Onko seinäjoen kiipeilypaikka vesitornissa? Minkälaiset puitteet siellä on ja mitä kokeileminen maksaa? Kiva, jos joku viitsii vastata sillä netistä ei ihan kaikkea kuitenkaan löydy...
Seinäjoen seinäkiipeilypaikka
8
6918
Vastaukset
- sjokilainen
asun seinäjoella, mutta en ole kuullut tällasesta ollenkaan. Vastatkaa ihmeessä, jos joku tietää ! Olen luullut että lähin seinäkiipeilypaikka täältä on kuortaneella..
- toinen sjokilainen
Löytyykö tältä foorumilta seinäjokelaisia kiipeilyn harrastajia. Itse olen joku aika sitten aloittanut kiipeilyn ja olisi mielenkiintoista tavata alan harrastajia ja vaihtaa kokemuksia/tietoja sjoen kiipeilypaikoista. Tietääkseni seinäjoelta ei löydy sisäkiipeilyseinää, kun ei ole kiipeilyseuraakaan joka sitä ylläpitäisi...
- kiipeilyn
toinen sjokilainen kirjoitti:
Löytyykö tältä foorumilta seinäjokelaisia kiipeilyn harrastajia. Itse olen joku aika sitten aloittanut kiipeilyn ja olisi mielenkiintoista tavata alan harrastajia ja vaihtaa kokemuksia/tietoja sjoen kiipeilypaikoista. Tietääkseni seinäjoelta ei löydy sisäkiipeilyseinää, kun ei ole kiipeilyseuraakaan joka sitä ylläpitäisi...
tai missä on lähin paikka aloittaa sen harrastuksen
- miesways
Seinäjokea lähimpänä olevat kiipeilyseinät on (paria uimahallia lukuunottamatta) Vaasassa vesitornilla ja Kuortaneen urheiluopistolla, jossa on myös ulkona kiipelytorni.
- bouldaaja
Itse harrastan kiipeilyä myös! Seinäjoella ei tosiaan ole sisäboulderointi paikkoja. Ulkoa olen löytänyt Alakylästä yhden ison boulderikiven, jossa olen pari kertaa ollut. Kyseistä paikkaa ei ole reititetty minnekään kartalle tai internettiin, joten siitä ei kovin monet tiedä. Kivi sijaitsee Seinäjoelta Alakylään ajettaessa siitä Joupin citymarktein ohi yhdellä P-paikalla tien vasemmalla puolella.
Siinä tulee ensin iso ylämäki ja sitten iso alamäki niin siellä alamäen juurella. - JukkaT
Tuosta löytyy Seinäjoen kivistä karttaa.
http://27crags.com/areas/26
Itse käyn kiipeämässä 3-4 kertaa viikossa ulkona ja muutama muukin harrastaja Seinäjoelta löytyy. - 5+20=
Tuurissa on parempi paikka - iso uusi köysiseikkailupuisto! 5 rataa
www.letuuriparc.fi
Upea puisto!- Anonyymi
No kuka nyt tuuriin lähtee Seinäjoelta asti kiipeilemään,äly hoi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172