niin elikkä täs on tosta "snowskatesta"että mistä niitä saa ja kertokaa mahdollista kokemistanne vammoista
lumi skeittaus
1
996
Vastaukset
- oman nelisen
vuotta sitten Hong Kong tavaratalosta. Sitten ne poistuivat sieltä, varmaan Hyssälä kielsi.
Ei mulla mitään vammoja snowskedellä ole tullut, koska lasken loivia luonnonrinteitä ensilumen tultua, kun ei vielä lumilaudalla pääse eteläsuomessa mihinkään. Pururatoja ja ruohoisia mäkiä, niissä pääse meneemään, kun on pari senttiä lunta.
Snowskedestä pääsee hyppäämään pois, jos hommaa karkaa käsistä. Kuten muussakin urheilussa matka ei tapa vaan vauhti.
Lumilaudalla on mennyt halfpipessä olkapää pois paikaltaan kun putosin 33 -vuotiaana kolmesta metristä. Sitten marssimurtuma oikeaan sääreen hyppimisestä ja luonnomäissä tarpomisesta. Ok kaikki vammat vaikka ikää on lähemmäs 40.
Aloitin lumilautailun, kun olin 30. Aiemmin olin suksimies, enää en niihin koske ja myin ne pois. Purjelaudan ostin opintolainalla 18 -vuotiaana ja surffaan sillä vieläkin. Sitten mulla on 6m2 leijapurje ja leijapurjehdus lumilaudalla on hauskinta mitä tiedän, mukaan lukien seksi.
Aattelin ostaa sukulaispojille lahjaksi snowskeden, täytyy soitella kaupat läpi.
http://nolla.net/jutut/index-juttu_id-1928-tyyppi-0-Snowskede_testi.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263398
- 771660
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa811171Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1531114- 45961
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52937Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe178895- 61892
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139785