Seinäjoen seinäkiipeilypaikka

Jepulis

Onko seinäjoen kiipeilypaikka vesitornissa? Minkälaiset puitteet siellä on ja mitä kokeileminen maksaa? Kiva, jos joku viitsii vastata sillä netistä ei ihan kaikkea kuitenkaan löydy...

8

7424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjokilainen

asun seinäjoella, mutta en ole kuullut tällasesta ollenkaan. Vastatkaa ihmeessä, jos joku tietää ! Olen luullut että lähin seinäkiipeilypaikka täältä on kuortaneella..

• toinen sjokilainen

Löytyykö tältä foorumilta seinäjokelaisia kiipeilyn harrastajia. Itse olen joku aika sitten aloittanut kiipeilyn ja olisi mielenkiintoista tavata alan harrastajia ja vaihtaa kokemuksia/tietoja sjoen kiipeilypaikoista. Tietääkseni seinäjoelta ei löydy sisäkiipeilyseinää, kun ei ole kiipeilyseuraakaan joka sitä ylläpitäisi...

• kiipeilyn
        toinen sjokilainen kirjoitti:

Löytyykö tältä foorumilta seinäjokelaisia kiipeilyn harrastajia. Itse olen joku aika sitten aloittanut kiipeilyn ja olisi mielenkiintoista tavata alan harrastajia ja vaihtaa kokemuksia/tietoja sjoen kiipeilypaikoista. Tietääkseni seinäjoelta ei löydy sisäkiipeilyseinää, kun ei ole kiipeilyseuraakaan joka sitä ylläpitäisi...

tai missä on lähin paikka aloittaa sen harrastuksen

• miesways

Seinäjokea lähimpänä olevat kiipeilyseinät on (paria uimahallia lukuunottamatta) Vaasassa vesitornilla ja Kuortaneen urheiluopistolla, jossa on myös ulkona kiipelytorni.

• bouldaaja

Itse harrastan kiipeilyä myös! Seinäjoella ei tosiaan ole sisäboulderointi paikkoja. Ulkoa olen löytänyt Alakylästä yhden ison boulderikiven, jossa olen pari kertaa ollut. Kyseistä paikkaa ei ole reititetty minnekään kartalle tai internettiin, joten siitä ei kovin monet tiedä. Kivi sijaitsee Seinäjoelta Alakylään ajettaessa siitä Joupin citymarktein ohi yhdellä P-paikalla tien vasemmalla puolella.

Siinä tulee ensin iso ylämäki ja sitten iso alamäki niin siellä alamäen juurella.

• JukkaT

Tuosta löytyy Seinäjoen kivistä karttaa.
      http://27crags.com/areas/26
      Itse käyn kiipeämässä 3-4 kertaa viikossa ulkona ja muutama muukin harrastaja Seinäjoelta löytyy.

• 5+20=

Tuurissa on parempi paikka - iso uusi köysiseikkailupuisto! 5 rataa
      www.letuuriparc.fi
      Upea puisto!

• Anonyymi

No kuka nyt tuuriin lähtee Seinäjoelta asti kiipeilemään,äly hoi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe