Miksi ihmeparaneminen

ei koskaan

tehoa pyörätuolipotilaisiin? Miksi Jumala ei halua parantaa myös heitä?

16

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....
    • miksi eripituisten

jalkojen tapauksissa lyhempää jalkaa aina jatketaan eikä pitempää lyhennetä.

• Lyhentäjä

Lyhentäminen on helpompaa kuin pidentäminen.
        Ihminen pystyy lyhentämään, mutta vain Jumala pidentää, ymmärrätkö?
        Vai oletko idiootti?

• ymmärränkin nyt
        Lyhentäjä kirjoitti:

Lyhentäminen on helpompaa kuin pidentäminen.
        Ihminen pystyy lyhentämään, mutta vain Jumala pidentää, ymmärrätkö?
        Vai oletko idiootti?

että sinä niitä jalkoja lyhentelet , jotka sitten Jumala jatkaa,

• ymmärränkin nyt kirjoitti:

että sinä niitä jalkoja lyhentelet , jotka sitten Jumala jatkaa,

Joku hihhuli vaan hermostui huomatessaan, että noin yksinkertaisella havainnolla voidaan koko ihmeparantaminen osoittaa silkaksi huuhaaksi.

• Idiootiksi ja
        Työmies2 kirjoitti:

Joku hihhuli vaan hermostui huomatessaan, että noin yksinkertaisella havainnolla voidaan koko ihmeparantaminen osoittaa silkaksi huuhaaksi.

tyhmäksi meikäläistä saa epäillä ja sellaiseksi uskoakin näissä(kin) asioissa, eikä se minua loukkaa - pikemminkin päinvastoin! ;)

• puhuttu paljon M:stä.
      Minä en tiedä muuta hänestä muuta kuin satuin samaan aikaan paikalle, kun M:n fysiöterapeutti ja vaikka en hänen puheestaan paljon saanutkaan selvää niin ymmärsin että M pystyy halutessaan kuntoutumaan.
      Mulla oli joskus kaveri, n.50-vuotias mies(itse olin about 26-v.)joka tuli mukaani Siwan pihalta "ruksalta", kun kerroin että koin PyhänHengen vaatineen minua pyytämään häntä mukaani.
      (Myöhemmin hän kertoi että jokin yliluonnollinen oli herättänyt hänet töytäisyllä iltakokouksen aikaan ja että hänet oli erotettu siitä seurakunnasta koska oli ihastunut eronneeseen annikkiin 10 vuotta aiemmin ja että siellä oli rukoiltu häntä takaisin koko tämä aika)
      Hä oli halvaantunut nuorena ja lääkärit oli sanonut ettei koskaan enää kävele.
      Mutta kyllä hän käveli ja se johtui hänen uskostaan.
      Vielä tänä päivänäkin hän on uskossa ja asuu siis edelleen äitinsä kanssa.
      Usko olisi voinut pelastaa tällä palstalla kirjoitelleen "poika tuntureilta"nimimerkin takana piilevän ihmisenkin. näin hän on meille itse todistanut.
      Mutta ei hän halunnut, ei kai kokenut tätä maailmaa enää niin mielekkääksi.
      Ei halunnut M:kään.
      Tiedän sellasenkin tapauksen jossa eräs mies sai aivoinfarktin. Hänen vaimonsa kertoi sen tutulle joka kerto mulle, että sen jälkeen hän(vaimo)oli lukenut sille miehelle lasten satukirjoja.
      Hän uskoi siihen,että ihminen oppii jos vain haluaa oppia.
      Eli steinerpedagogiikkaa voi soveltaa aikuisiinkin.
      Se vaimo ei uskonut lääkäriä vaan itseensä ja suhteeseensa ja opetti miehelleen kaiken uudestaan.
      Tuo mun tuttu kerto soveltaneensa saatua oppia itseensä.
      Nykyisin hän osaa päässälaskut yhtä hyvin kuin esim.puhumisen. On niin nopea.
      Jokaisella on tämä taito jos vain muisti pelaa.
      Me muistamme lapsuuden kaverimme tosi nopeesti vaikka emme olisi nähneet häntä vuosikymmeniin.
      Samalla tavalla voi pysähtyä miettimään mistä se johtuu...jotain meissä itsessämme on, joka synnyttää uutta elämää ja terveyttä.
      Jotain sellasta mitä me emme itsekkään käsitä.

• kirjoitin "ruksalta" vaikka ois pitänyt kirjoittaa"ruksalle". Vein siis hänet Siwan pihalta ruksalle.
        Mä kuuluin silloin kyllä baptisteihin. Vasta myöhemmin liityin uudelleen helluntaiseurakuntaan.
        Mutta kyllä voi pyörätuolipotilas parantua myös. Mä uskon sen, vaikka en mitään todisteita nähnytkään, että oli ollut halvaantunut.

