä mulle kerroit ,vai onko meidän tapaamis paikka vaihtunut?
- asioita
mave kirjoitti:
Hyvä tapa väistellä asioita tekemällä väyryset.
pelle_olet kirjoitti:
Pilaat koko palstan ja nyt täytyisi vielä nähdä sädekehä pään päällä.
jees pliis:D
- avautui?
mave kirjoitti:
jees pliis:D
Mave on siis homo, jos tulkitsin oikein?
- mastergay
avautui? kirjoitti:
Mave on siis homo, jos tulkitsin oikein?
On sillä ainakin homon piirteet ja seksuaalisuus ,mitä nyt noista viesteistä voi päätellä!
kaikille, kirjoitti:
Ethän sinä pilaa palstaa, vaikka pääpeeloo oletkin. Etköhän se sinä kuitenkin ole se kaiken pahan alku. Voisi sanoa sinua mätäpaiseeksi.
Kun aikoinani tulin tänne, niin täällä riehui väki just amiksen avulla. Minkäänlaista keskustelua täällä ei ollu vaan oli juuri tuollaisia "sä oot pelle" tai "sulla on aivoissa paskaa" huutelijoita. Minä en voi sille mitään, että palstalla on ammattikoulun pieni mafia, joka haluaa säilyttää oikeuden huutaa "peelo", "kusipää", "idiootti". Luuletko, että oikeasti ihmistä muka ärsyttää, jos ihminen, joka on nippanappa päässyt ammattikouluun, kutsuu toista peeloksi tai miksi vain edellä mainituista? Sellainen ei vaikuta elämään mitenkään , mutta osoittaa vain sen, että ammattikouluun on pyrkinyt tai oikeammin joutunut sellaiset ihmiset, jotka eivät tulevaisuudessa hyödytä Suomen kansantaloutta, koska yllätys, yllätys. Työelämässä tarvitaan kuitenkin sitä yleissivistystä, mitä teillä ei ole:D
mastergay kirjoitti:
On sillä ainakin homon piirteet ja seksuaalisuus ,mitä nyt noista viesteistä voi päätellä!
kun kerran sanoit päättelyllä saavan sellaisen tuloksen? Äitikö auttoi, koska ammattikoulun jannut ei taida saada mitään lopputulosta, hyvä kun saavat päästötodistuksen, ai niin , senhän saakin kaikki:(
- älyäkö?
mave kirjoitti:
Kun aikoinani tulin tänne, niin täällä riehui väki just amiksen avulla. Minkäänlaista keskustelua täällä ei ollu vaan oli juuri tuollaisia "sä oot pelle" tai "sulla on aivoissa paskaa" huutelijoita. Minä en voi sille mitään, että palstalla on ammattikoulun pieni mafia, joka haluaa säilyttää oikeuden huutaa "peelo", "kusipää", "idiootti". Luuletko, että oikeasti ihmistä muka ärsyttää, jos ihminen, joka on nippanappa päässyt ammattikouluun, kutsuu toista peeloksi tai miksi vain edellä mainituista? Sellainen ei vaikuta elämään mitenkään , mutta osoittaa vain sen, että ammattikouluun on pyrkinyt tai oikeammin joutunut sellaiset ihmiset, jotka eivät tulevaisuudessa hyödytä Suomen kansantaloutta, koska yllätys, yllätys. Työelämässä tarvitaan kuitenkin sitä yleissivistystä, mitä teillä ei ole:D
Viimeistään tämä kirjoituksesi paljastaa tapasi maalata itsesi jumalaksi muiden yläpuolelle. Yleensä sellainen ihminen ei ole muita viisaampi vaan paljon tyhmempi. Sopinee asia myös sinuun ja olet tämän palstan varsinainen peelo.
asioita kirjoitti:
Hyvä tapa väistellä asioita tekemällä väyryset.
toinen alkoi höpisemään fantasioista ja minä en puhunut niistä mitään:D
älyäkö? kirjoitti:
Viimeistään tämä kirjoituksesi paljastaa tapasi maalata itsesi jumalaksi muiden yläpuolelle. Yleensä sellainen ihminen ei ole muita viisaampi vaan paljon tyhmempi. Sopinee asia myös sinuun ja olet tämän palstan varsinainen peelo.
ja nyt sulle vasta valkeni, mikä minä olen? :D
Voi Herra Isä, auta meitä sinun kaltaisilta ihmisiltä;D- päättelyä
mave kirjoitti:
kun ei ne kerran sulta onnistu:D
Viesteissä viittaat omaan homouteesi. Ei paljon tarvitse päätellä. Ihme heppu olet. Ensiksi kirjoitat ja sitten väitätkin toisin. Et ole sanojesi mittainen.
- Juustöpäät
mave kirjoitti:
Eikähän se sunkin ole ihan turha puhua yleisellä tasolla asioista kun et siihen kummiskaan kykene. Se viha jota tunnet lapualaisuutta tai muita epäkohtia kohtaan niin ole nyt sen verran "viisas" että purat sen johonkin muuhun kuin tähän palstaan ,vittu menee hermot kun joku mave suoltaa jotain paskaa joka viestiin nimimerkillä tai sitten ilman.
päättelyä kirjoitti:
Viesteissä viittaat omaan homouteesi. Ei paljon tarvitse päätellä. Ihme heppu olet. Ensiksi kirjoitat ja sitten väitätkin toisin. Et ole sanojesi mittainen.
Missä muka olen sanonut olevani homo?
- pellevalittaja
mave kirjoitti:
ja nyt sulle vasta valkeni, mikä minä olen? :D
Voi Herra Isä, auta meitä sinun kaltaisilta ihmisiltä;DNiin, katsos minä tulin tänne tänä iltana ja huomasin täällä olevan ruudinkeksijän kauhavalta. Oletko koskaan ajatellut ampua itseäsi?Melkoinen valittaja ja takinkääntäjä näyt olevan.
Juustöpäät kirjoitti:
Eikähän se sunkin ole ihan turha puhua yleisellä tasolla asioista kun et siihen kummiskaan kykene. Se viha jota tunnet lapualaisuutta tai muita epäkohtia kohtaan niin ole nyt sen verran "viisas" että purat sen johonkin muuhun kuin tähän palstaan ,vittu menee hermot kun joku mave suoltaa jotain paskaa joka viestiin nimimerkillä tai sitten ilman.
Nuo rekkaamattomat, ammattikoulun ylpeydet, ovat ihan sitä ittiäään eli Lapuan eliittiä:D
pellevalittaja kirjoitti:
Niin, katsos minä tulin tänne tänä iltana ja huomasin täällä olevan ruudinkeksijän kauhavalta. Oletko koskaan ajatellut ampua itseäsi?Melkoinen valittaja ja takinkääntäjä näyt olevan.
eikös Lapualla tunneta lakia?
- mietiskelyä
mave kirjoitti:
kun kerran sanoit päättelyllä saavan sellaisen tuloksen? Äitikö auttoi, koska ammattikoulun jannut ei taida saada mitään lopputulosta, hyvä kun saavat päästötodistuksen, ai niin , senhän saakin kaikki:(
Ammattikoululaisuuttahan et tiedä. Mutta minä tiedän sinun pilaavan kirjoituksillasi näitä palstoja. Kivaahan se on pilata hyvä idea.
Aika hyvin tiedät amisjutut. Ilmeisesti olet noita säälistä läpi päästettyjä nenänkaivajia. - peijjoonikas
mave kirjoitti:
Nuo rekkaamattomat, ammattikoulun ylpeydet, ovat ihan sitä ittiäään eli Lapuan eliittiä:D
No miksi sinä täällä sitten peeloilet?
- muuntele
mave kirjoitti:
Taas kääntelet takkia. Kysymys ei ole yllytystä. Enkä muuten ole Lapualta.
- Ei näy onnen lahjoja
mave kirjoitti:
Ja itse jaat 9mm:n patruunoja eläinten suojelijoille ... että se laki ei sua koske?
Ei näy onnen lahjoja kirjoitti:
Ja itse jaat 9mm:n patruunoja eläinten suojelijoille ... että se laki ei sua koske?
olisit lukenut sen jutun kunnolla:D
- kääntyilee
mave kirjoitti:
Pistit sitten taas takin toisin päin päälle. Tuollaista sanotaan valehteluksi.
peijjoonikas kirjoitti:
No miksi sinä täällä sitten peeloilet?
siksi minä olen.muuten Kertoiko äitisi sinulle koskaan pudottaneensa sinua päällensä lattialle tai jollekin kovalle alustalle?:D
- Fariseukset
mave kirjoitti:
Ainakaan mun ei tartte peeloilla tällä palstalla ja kyllä se koko viestiketju tallessa on jos sitä tavaamaan haluat tulla.
- sellaista
mave kirjoitti:
siksi minä olen.muuten Kertoiko äitisi sinulle koskaan pudottaneensa sinua päällensä lattialle tai jollekin kovalle alustalle?:D
Sinut olisi saanutt äitisi pudottaa. Olisi tehnyt äo:llesi hyvää, jos kusi olisi tullut päästä pois.
kääntyilee kirjoitti:
Pistit sitten taas takin toisin päin päälle. Tuollaista sanotaan valehteluksi.
Ainä olet lukenut vain maaseudun tulevaisuutta ja Ilkkaa ja sieltä olet poiminut tuon termin. Mikäli ihminen saa uutta, ennenkuulumatonta tieto, on viisainta silloin miettiä asioita uudelleen ja katsoa pitääkö vaihtaa mielipidettänsä, eikä härkäpäisesti pitää päänsä, kuten Lapualla on tapana:D
- Maanpako
mave kirjoitti:
mutta äiti keskusteluihin MUAHAHAHAHAHAHA ......
Nuku välillä. Fariseukset kirjoitti:
Ainakaan mun ei tartte peeloilla tällä palstalla ja kyllä se koko viestiketju tallessa on jos sitä tavaamaan haluat tulla.
kerro osoite:D
- poliiseista
mave kirjoitti:
toinen alkoi höpisemään fantasioista ja minä en puhunut niistä mitään:D
Sinähän poliiseista aloit puhua. Onko takissa kolmas kolmas puoli? Sekin olisi kiva nähdä päälläsi?
- mastergay
mave kirjoitti:
Ainä olet lukenut vain maaseudun tulevaisuutta ja Ilkkaa ja sieltä olet poiminut tuon termin. Mikäli ihminen saa uutta, ennenkuulumatonta tieto, on viisainta silloin miettiä asioita uudelleen ja katsoa pitääkö vaihtaa mielipidettänsä, eikä härkäpäisesti pitää päänsä, kuten Lapualla on tapana:D
Niin tuutko huomen illalla niinkuin lupasit?
- paras varmaan
mave kirjoitti:
Valehtelusta voi luikerrella sanomalla vaihtavansa mielipidettä? Muistaaksesi mainostitkin jo poliitikkoja. Valehtelu on siis mielipiteen vaihtamista.
- osoites
mave kirjoitti:
kerro osoite:D
Se o kauhavan käräjäoikeus ,jos hyvin sattuu... että silleen
osoites kirjoitti:
Se o kauhavan käräjäoikeus ,jos hyvin sattuu... että silleen
olisit vain kertonut sen osoitteesi, mut minkäs sille voi kun ihminen pelkää:(
- Möykkäri
mave kirjoitti:
olisit vain kertonut sen osoitteesi, mut minkäs sille voi kun ihminen pelkää:(
Ajattelin vaan sun parasta ,nyt kun noi tehyläisetkin on lakossa.
- seurannut
Möykkäri kirjoitti:
Möykkärille tiedoksi ettei tehyläiset vielä ole lakossa!!!! Käväiseppäs uutis-sivuillakin välillä
- Möykkäri
seurannut kirjoitti:
Möykkärille tiedoksi ettei tehyläiset vielä ole lakossa!!!! Käväiseppäs uutis-sivuillakin välillä
Ennakoontia ... ennakoontia ja eherootti se hallituski "järkeistämään" tätä nettikirijoottelua.
.. Möykkäri kirjoitti:
Suuret on puheet, muttei ole sussa miestä. Mene nyt sinne mammalle kertomaan, kuinka sinä netissä MELKEIN voitit tappelun:D
- Möykkäri
mave kirjoitti:
Suuret on puheet, muttei ole sussa miestä. Mene nyt sinne mammalle kertomaan, kuinka sinä netissä MELKEIN voitit tappelun:D
Se käy kyllä .... mutta mee nyt ton sun sairautes kans hoitoon ennenkuin se äityy oikein pahaksi!
- tyhmää sakkia
ja ansaitsevat sellaisen Kauppakadun kuin se nyt on. Sen osoittaa tämäkin keskustelu ihan asiallisen aloituksen jälkeen.
- Karvanassu
Mave tos peeloilee niin menee kaikki vituiksi
- tykittäjä
Karvanassu kirjoitti:
Mave tos peeloilee niin menee kaikki vituiksi
ja asuu Seinäjoen Kasperissa,missä kaikki muutkin huume ym.hörhöt asuu.Ne on ohjattu sinne kaupungin perälle,ettei niitä tarvi keskustas kattella.Siellä ne toisiaan puukottaa,ammuskeloo ja muuten vaan muiluttaa kaikes rauhas.Sellaista lännen meininkiä,ensin ollaan ylimmät ystävät ja sitten otetaan miehestä mittaa tappelemalla.
- meininkiä
Mave on sitten käynyt taas käynyt terrorisoimassa keskustelun. Sillä ei sitten muuta elämää ole.
- Juustöpäät
Melko sairasta rupee oleen.
- kauppakadun liikenteestä
se olis nyt kunnos jos ei taas joku hörhöporukka olisi valittanu, sitä saa mitä tilaa!
- vipinää
on muuten niin hiljaista sakkia täällä,kyllä kaikki lukee,muttei uskalla ottaa kantaa mihinkään.Tehkää Kauppakadusta kävelykatu,ison maailman malliin,niin ei tarvi valittaa.
- kunhan
vipinää kirjoitti:
on muuten niin hiljaista sakkia täällä,kyllä kaikki lukee,muttei uskalla ottaa kantaa mihinkään.Tehkää Kauppakadusta kävelykatu,ison maailman malliin,niin ei tarvi valittaa.
jätää nuo maven jorinat ja niistä provosoituneet kokonaan väliin, löytää aivan asiallisia ja järkeviäkin mielipiteitä. Ehdotan luku- ja kirjoituskieltoa mavelle ja maven kirjoituksille niin taso tällä palstalla nousisi huomattavasti.
- ja risuja
kunhan kirjoitti:
jätää nuo maven jorinat ja niistä provosoituneet kokonaan väliin, löytää aivan asiallisia ja järkeviäkin mielipiteitä. Ehdotan luku- ja kirjoituskieltoa mavelle ja maven kirjoituksille niin taso tällä palstalla nousisi huomattavasti.
vähän jokaaselle!
Ihan alkuun, sinä / te jotka aloititte kuittailemaan:sulla on paskaa päässä(jne)
Ihan itse aloititte typerästi!sitä saa mitä tilaa..
Sitten MAVE!
Olen joskus "keskustellut" täällä ihan sivistyneesti ja olen sitä mieltä,että sulla on jopa usein ihan pointti jutuissasi,mitä kaikki ei vaan osaa tai halua nähdä.
MUTTA vaikka tiedän että totta tosiaan kaikki amiksessa,kuten ei lukiossakaan ole ihan sitä eliittiä,EI SAA YLEISTÄÄ!
minä satun olemaan ammatiltani metallipuolen ihmisiä,loukkaa moinen tyyli siis yleistää kaikki metallialan ihmiset TYHMIKSI!
Jotta eläs yleestä,kiitos! ja risuja kirjoitti:
vähän jokaaselle!
Ihan alkuun, sinä / te jotka aloititte kuittailemaan:sulla on paskaa päässä(jne)
Ihan itse aloititte typerästi!sitä saa mitä tilaa..
Sitten MAVE!
Olen joskus "keskustellut" täällä ihan sivistyneesti ja olen sitä mieltä,että sulla on jopa usein ihan pointti jutuissasi,mitä kaikki ei vaan osaa tai halua nähdä.
