hepola!!!

-.-.-.-.-.-.

Onkos Kemin Hepolassa tutustumisen arvoista porukkaa ja mitä ikäluokkaa??

24

6271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-.--.-.-.-..

kerron, että en hyväksy kyllä minkäänlaista rasismia/syrjimistä! Olen itse lesbo, ja mua saa kyllä haukkua miksi lystää jos on niin heikkohermonen, mut jotkut ei sitä kestä, joten otetaan kaikkien tunteet huomioon:) ottakaa naapurit ihmeessä yht(ne jotka siis kestää mut omana ittenään, jos ette, se on teidän ongelma, ei mun), olette varmaan mut nähny:D

• -kide-

kemin pahin huume- ym. hörhöpaikka, en suosittele.

• mutta koska
        -kide- kirjoitti:

en tunne näitä ystäviäsi hepolasta, joten en voi kommentoida tähän.

• Miiuli22
        -kide- kirjoitti:

Kyllä täällä ei ole sen rauhattomampaa kuin muuallakaan Kemissä. Harhaluuloja ja turhaa paikan mustamaalaamista. Täällä on kaikki palvelut lähellä, luontoa ym.. ja mistä muualta voit lähtee melkeen pihalta veneileen tai hiihteleen.

ja tehtaan hajutkin haisee enempi kaupungissa kuin täällä.

Teretulemast vain!

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hyvä kun varoitit! Mua ei kiinnosta tippaakaan jotkut lesbot...

• Hepsku
        mutta koska kirjoitti:

en tunne näitä ystäviäsi hepolasta, joten en voi kommentoida tähän.

"en tunne näitä ystäviäsi hepolasta, joten en voi kommentoida tähän."
        Miksi sitten kuitenkin kommentoit? Jos ei ole mitään kommentoitavaa, älä sitten kommentoi.

• monen ikäsiä

mutta aika paljolti se on alkoholisoitunutta tai muuten vaan sosiaalisesti vetäytynyttä kansaa..anteeksi vaan,mutta se on vähän vetäytynyt muusta elämästä ja sinne tyrkätään monet sossuasiakkaat kun tarttevat asuntoa,ja näin ongelmat vaan kasvaa..

en asu siellä,joten en voi omaa kokemusta antaa,mutta ei se paikka mua kiehdo,en muuttaisi ihan helpolla..

• Kemiläinen=)

sossun asukkaat on jo pitemmän ajan sijoitettu Takajärven suuntaan. Hepolassa on ihan samanlaisia ihmisiä, kuin muuallakin Kemissä. Asuin 4 vuotta siellä, en voi valittaa. Naapureina oli mukavia ihmisiä, ja olemme edelleenkin yhteyksissä.

• ei jumalauta

en asu siellä,joten en voi omaa kokemusta antaa,mutta ei se paikka mua kiehdo,en muuttaisi ihan helpolla..

Juustiinhan tuota jaoit kokemusta. Noi on just kaikista parhaimpia -en oo ikinä käynykkään mutta aivaan hirvee paikka.

• hyvä paikka

Olen itse asunut hepolahdessa 20 vuotta ja kaupugissa 3 vuotta. Kaupungissa kolmen vuoden aikana nähnyt enemmän huume/viina veikkoja ja muita sekopäitä kuin hepolassa/rytikarissa 20v aikana. Hepola ja rytikari rauhallista seutua nämä, jotka siellä ei oo asunu ei voi tietää, joten ei varmaan kannata antaa mitään "facta" tietoja, joita on kuullu naapurin veljen ex vaimon isäpuolen serkulta.

• tyrkkää

ja mihin, ei täällä taida olla yhtään kaupungin asuntoa. YH on asuntojen omistaja, ei Itätuuli

• korjaus
        tyrkkää kirjoitti:

ja mihin, ei täällä taida olla yhtään kaupungin asuntoa. YH on asuntojen omistaja, ei Itätuuli

Itätuuli ja YH ei omista meidän tontista tai talosta neliötäkään.

YH voi omistaa asuntoja mutta talon omistaa mä.

• muuttohaukka

..mä asuin hepolassa 26vuotta sitten ja silloin se oli "liian rauhallinen" paikka nuorille..suurin häirikkö alue silloin oli kivikko..heplassahan asui vain veitsiluodon työläisiä ja asunnotkin työsuhde asuntoja silloin...tiedän joitakin jotka asuvat edelleen heplassa ja he valittelevat kyllä että paikka on rauhaton MUTTA eikö juuri siksi pitäisi muuttaa sinne..hyväkäytöksiset ihmiset näyttävät mallia niille pienille ja heistä kasvaa uusi puhdas sukupolvi..sääli todella jos hepla on ansainnut huonon maineen..

• on täällä

enkä voi moittia paikkaa. Joka asuin alueella on syrjäytyneitä ihmisiä joilla ongelmia jos minkä laisia. Kertokaa yksikin alue missä näin ei olisi.
        Olemme saanneet asua ihan rauhassa, mitä nyt viime talvella joku pikkupoika heitti lumipallon ikkunaan , sitäkin tapahtuu ympäri suomea eikä se tee pojasta kriminaalia. Onhan tuota "pirruutta" tehty itekin penskana.
        Aina tulee esiin tuo Hepolan huumehörhöt mutta kun on Marttala hörhöt Takajärven hörhöt.....

• ent.kemiläinen

itse asuin hepolassa 3 vuotta eikä minulla koskaan ollut mitään ongelmaa siellä mutta kun muutin sieltä takajärvelle niin johan alkoivat ongelmat

• kemiläinen_sukki

Mielenkiintoista, minulla ei ole mitään ongelmia takajärvellä vaan hepolassa aina poliisit pyörivät. Liekö jotain hukanneet sinne kun niin kovasti etsivät?

• Newoulu

Suosittelen oulua... Kemiä ei kannate edes miettiä koko kaupunki täynä narkkeja,homoja,mamuja ja ja sairaita ihmisiä

• Muhahhahahahah

Muuta sinä pois niin niitä on yksi vähemmän.

• MinäSinäHänTeHeMe

Olen vasta muuttanut rytikarille ja mielestäni tämä on rauhallista seutua asua. Ei ole ollut sitten minkään laista ongelmaa ja naapuritki on ihan asiallisia henkilöitä. Olisi kyllä mukava tutustua heplanki väkeen paremmin, tai oikestaa näihin ihmisiin.

• alkaa-tapahtuun

Ei näillä pakkasilla liiku kuin urheiluhullut, mummot ja koiranomistajat. Odotapa vain kun kelit lämpenee... ;))

• MinäSinäHänTeHeMe

Ootellaan ootellaan :D

• Hepsku

"Olen vasta muuttanut rytikarille"
        Vain ihan rytikarille. Sitten et ole koskaan asunut Rytikarissa.

• Hepsku

Mitä ikäluokkaa Hepolan asukkaat? Johan on omituinen kysymys. Hepola on vanha asuinalue, joten sieltä löytyy aivan kaikenikäisiä. Vastasyntyneistä lähes satavuotiaisiin.

• ryti

On ikähaarukka 75-85 vuotta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3342
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3147
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2546
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2528
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1943
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1840
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1455
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82