• larkkinen
        auroraboreallis kirjoitti:

kirjoitin "ruksalta" vaikka ois pitänyt kirjoittaa"ruksalle". Vein siis hänet Siwan pihalta ruksalle.
        Mä kuuluin silloin kyllä baptisteihin. Vasta myöhemmin liityin uudelleen helluntaiseurakuntaan.
        Mutta kyllä voi pyörätuolipotilas parantua myös. Mä uskon sen, vaikka en mitään todisteita nähnytkään, että oli ollut halvaantunut.

koskea näitä somaattisia sairauksia kuten päänsärky,hartiakivut,maha ja selkäkivut,unettomuus ym...eipä tosiaankaan halvautunut ole siitä vaan parantunut koskaan ainakaan suomessa.

• hansutuulia

parantanut rullatuolipotilaita, miksihän et ole kuullut niistä ollenkaan. Ei ole kauaakaan kun katselin erästä lähetystä jossa monet rullatuolipotilaat nousivat Jeesuksen nimessä. Eräs pieni rullatuolilapsi myöskin työnteli julistajan edessä tyhjää tuoliaan. Minulla on videokasetilla tämänlainen kohtaus jossa eräs nainen pääsi tuolistaan eroon. Ei tarvittu rukoilijan kättä rukoilemaan heidän puolestaan, vaan yleisöstä parani näitä ihmisiä.

• huijausta

videoituihin "ihmeparantumisiin". Ne ovat kaikki petosta.

Niillä monet evankelistat tekevät valtavia rahasummia. Esim. Benny Hinn on jäänyt jo usean kerran kiinni käyttäessään maksettuja "parannettavia".

• uskovaisia,
        huijausta kirjoitti:

videoituihin "ihmeparantumisiin". Ne ovat kaikki petosta.

Niillä monet evankelistat tekevät valtavia rahasummia. Esim. Benny Hinn on jäänyt jo usean kerran kiinni käyttäessään maksettuja "parannettavia".

nykyisiä ja uskostaan luopuneita mahtaisikaan löytyä mikäli he päästäisivät äänensä kuuluville? Oletan, että melkein "pilvin pimein"! Jostakin syystä monilta uskovaisilta näyttää kaikki kriittinen ajattelu katoavan kun tulevat kysymykseen kertomukset tapahtumista ja teoista joita heidän omaan viiteryhmiinsä kuuluvien henklöiden toimesta on jossakin päin maailmaa tehty. Kärjistäen, takuuna näiden tapahtumien todenperäisyydelle näyttää olevan, että kyseisen teon aktissa on on käytetty sanoja: 'hallelujaa, Jeesus ja Pyhä Henki'. - Mikäli sanat olisivat olleet vaikkapa 'Allah tai Krisna', kriittinen asenne kerrotun todenperäisyyteen olisi luultavasti säilynyt.

• ei oikeasti

tapahdu. Usein elimistö itse voi parantua monista sairauksista, mutta jos on esimerkiksi hermoston vaurioitumisesta johtuva halvaus eikä korvaavia hermoratoja ole, ei siitä parane lainkaan. Sen vuoksi pyörätuolipotilaat eivät parane.

No miksi sitten kaikkivoipa Jumala ei korjaa hermoja: sen saat päätellä ihan itse.

Se kannattaa muistaa, että sellainen pyörätuolipotilas, jolla on ollut aivoinfarkti voi toki parantua, koska motoriset hermostot eivät ole vaurioituneet ja keskushermosto (usein pitkän kuntoutuksen jälkeen) voi muuttaa toimintaansa. Tämä ei kuitenkaan ole yhtä'äkkistä ihmeparantumista.

• ei todellakaan

tapahdu, sillä uskolla parantaminen ja jumalallinen parantuminen on kaksi täysin eri asiaa. Uskolla parantamista käyttää kaikki nämä heppulit jotka tykkää olla keskipisteessä,ihmisten palvottavina,ja TIENATA MAMMONAA! Esim. Herra Roos sanoi jossain ihan pokkana että hänen kokouksessaan oli jollekin kasvanut tyhjään silmäkuoppaan uusi silmä!!! ja toinen heppuli todisteli vieressä että kyllä tämä on tosi!
      Kuvitelkaa millainen maailmanlaajuinen sensaatio tämä asia olisi, ihmisiä tulisi uskoon hiukan eri tahtiin mitä nykyisin! Eli jos nämä tarinat olisivat tosia niin miksi näistä ei ole koskaan oikeita todisteita?

• mennyt_''

SAATANA, koska epäilet Jumalaa.

Rukoilen puolestasi, että PERKELE poistuisi sinusta.

• tosiaankaan...
        mennyt_'' kirjoitti:

SAATANA, koska epäilet Jumalaa.

Rukoilen puolestasi, että PERKELE poistuisi sinusta.

epäile Jumalaa, vaan näitä tyyppejä jotka huijaa ja valehtelee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3922
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2883
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2223
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      28
      1806
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      21
      1714
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1710
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      48
      1544
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1518
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    Aihe