mitkä taklaukset ovat salibandyssä sallittu
taklaukset
4
541
Vastaukset
- exel-man
jonkun verran kylkeen ainakin minä pelaan enkä paljon oo jäähyi saanu. ei selkään, ei päin naamaa. Vaan vähän tuupaset kylkee et viholline horjahtaa
- AURINKOKUNINGAS!
like tami could say "tässä lajissa ei selkään tulla, sä annat respectii vastustajal ja otat olkapää olkapäähän"
- V#4
ainaki meen kylkee. mut kannattaa varoo ettei kyynärpäällä yhtää, koska siit tuomari sit viheltää. En oo saanu jäähyjä enkä mittää ku oon pitäny kädellä toisesta kylestä kii ettei vahingossakaa kyynärpäällä osu. kans ettei selkään työnnä. Tuomari vaa nauro ku vastapeluri rupes itkee et taklaan yms. sano et ihan sääntöjen mukasesti.
- kovuus
Ite heitän vähä jerryy vastustajan pojil ja kovuuttaa nii tuomaritki nauraa ku naapurin poijjat pillittää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 231538
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478