Olen hankkimassa spinning- pyörän kotikuntoiluun. Hinta saa nousta lähemmäs tonniin. Mikä pyörä kannattaa hankkia?
Spinning- pyörä hankinnassa
4
5175
Vastaukset
- arthur49
Itselläni on Hobby Hallista hankittu Raleigh Spin7 -pyörä, jolla hintaa muistaakseni oli kolmisensataa euroa.
Jos kaipaat tuosta tasokkaampaa pyörää, käy katsomassa:
http://finfit.fi/tunturi-f70-p-228.html
Terveisin Arthur49 http://www.kuntoguru.com- oikea pyörä
Joo siis unohda tuollaiset lelutunturit, olen polkenut kyseisellä härvelillä ja on kyllä pyöräilytuntuma todella kaukana, säädöt on ihan kelvottomat ja tanko,,,hehehe. Ei missään spinningsalissa ole tuollaisia leluja, käy katselemassa spinningsaleissa mitä pyöriä siellä käytetään, koeaja ja päättele sen perusteella..
- arthur49
oikea pyörä kirjoitti:
Joo siis unohda tuollaiset lelutunturit, olen polkenut kyseisellä härvelillä ja on kyllä pyöräilytuntuma todella kaukana, säädöt on ihan kelvottomat ja tanko,,,hehehe. Ei missään spinningsalissa ole tuollaisia leluja, käy katselemassa spinningsaleissa mitä pyöriä siellä käytetään, koeaja ja päättele sen perusteella..
Alkuperäinen kysyjä tiedusteli KOTIKÄYTTÖÖN pyörää, joka saisi maksaa tonnin. Yritin vastata sen mukaisesti. Jopa tuo ehdottamani pyörä Tunturi F70 on kalliimpi, eli ovh 1499 euroa.
Jos asiakas kaipaa keskihintaista, ei kaupata hänelle huippukallista vehjettä - sellaista kun saleilla olevat spinningpyörät yleensä. - etten sanoisi
arthur49 kirjoitti:
Alkuperäinen kysyjä tiedusteli KOTIKÄYTTÖÖN pyörää, joka saisi maksaa tonnin. Yritin vastata sen mukaisesti. Jopa tuo ehdottamani pyörä Tunturi F70 on kalliimpi, eli ovh 1499 euroa.
Jos asiakas kaipaa keskihintaista, ei kaupata hänelle huippukallista vehjettä - sellaista kun saleilla olevat spinningpyörät yleensä.Spinningsalit myy poistettuja aitoja spinningpyöriä, abaut 500 eurolla, eli näitä on saatavana myös halvalla! Tuollaiset Tunturit ovat SIKAKALLIITA kun vertaa mitä sillä saa, eli 1500:lla eurolla, siis kymppitonni vanhaa rahaa, tuollaisesta rimpulasta?!?!?!? järjen köyhyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703