Meidän polle tykkää pukitella laukannoston jälkeen.Itse pysyn joten kuin mutta poikani ei uskalla nostaa laukkaa.Ostin ruoho ohjan ja sitä olen käyttänyt,mutta yritystä siltikin.Kuninka kireällä se pitää olla,että auttaa?Ja miten tuon pukituksen saisi loppumaan?Pukitus on ainoastaan laukannostossa.
Pukituksesta
Ezz@
3
1991
Vastaukset
- Saara
Meillä sama juttu...vähensin kauraa ja laitoin satulaan häntäremmin, pukittelu loppui.
- tietoa
heipp...luulisin näin että ota raippa myös ratsastukseen mukaan ja päättäväiset ohjeet...kun nostat laukan ja meinaa tuntua pylly kevyeltä ni jos polle ei hermostu liikaa ni raipalla mätkäsisin...ikäänkuin tukkapöllyä. sit jos tekee uudestaan niin teet sinäkin. se oppii tajuamaan että sinä et tykkää sen leikeistä aina. hevonen kun ei aina älyä että on isompi kun ihminen.
- ...
Mikä hitto on ruoho-ohja? Laita sekki, ei pukita enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132