PARASTA MIEHENÄ OLEMISESSA...

on sellanen asia, että ei tarvitse kumarella ketään.
Naisasia naisilla on kovat puheet, mutta tositilanteessa nainen on melko kuuliainen ja totteleva otus. Meille miehille kaikki on tavallaan helpompaa. Harva tulee sanomaan mitään poikkipuolista ja jos tulee, niin saa turpiinsa ja KOVAA!!!*Nauraa jo itsekkin macho-puheilleen (:*

"Tulkoon vaikka kolmas maailmansota"

MarttyyriMallari-TTt

11

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trait trait trallallaa

niin näppärästi ettet huomaakaan!

• on munaa!

Koska naisilla on pinppa, naiset rulettaa!

• Tietäväinennn

Miehet ratkaisevat ongelmatilanteet väkivallan avulla, naiset älyllä.... ;)

• oh jaa

kuumilla huulillani tainnoksiin...

• yhdestäkään naisesta

joka on saanut turpaan snägärijonossa?

• tollanen

naisellellinen nimimerkki, oon aina luullut että oot nainen...

• kirjoitukseni sinun mielestä jotenkin seksikästä, vai mistä päättelet että olen nainen?

"Now i wanna be your dog"

MarttyyriMallari-TTt

• Johtuisko
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

kirjoitukseni sinun mielestä jotenkin seksikästä, vai mistä päättelet että olen nainen?

"Now i wanna be your dog"

MarttyyriMallari-TTt

siitä että "Malla" on naisen nimi ja naiset mielletään usein marttyyreiksi, noista muodostui assosiaationi.

• Johtuisko kirjoitti:

siitä että "Malla" on naisen nimi ja naiset mielletään usein marttyyreiksi, noista muodostui assosiaationi.

asia selvä ja tavallaan loppuunkäsitelty tältä erää.

"Uusi ihailija lisää"

MarttyyriMallari-TTt

• mkk.

Oletpa naiivi. Mies voi tosiaankin tehdä mitä haluaa, mikä käytännössä tarkoittaa ryyppäämistä ja rällästämistä. Siihen se jääkin. Naisen vastaavaa touhua katsotaan edelleen kieroon, mikä on minusta ihan hyväkin asia; joku arvokkuus pitää olla.

Naiset elävät oikeasti itsenäisempää elämää kuin koskaan ennen. En tiedä, millaisia naisia olet tuntenut, mutta ainakin oman tuttavapiirini naiset eivät paljoakaan mieti, mitä muut heistä ajattelevat; he ovat menestyneet omilla aloillaan ja ovat sinut itsensä kanssa.

• hyvin ristiriitainen henkilö myöskin. Sinun naistuttusi ovat seesteisiä ja rauhallisia. Minun naistuttuni taas enemmänkin taiteellisia ja levottomia sieluja täällä elämän erämaassa.

"Että näillä eväillä eteenpäin"

MarttyyriMallari-TTt

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe