niin elikkä täs on tosta "snowskatesta"että mistä niitä saa ja kertokaa mahdollista kokemistanne vammoista
lumi skeittaus
1
957
Vastaukset
- oman nelisen
vuotta sitten Hong Kong tavaratalosta. Sitten ne poistuivat sieltä, varmaan Hyssälä kielsi.
Ei mulla mitään vammoja snowskedellä ole tullut, koska lasken loivia luonnonrinteitä ensilumen tultua, kun ei vielä lumilaudalla pääse eteläsuomessa mihinkään. Pururatoja ja ruohoisia mäkiä, niissä pääse meneemään, kun on pari senttiä lunta.
Snowskedestä pääsee hyppäämään pois, jos hommaa karkaa käsistä. Kuten muussakin urheilussa matka ei tapa vaan vauhti.
Lumilaudalla on mennyt halfpipessä olkapää pois paikaltaan kun putosin 33 -vuotiaana kolmesta metristä. Sitten marssimurtuma oikeaan sääreen hyppimisestä ja luonnomäissä tarpomisesta. Ok kaikki vammat vaikka ikää on lähemmäs 40.
Aloitin lumilautailun, kun olin 30. Aiemmin olin suksimies, enää en niihin koske ja myin ne pois. Purjelaudan ostin opintolainalla 18 -vuotiaana ja surffaan sillä vieläkin. Sitten mulla on 6m2 leijapurje ja leijapurjehdus lumilaudalla on hauskinta mitä tiedän, mukaan lukien seksi.
Aattelin ostaa sukulaispojille lahjaksi snowskeden, täytyy soitella kaupat läpi.
http://nolla.net/jutut/index-juttu_id-1928-tyyppi-0-Snowskede_testi.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984