...ovat suuresti liioiteltuja.
:oO
Sitä ollaan Jeesuksen omia onneksi.
:D
Huhut harhaoppisuudestani...
2
216
Vastaukset
- a-kristitty-a
Jos totta puhutaan, ei sulla kovinkaan paljoa tekemistä ole Jeesuksen kanssa.
Suhteesi Herran valittuun kansaan, Juutalaisiin ei taida olla kovinkaan myönteinen, eihän ?
Eikö teosofia olekin kiinnostuksesi kohde ?
Kabbala "pyhä" kirjasi ?
Gnostilaisuus piileskelee sydänmessäsi ?1. Suhteesi Herran valittuun kansaan, Juutalaisiin ei taida olla kovinkaan myönteinen, eihän ? :oO
Korostan, että kun Jumalalta olen saanut näyn auttaa palestiinalaisia, niin joskus joistakin vaan näyttää siltä, että kun kumarran toisaalle, niin pyllistän toisaalle mut se on vain näkökulman synnyttämä harha. :D
2. Eikö teosofia olekin kiinnostuksesi kohde ? :oO
KYLLÄ! Minulla on teosofiystäviäkin mutta saahan niitä olla olematta teosofi. :D
3. Kabbala "pyhä" kirjasi ? :oO
Ei sentään. Olen jopa varoittanut, että jos ei laillani omaa erotuskykyä, pitää pysyä siitä erossa. :D
4. Gnostilaisuus piileskelee sydänmessäsi ? :oO
Ei piä paikkaansa. Gnostilaisuus perustuu doketismiin. Sen vastakohta on ebionismi. Minä kannatan kristuksen kaksinaista luontoa uskontunnustukseni mukaisesti. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5011439- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18797Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30687
- 63685
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681