Stadin jannu osti tässä soutulaitteen et sillei hei! Nyt se on onnellisesti koottuna, Teppo kokosi itse. Teppo aikoo vetää sillä itsensä huippukuntoon, mutta kuinka? Millaisia liikeratoja pitäisi tehdä? Entä mikä olisi hyvä määrä?
Kiitos etukäteen vastauksistanne, arvoisa kuntoiluyhteisö et sillei hei!
Soutulaitteella huippukuntoon?
5
752
Vastaukset
- BB major
Voi helvetti! Sillä vehkeellä voit haaveilla huippukunnosta.
Ainut lihasryhmä johon se käy on selkä ja kyynärvarret ja turha odottaa lihasten kasvua. Kestävyyttä voit saada jonkin verran, mutta aivan turha investoointi.
Onnea vaan sinulle!Teppo hoitaa voimaharkat punteilla, mutta tämä olisi lähinnä aerobiseen liikuntaan et sillei hei! Teppo kokeili sitä äsken lenkin päätteeksi ja hyvältä tuntui et sillei hei! Itsellesi turha investointi taitaa olla kaikki, mikä maksaa et sillei hei!
- adadadadadadadasdsa
teppo.moi kirjoitti:
Teppo hoitaa voimaharkat punteilla, mutta tämä olisi lähinnä aerobiseen liikuntaan et sillei hei! Teppo kokeili sitä äsken lenkin päätteeksi ja hyvältä tuntui et sillei hei! Itsellesi turha investointi taitaa olla kaikki, mikä maksaa et sillei hei!
Olisi ehkä kumminkin tepon pitänyt ostaa jokin muu laite.. Tuolla laitteella teppo jää muita hyvässä kunnossa jälkeen.
- kuntoilijatypy
Kyllä silläkin hippukuntoon pääsee.
Ainakin niin luulisin.
Itse sauvakävelin itseni testien mukaan kuntoluokkaan erinomainen.
Taso miltä aloitin oli ihan pohjalla.
Aika se vaati ja vähän kuntosalia lisäksi.Jonkinverran sisäsoutua Concept2-laitteella harrastaneena voin sanoa, että rankan lajin olet valinnut aerobisen kuntosi parantajaksi. Kannattaa käyttää sykemittaria. Syke on aivan käsittämättömän korkealla, eikä edes tunnu pahalle. Toisin kuin esim. pyöräillessä. Ylämäkispurtin jälkeen tuntuu että kuolema tulee (syke max. noin 180). Sisäsoutulaitteella sykkeeni on ollut 15 minuuttia yli 180bpm 20 minuutin treenissä. Sitä ennen tosin olin polkenut tunnin kuntopyörää.
Mitä tossa aiemmin kerrottiin että lihasmassaa ei soutamalla saa, riippuu varmaan lähtötasosta. Jos ei ennestään ole lihaksia ja alkaa tehdä lyhyitä harjoituksia suurella vastuksella, luulisi massaakin tulevan...
Jalkojen lihakset ovat tärkeitä soutaessa. Lyhyillä matkoilla varsinkin. Jaloistahan se soutuliike lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790