Pikkujoulut ovat ovella ja piparia olisi tarjolla vähän joka suunnasta. En halua pettää, joten tyydyn joulutorttuun.
"Houkuttaa, mutta pysyn...kovana"
MarttyyriMallari-TTt
KOSKA SAIT VIIMEKSI PIPARIA
18
971
Vastaukset
- sain piparia
PUKKI ANTOI
piparia sulle? Eiköhän piparia löydy naistontuilta.
"Hou hou hou"
MarttyyriMallari-TTt- piparia jouluna
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
piparia sulle? Eiköhän piparia löydy naistontuilta.
"Hou hou hou"
MarttyyriMallari-TTtKUN ISTUIN PUKIN SYLISSÄ
- palstalla kävijä
piparia jouluna kirjoitti:
KUN ISTUIN PUKIN SYLISSÄ
Ei kai sen pukin nimi ollut Yrska?
- viime jouluna
palstalla kävijä kirjoitti:
Ei kai sen pukin nimi ollut Yrska?
SANOI NIMEKSEEN JOULUPUKKI
- *~*
jos et petä. Pidätkö kuitenkin joulutortusta enemmän kuin pipareista?
- Pistemies
..Tulla kotiin piparinmuruja huulilla. Jää pian piirakka leipomatta.
..eilen sain kumpaakin siis joulutorttua ja piparia. Mä tykkään kyllä piparista enemmän. Piparkakkutalo pitää väsätä joka joulu ja sitten loppiaisena voikin tukehtua sen piparkakkutalon päälle kertyneeseen pölyyn....
- ih.........
kerran isona leiponut muumitalon, mutta se rupesi pehmenemään ja vajosi hiljalleen. Mitä mä tein väärin?
- ei voi laittaa
ih......... kirjoitti:
kerran isona leiponut muumitalon, mutta se rupesi pehmenemään ja vajosi hiljalleen. Mitä mä tein väärin?
UUNIIN SE SULAA UUNISSA
- ih.........
ei voi laittaa kirjoitti:
UUNIIN SE SULAA UUNISSA
Mutta se vajosikin ikkunalaudalla ollessaan.
- sadasdasdas
piparia, varsinkin sen reunalla olevia lerpakkeita.
- Danskuu
leivotaan viikonloppuna, joten aattelin silloin saada piparia. Viime kerrasta en muista muutakuin, että liiasta piparista menee löysälle ja joutuu jonkin aikaa sitten torttuilee. :D
enemmänkin torttu-miehiä, piparit on liian rapsakoita ja kuivia mun makuun. Mut paras kaikista on jouluinen piirakka, se vie ns. kielen mennessään. joskus.
kävi just myymässä meitsille ovelta piparii. Must se oli niin törkeetä, että mä paiskasin oven niitten nenän edestä kiinni.
- sp86
jo reilusti yli kaksi vuotta...
- en aio
sekoilla siviilien kanssa. Ja varsinkin kun kyse on työpaikan naisista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473