MUTTA vaikka tiedän että totta tosiaan kaikki amiksessa,kuten ei lukiossakaan ole ihan sitä eliittiä,EI SAA YLEISTÄÄ!
minä satun olemaan ammatiltani metallipuolen ihmisiä,loukkaa moinen tyyli siis yleistää kaikki metallialan ihmiset TYHMIKSI!
Jotta eläs yleestä,kiitos!Pitää pikkuisen itse miettiä, mikä voi olla totta ja mikä ei. yleisesti on tiedossa, että lapualaisten suurin ongelma on itseluottamuksen puute ja siitä aiheutuvat "näyttämisenhalut".Lapulaisten uhoaminen on jo maankuulua ja sitten jotkut lapualaiset luulee, että niitä peljätään ja kunnioitetaan sen takia. Tuohon amis-kommenttiin kun olisi yksinkertaisesti sanonut vain , että yksi menestyneimmistä Etelä-Pohjalaisista yrittäjistä on Jorma lillbacka ja arvaas miltä pohjalta on ponnistanut?
- tarvitte
mave kirjoitti:
Pitää pikkuisen itse miettiä, mikä voi olla totta ja mikä ei. yleisesti on tiedossa, että lapualaisten suurin ongelma on itseluottamuksen puute ja siitä aiheutuvat "näyttämisenhalut".Lapulaisten uhoaminen on jo maankuulua ja sitten jotkut lapualaiset luulee, että niitä peljätään ja kunnioitetaan sen takia. Tuohon amis-kommenttiin kun olisi yksinkertaisesti sanonut vain , että yksi menestyneimmistä Etelä-Pohjalaisista yrittäjistä on Jorma lillbacka ja arvaas miltä pohjalta on ponnistanut?
arvata,sen voi lukea riviesi välistä ;)
Mutta onko se kylän kiertely(asiasta kaffipannuun) vielä niin suosittua kuin oli silloin ,kun minä olin nuori,ei vissiin ainakaan enää kävellen niinkään kierrä nuoriso ollenkaan?? Pitääs vissii heittää sivistävä kierros illalla kylällä ;))) - Pohjalaisuus
mave kirjoitti:
Pitää pikkuisen itse miettiä, mikä voi olla totta ja mikä ei. yleisesti on tiedossa, että lapualaisten suurin ongelma on itseluottamuksen puute ja siitä aiheutuvat "näyttämisenhalut".Lapulaisten uhoaminen on jo maankuulua ja sitten jotkut lapualaiset luulee, että niitä peljätään ja kunnioitetaan sen takia. Tuohon amis-kommenttiin kun olisi yksinkertaisesti sanonut vain , että yksi menestyneimmistä Etelä-Pohjalaisista yrittäjistä on Jorma lillbacka ja arvaas miltä pohjalta on ponnistanut?
Muuten hyvä kommentti, mutta taitaa sopia myös Härmiin ja Kauhavaan. Jos historiaa muistelet, niin tapeltu on ja verenperintönä tietty luonteenpiirre pilkistää edelleen koko seutukunnassa. Itse lähdin Kauhavalta 25 vuotta sitten. Ihmiset ovat siellä Etelä-Pohjamaalla edelleen sellaisia "näytetähä" -tyylisiä. Ja kauhavalaisten kateus lapualaisia kohtaan tuntuu menevän verenperintönä.
- herännyt
mave kirjoitti:
Olet sitten aloittanut heti aamusta. Luin aiempia viestejä ja nimeän sinut Peeloksi Pohjois-Koreasta. Hyvää sabotointipäivää ja surunvalittelut asiallista palstaa toivoville.
- herännyt myös
herännyt kirjoitti:
Olet sitten aloittanut heti aamusta. Luin aiempia viestejä ja nimeän sinut Peeloksi Pohjois-Koreasta. Hyvää sabotointipäivää ja surunvalittelut asiallista palstaa toivoville.
Voi kun täs olis peili, niin näyttäisin mitä sieltä näet. Se on tämä.
"Olet sitten aloittanut heti aamusta. Luin aiempia viestejä ja nimeän sinut Peeloksi Pohjois-Koreasta. Hyvää sabotointipäivää ja surunvalittelut asiallista palstaa toivoville."
Onko kovinkin älykäs kirjoitus? Riitelyyn tarvitaan aina vähintään kaksi. - harjoittelevat ajamista
tarvitte kirjoitti:
arvata,sen voi lukea riviesi välistä ;)
Mutta onko se kylän kiertely(asiasta kaffipannuun) vielä niin suosittua kuin oli silloin ,kun minä olin nuori,ei vissiin ainakaan enää kävellen niinkään kierrä nuoriso ollenkaan?? Pitääs vissii heittää sivistävä kierros illalla kylällä ;)))kaupungin keskustoissa,pitäisihän jokaisen se muistaa,saavat perheen auton illalla käyttöönsä ja missäs sitä ajoharjoittelua muualla saa,kuin keskustassa.Onko se nyt niin paha.Jokainenhan meistä on joskus ollut nuori(vaikka siitä on pitkä aika!)Mennään me papatkin sinne sekaan,nostellaan nuorille kättä ja ollaan onnellisia.Mummotkin on tervetulleitä liukkaan kelin ajoharjoitteluun.
- ajatella
herännyt myös kirjoitti:
Voi kun täs olis peili, niin näyttäisin mitä sieltä näet. Se on tämä.
"Olet sitten aloittanut heti aamusta. Luin aiempia viestejä ja nimeän sinut Peeloksi Pohjois-Koreasta. Hyvää sabotointipäivää ja surunvalittelut asiallista palstaa toivoville."
Onko kovinkin älykäs kirjoitus? Riitelyyn tarvitaan aina vähintään kaksi.Etkö osaa ajatella, kun kopioit muiden sanomisia. Uusavuttomuus on nykyään vallalla ja iskenyt tännekin.
- jätä
ajatella kirjoitti:
Etkö osaa ajatella, kun kopioit muiden sanomisia. Uusavuttomuus on nykyään vallalla ja iskenyt tännekin.
Kopion sen henkilön omaa tekstiä, jota kommentoin. Normaali käytäntö keskustelupalstoilla.
- olipas taas
herännyt kirjoitti:
asiallista!
Tuloo mielehen ala-koulu ajat,kun joku joutuu hampaasihin ja mitä tahansa tekikin,aina se oli väärin..
aikuistukaa! - pyörii rinkiä
harjoittelevat ajamista kirjoitti:
kaupungin keskustoissa,pitäisihän jokaisen se muistaa,saavat perheen auton illalla käyttöönsä ja missäs sitä ajoharjoittelua muualla saa,kuin keskustassa.Onko se nyt niin paha.Jokainenhan meistä on joskus ollut nuori(vaikka siitä on pitkä aika!)Mennään me papatkin sinne sekaan,nostellaan nuorille kättä ja ollaan onnellisia.Mummotkin on tervetulleitä liukkaan kelin ajoharjoitteluun.
muarit,faarit,teinit,autoilla,kraktoriilla ja mopoolla täydes sovus kylällä ,menkää kattomahan.
- Möykkäri
herännyt kirjoitti:
:lol:
- Kunnan kirot
mave kirjoitti:
se oli edellispäivänä jo kirjoitettu:D
Kiitos Jeesus kun jaksoit tähänkin viestiin vastata
- tk:sta hautausmaalle
pyörii rinkiä kirjoitti:
muarit,faarit,teinit,autoilla,kraktoriilla ja mopoolla täydes sovus kylällä ,menkää kattomahan.
häiritsee meitä nuoria valtavasti,se on sellainen pitkä jono,kun se tuloo vastahan pitää muitten pysähtyä,ottaa pois lakki päästä ja ajaa melkein ojaan.Missään muualla maan kaupungiis ei oo tälläistä häirintää.
- jos pääset
Lapuan kauppakaturemontti olisi jo työn alla, jos ei olisi jälleen valitettu.
Lapuan kaupungin on hyväksytettävä lähes kaikki ympäristöäkoskevat päätöksesnsä nurkkakivellä, joka viivästää suunnitelmia vuosilla ja hinta nousee.
Ehdotus: Johtavat nurkkivet ehdokkaiksi seuraaviin kunnallisvaaleihin, että saisivat jo valtuustossa/hallituksessa vaikuttaa tuleviin suunnitelmiin.- ehdotus.
Saman asian jankuttajat voisivat vaikka lyödä päänsä nurkkakiveen tai päätöksentekijäjoukkoon kuuluvana alkaa puuhaamaan kunnollisia suunnitelmia, ettei kenenkään travitse valittaa.
- Juntiilta
Pitäisi ensimmäiseksi kieltää kylänkierto.
Ne viraattomat ei mitään muuta tee kun rundaa sitä lapuan olematoonta kylänrinkiä ja on viälä rehevää......
Ensimmääset pääjuntit aloittaa kierron heti aamusta,on se niin vitun tyhymää hommaa!!!Hankkikaa elämä!
Poliisit muutamaksi illaksi seuraamaan tilannetta ja kun se juntti sillä autollaan jossa on mustat takasivulasit,kiertää viidettä kertaa turhan takia kylää,niin heti sakot,ja niin että tuntuu.
Ei varmasti enää kierrä.- asialla
nääs se ettii ittelleen elämänkumppania.
- aamulla kiittelin
säätäjiä kirkonristeyksessä..prkle!
Jonoa kukkakaupalle ja valot paloo 2 sekuntia,melkoosen nopeeksi luuloovat meitä autoilijoita..- Kiroaja
Ympäristökeskukselle vois laittaa valituksen tosta ,kun nehän on selvästi ympäristöriski.
Seuraavaksi kun tonne sirkukseen valitaan pellejä niin voisin äänestää semmoisen puolesta joka lupaa poistaa moiset diskovalot! - sulla
Kiroaja kirjoitti:
Ympäristökeskukselle vois laittaa valituksen tosta ,kun nehän on selvästi ympäristöriski.
Seuraavaksi kun tonne sirkukseen valitaan pellejä niin voisin äänestää semmoisen puolesta joka lupaa poistaa moiset diskovalot!On? voitaas vittuuntuneina nostella toisillemma kättä aamuusella ;)
Moon se jonka huulilta voi lukea koko kirjon ärräpäitä... ja toden näköösesti hakkaan päätä rattiin..
- Samaa mieltä.
Kyllä täytyy sanoa että mave on osunut kommentillaan ihan naulan kantaan. Lapuallahan asuu vain juntteja amis tuunareita ja duunareita, joiden äo on jotain 75 eli paljon siellä päässä ei tapahdu. Ja kyllähän se niin on että nämä amis pellet siellä kylillä kaahailee pilluringillä tälläkin hetkellä. Kato amis on sellainen eläin jolla ei ole elämää, niin pitäähän se aika johonkin kuluttaa. Kerrankin näin kun yks tuunattu auto lähti mun edessä heittelemään, ja päätyi ojaan. Aluksi pysähdyin mutta sitte ku mä näin että siellä autossa, oli joku saatanan amis niin päätin jatkaa vain matkaa. Kyllähän noi luuserit tunnistaa jo kaukaa.
- sitten heitteellejättöön
mitähän se lakikirja tästä sanoo.
Lapualainen ammattikoulun kasvatti veti Sierralla kylkimyyryä Kauhavan keskustan läpi useampaan otteeseen. Tuan siitä saa, kun poliisi ei puutu lapualla rankasti amiksen poikien toimintaan, niin nyt ne valopäät on alkanu liikkua jo ihmistenkin ilmoilla.:D
- ainaisviha
Lapuan amista kohtaan,kun ei päässyt sitä kunnialla läpi,en tiedä saiko koskaan päästötodistusta,kun on vain tuhannen euron(itse kertonut)palkkalainen ja asuu köyhänä vuokralla Seinäjoen Kasperissä.
ainaisviha kirjoitti:
Lapuan amista kohtaan,kun ei päässyt sitä kunnialla läpi,en tiedä saiko koskaan päästötodistusta,kun on vain tuhannen euron(itse kertonut)palkkalainen ja asuu köyhänä vuokralla Seinäjoen Kasperissä.
missä mä niin on kertonu, että vain tonnin saan palkkaa?:D. Olet oikeassa, en ole valmistunut Lapuan ammattikoulusta;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1562012
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231938Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1681683Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980- 64954
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917