Seinäjoen seinäkiipeilypaikka

Jepulis

Onko seinäjoen kiipeilypaikka vesitornissa? Minkälaiset puitteet siellä on ja mitä kokeileminen maksaa? Kiva, jos joku viitsii vastata sillä netistä ei ihan kaikkea kuitenkaan löydy...

8

7154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjokilainen

asun seinäjoella, mutta en ole kuullut tällasesta ollenkaan. Vastatkaa ihmeessä, jos joku tietää ! Olen luullut että lähin seinäkiipeilypaikka täältä on kuortaneella..

• toinen sjokilainen

Löytyykö tältä foorumilta seinäjokelaisia kiipeilyn harrastajia. Itse olen joku aika sitten aloittanut kiipeilyn ja olisi mielenkiintoista tavata alan harrastajia ja vaihtaa kokemuksia/tietoja sjoen kiipeilypaikoista. Tietääkseni seinäjoelta ei löydy sisäkiipeilyseinää, kun ei ole kiipeilyseuraakaan joka sitä ylläpitäisi...

• kiipeilyn
        toinen sjokilainen kirjoitti:

Löytyykö tältä foorumilta seinäjokelaisia kiipeilyn harrastajia. Itse olen joku aika sitten aloittanut kiipeilyn ja olisi mielenkiintoista tavata alan harrastajia ja vaihtaa kokemuksia/tietoja sjoen kiipeilypaikoista. Tietääkseni seinäjoelta ei löydy sisäkiipeilyseinää, kun ei ole kiipeilyseuraakaan joka sitä ylläpitäisi...

tai missä on lähin paikka aloittaa sen harrastuksen

• miesways

Seinäjokea lähimpänä olevat kiipeilyseinät on (paria uimahallia lukuunottamatta) Vaasassa vesitornilla ja Kuortaneen urheiluopistolla, jossa on myös ulkona kiipelytorni.

• bouldaaja

Itse harrastan kiipeilyä myös! Seinäjoella ei tosiaan ole sisäboulderointi paikkoja. Ulkoa olen löytänyt Alakylästä yhden ison boulderikiven, jossa olen pari kertaa ollut. Kyseistä paikkaa ei ole reititetty minnekään kartalle tai internettiin, joten siitä ei kovin monet tiedä. Kivi sijaitsee Seinäjoelta Alakylään ajettaessa siitä Joupin citymarktein ohi yhdellä P-paikalla tien vasemmalla puolella.

Siinä tulee ensin iso ylämäki ja sitten iso alamäki niin siellä alamäen juurella.

• JukkaT

Tuosta löytyy Seinäjoen kivistä karttaa.
      http://27crags.com/areas/26
      Itse käyn kiipeämässä 3-4 kertaa viikossa ulkona ja muutama muukin harrastaja Seinäjoelta löytyy.

• 5+20=

Tuurissa on parempi paikka - iso uusi köysiseikkailupuisto! 5 rataa
      www.letuuriparc.fi
      Upea puisto!

• Anonyymi

No kuka nyt tuuriin lähtee Seinäjoelta asti kiipeilemään,äly hoi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5278
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3772
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3180
    4. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3055
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2393
    7. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      148
      1892
    8. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1835
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe