http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200711216875767_ul.shtml
Siinä taas nähdään kuinka puhtaat jauhot lahkojohtajilla useinmiten on pussissaan.
Ei kuitenkaan mikään pienin ryhmittymä kyseessä, 10000 jäsentä..
Olkaahan tekin varuillanne ja punnitkaa asioita mielissänne älkääkä uskoko ihan mitä tahansa!
Lahkojohtaja
14
203
Vastaukset
- äärihellari
Harmittaako kun ei ollutkaan helluntailaisista kyse?
Ja niin kuin sinä sitä toivoit:D- mistäs päättelit?
"Ja niin kuin sinä sitä toivoit:D"
Mistä ihmeestä sinä tuommoista päättelit?
Tarkoitus oli vain tuoda ilmi että lahkojohtajista monet ovat epärehellisellä pohjalla liikenteessä. Tätä tapahtuu kaikissa seurakunnissa.
Mulle on ihan yks ja hailee minkä lahkon edustaja on milloinkin kyseessä. - merim.raimo
mistäs päättelit? kirjoitti:
"Ja niin kuin sinä sitä toivoit:D"
Mistä ihmeestä sinä tuommoista päättelit?
Tarkoitus oli vain tuoda ilmi että lahkojohtajista monet ovat epärehellisellä pohjalla liikenteessä. Tätä tapahtuu kaikissa seurakunnissa.
Mulle on ihan yks ja hailee minkä lahkon edustaja on milloinkin kyseessä.myöskin ateistien lahkosta ,pilvin pimein.
- sinullekkin
merim.raimo kirjoitti:
myöskin ateistien lahkosta ,pilvin pimein.
tiedoksi että ateismi ei ole mikään ryhmittymä eikä lahko. On vain yksittäisiä ateisteja jotka eivät usko jumalaan.
Oppia ikä kaikki :D - merim.raimo
sinullekkin kirjoitti:
tiedoksi että ateismi ei ole mikään ryhmittymä eikä lahko. On vain yksittäisiä ateisteja jotka eivät usko jumalaan.
Oppia ikä kaikki :DKun kaksi tai kolme ateistia kokoontuu yhteenvakuuttelemaan toinen toisilleen,ettei Jumalaa ole.Niin silloin se on ateistien lahkon kokous.
- merim.raimo
sinullekkin kirjoitti:
Oppia ikä kaikki :DKun kaksi tai kolme ateistia kokoontuu yhteen keskustelemaan,ettei Jumalaa ole,niin silloin se on ateistien lahkon kokous. Jotenka älä yritä selittää että on vain yksittäisiä ateisteja.
- ...kokoonnu
merim.raimo kirjoitti:
Kun kaksi tai kolme ateistia kokoontuu yhteenvakuuttelemaan toinen toisilleen,ettei Jumalaa ole.Niin silloin se on ateistien lahkon kokous.
Ateisteilla ei ole tapana juurikaan kokoontua. Ateisti ei käännytä eikä meuhkaa katsomuksestaan, eikä ateisti tarvitse sosiaalista vahvistusta näkemykselleen, koska sen syntymekanismikin on yksityinen niin yksityisenä se säilyykin.
Lähes aina, kun kaksi ateistia keskustelee Jumalasta (jota tapahtuu hyvin harvoin) keskustelu aiheesta loppuu siihen, kun molemmat ovat todenneet olevansa ateisteja.
- mormooni juttu
on Helluntaipalstalla?
- muka...
oikeasti ymmärtänyt niin tarkoitus oli vain varoittaa eri lahkojen mahdollisista vaaroista.
- Männä vuosinahan
oli Ruotsissa helluntaiseurakunta, jossa saarnaaja käytti seurakunnan naisia hyväkseen ja lopuksi ajoi jonkun tekemään murhankin. Varoituksen sana on aina paikallaan.
- ex-humupiispa
Männä vuosinahan kirjoitti:
oli Ruotsissa helluntaiseurakunta, jossa saarnaaja käytti seurakunnan naisia hyväkseen ja lopuksi ajoi jonkun tekemään murhankin. Varoituksen sana on aina paikallaan.
Kantola, on harhaopettaja Kylliäinen, joku ev.lut pappi hakkas akkansa ja sai oikudessa tuomion jne, jne
Mormonit ovat helluntailaisten tavoin äärikristittyjä.
- meitä halluntailaisia
on sentään maailman laajuisesti Katolilaiskristittyjen jälkeen toiseksi eniten, eli 523.767.000.
- ........
meitä halluntailaisia kirjoitti:
on sentään maailman laajuisesti Katolilaiskristittyjen jälkeen toiseksi eniten, eli 523.767.000.
miten tuo lukumäärä liittyy nyt mihinkään?
Äärikristittyjä te siltikin olette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492