mitkä taklaukset ovat salibandyssä sallittu
taklaukset
4
532
Vastaukset
- exel-man
jonkun verran kylkeen ainakin minä pelaan enkä paljon oo jäähyi saanu. ei selkään, ei päin naamaa. Vaan vähän tuupaset kylkee et viholline horjahtaa
- AURINKOKUNINGAS!
like tami could say "tässä lajissa ei selkään tulla, sä annat respectii vastustajal ja otat olkapää olkapäähän"
- V#4
ainaki meen kylkee. mut kannattaa varoo ettei kyynärpäällä yhtää, koska siit tuomari sit viheltää. En oo saanu jäähyjä enkä mittää ku oon pitäny kädellä toisesta kylestä kii ettei vahingossakaa kyynärpäällä osu. kans ettei selkään työnnä. Tuomari vaa nauro ku vastapeluri rupes itkee et taklaan yms. sano et ihan sääntöjen mukasesti.
- kovuus
Ite heitän vähä jerryy vastustajan pojil ja kovuuttaa nii tuomaritki nauraa ku naapurin poijjat pillittää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161