Kuinka pitkän matkan keskiverto 18-20 vuotias nuori mies juoksee 12 minuutin ajassa? Eli perus cooper-testin.
Keskiverto cooper-tulos?
20
1539
Vastaukset
- jotain..
2600m nykyjään. joskus se on ollut enemmän.
- keskiarvo
Miesten keskiarvo n.2600m naisten n.2300m
http://www.mil.fi/varusmies/kunto-ohjelma1.pdf
Jos laskettaisiin kaikki nuoret jotka kykenisivät tuon ajan liikkumaan, tulos olisi varmaan hieman heikompi. - theinfamous
2500m on aika normaali tulos nyky nuorille, mutta se ei ole kovin hyvin... 2800m on hyvän kunnon merkki ja 3000m on kiitettävä tulos ja sillä voit jo kehuskella!!
- Anonyymi
paljonko juoksee keski verto persu sebastian tynkkynen?
- Anonyymi
2.5km ihan ok tulos keski-ikäiselle persulle. Ei pidä ahnehtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2.5km ihan ok tulos keski-ikäiselle persulle. Ei pidä ahnehtia.
Kyllä siihenkin saa pistää jalkaa toisen eteen.
- Anonyymi
Pojille 2700m hyvä tytöille 2500m.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa ISTV;stä, ei erää kuusi, vaan aiemmat.
Oikeesti, 3 km on ison työn ja tuskan takana.- Anonyymi
YU pomo jäi alle 3000m.
Oliko itkonen viivalla?
- Anonyymi
Musti nelisti liki 3,5
Ihan hyvin liikuntaa harrastamattomalta.
Kappa jätti piippuun ensi vuodelle.- Anonyymi
Paljonko menisi Aki ja Heli Palsanmäeltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko menisi Aki ja Heli Palsanmäeltä?
Ovatko hyö 18-20 vuotiaita? Amiksille riittää 2000m, lukiolaiselle keskiverto on 2500m.
- Anonyymi
Mistä näkee tavan tulokset?
Haluttaa repii huumorii ja toivottaa jumalan siunausta.- Anonyymi
Akin sanoin: vain housuunsapaskoneet juoksee !
- Anonyymi
Minä olisin tyytyväinen 2500m tulokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akin sanoin: vain housuunsapaskoneet juoksee !
Aki viikonloppuna viivalla.
- Anonyymi
2800m kaveriporukoille olisi hyvä kerskailun aihe, sanoo Esko Seppänen.
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/dab645df-5831-4460-aa3a-6111710d2d7e- Anonyymi
Esko Hoka ukkoja.
Lippalakki uusinta hottia ja harrastuksena polkujuoksu.
Tavoitteena rikkoa hiki kerran kesässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko Hoka ukkoja.
Lippalakki uusinta hottia ja harrastuksena polkujuoksu.
Tavoitteena rikkoa hiki kerran kesässä.2990m. Kyllä harmittaa Hoka ukkoa, kun maaginen kolmen tonnin raja jäi rikkomatta. Sopisiko ukkelille paremmin 100km patikka tuntureilla?
- Anonyymi
Missä saapi juosta polkucuupperin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391