niin elikkä täs on tosta "snowskatesta"että mistä niitä saa ja kertokaa mahdollista kokemistanne vammoista
lumi skeittaus
1
1057
Vastaukset
- oman nelisen
vuotta sitten Hong Kong tavaratalosta. Sitten ne poistuivat sieltä, varmaan Hyssälä kielsi.
Ei mulla mitään vammoja snowskedellä ole tullut, koska lasken loivia luonnonrinteitä ensilumen tultua, kun ei vielä lumilaudalla pääse eteläsuomessa mihinkään. Pururatoja ja ruohoisia mäkiä, niissä pääse meneemään, kun on pari senttiä lunta.
Snowskedestä pääsee hyppäämään pois, jos hommaa karkaa käsistä. Kuten muussakin urheilussa matka ei tapa vaan vauhti.
Lumilaudalla on mennyt halfpipessä olkapää pois paikaltaan kun putosin 33 -vuotiaana kolmesta metristä. Sitten marssimurtuma oikeaan sääreen hyppimisestä ja luonnomäissä tarpomisesta. Ok kaikki vammat vaikka ikää on lähemmäs 40.
Aloitin lumilautailun, kun olin 30. Aiemmin olin suksimies, enää en niihin koske ja myin ne pois. Purjelaudan ostin opintolainalla 18 -vuotiaana ja surffaan sillä vieläkin. Sitten mulla on 6m2 leijapurje ja leijapurjehdus lumilaudalla on hauskinta mitä tiedän, mukaan lukien seksi.
Aattelin ostaa sukulaispojille lahjaksi snowskeden, täytyy soitella kaupat läpi.
http://nolla.net/jutut/index-juttu_id-1928-tyyppi-0-Snowskede_testi.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1333688Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,813193SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.852614Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72406Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2412320Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392196- 42949
- 95938
- 53829
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16800