... jolla näkisin vaikka kaverini hyppimässä takapihallaan.
Tarkotan sellasta reaaliaikasta, mis siis näkee ihmiset
Reaaliaikainen Satelliitti ohjema...
7
1826
Vastaukset
- Nimetön ¨
Niinpä niin. Juuri sellainen.
- Nirnetön
Toi oli tosi hauskasti sanottu. Sellane Sateliitti ohjema todelakin mis ihmiset näkee
- Nimetön
no hah hah jos teil ei oo muuta sanottavaa ni pitäkää se saatanan turpanne kii... Että joku osaa tai KEHTAA olla noi ärsyttävä...
- ölkölklölkölköl
tähän on vastattu monella palstalla n. 6 kk välein, joten haeskele vaikka lisää Googlella.
Vinkkinä voin sanoa: EI LÖYDY!- Nimetön
Kyllä löytyy, en vain löydä sitä. Tiedän että sellaisia on olemassa, koska olen itse käyttänyt sellaista
- sat fani
Nimetön kirjoitti:
Kyllä löytyy, en vain löydä sitä. Tiedän että sellaisia on olemassa, koska olen itse käyttänyt sellaista
olen myös katsellut
satelliitistä nykyhetkeä
mutta hukkasin paikan - First person Shooter
sat fani kirjoitti:
olen myös katsellut
satelliitistä nykyhetkeä
mutta hukkasin paikanNonii, vihdoinki joku joka on samaa maata :D naapurilla kävin kerran kattomassa satelliittikuvaa, naapuri vaa muutti muualle eikä oo numeroo :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742